Remppapuolella saisi varmaan paremmin vastauksia, mutta yritetään nyt täällä ensin. Haluaisin tehdä itse tällaisia korkoja: http://i43.tinypic.com/12660zp.jpg
Muotit voisi varmaan tehdä muovailuvahasta, kipsistä tms. Saako kaupasta ostettua sopivaa mömmöä? Mitä nyt netistä katsoin niin vaihtoehtoina ovat kaksiosaiset (RTV-silikoni) ja yksiosaiset (tiivisteet). Kaikki eBayn kaksiosaiset olivat 20-30 shore-A:ta, eli luultavasti liian pehmeitä. Olisiko 60-70 hyvä? Entä jäykkyys ja kestävyys? Tiivisteitä olisi helppo käyttää ja halpojakin ovat, mutta niitä ei varmaan ole suunniteltu tällaiseen käyttöön ;)
Tee-se-itse korkoja kenkiin?
PiparminttoPirkko
1
174
Vastaukset
- suutaritar
ihan kannattaa suutarilta käydä ostamassa korkolappulevystä palasia, kaikki tosin ei nitä myy, mutta useimmat kyllä. Jos ei halua rahaansa laittaa ammattitaitoiselle käsityöläiselle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 234801
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340530