Olen usealle Phuketin kävijälle maininnut räikeästä ylihinnoittelusta!Usein myös olen saanut niin vihamiehiä kuin vihanaisiakin.Monelle on vaikea myöntää,että kuljetukset ym.hinnat ovat suunilleen 5-10kertaisia verrattuna muuhun Thaimaahan!Valitettavasti jopa hyvät ystäväni ovat olleet vihaisia minulle,vaikka olen yrittänyt heitä auttaa ja kertonut muun Thaimaan hienoista kohteista!
Yksikin n.55-65v. nainen sanoi minulle,että HÄNTÄ EI OLE KOSKAAN HUIJATTU Thaimaassa!Ainoastaan Phuketissa käyneenä hän tiesi Thaimaalaisten olevan hienoa ja mitä rehellisintä kansaa :)!
Näyttää siltä että suomalaiset ovat parempia asiantuntijoita kuin thaimaalaiset itse.
Thaimaan asiantuntijat eli Phuketin kävijät
7
747
Vastaukset
- aasian tuntija
Vaikutat itse olevan todellinen asiatuntija,tiedät varmasti kaikesta kaiken. Kuulostat urpolta, jota kukaan ei ota todesta.
- khon tammadaa
Thaimaalainen vaimoni on kyllä parempi asiantuntija kuin joku kerran tai pari Phuketissa reissannut sinisilmäinen suomalainen!
Omat reissuni ovat olleet aina vähintään3 kuukauden matkoja pitkin maata,kyllä siinä jotain on oppinut maasta ja sen kansasta.Ystäviäkin Suomessa asuvista thaista löytyy jokunen.
Jokainen saa maksaa niin paljon kuin huvittaa,jopa sitä ylihintaakin. ja onhan muuallakin turistirysissä kallista verrattuna maan muuhun hintatasoon.
5-10 kertaiset hinnat ovat kuitenkin jo ylilöntejä.
No,saahan sen oluen tyttöbaarista edullisesti,jos muuten on kallista! - asddddddddddddddd
nyt ei viestiketjun aloittaja ole ihan tilanteen tasalla , koska kukaan ei ole väittänyt kai että phuket olisi halvin paikka thaimaassa. joo , kyllä . phuket on kallis paikka
muuhun thaimaaseen verrattuna. kuitenkin se on itsestä kiinni mitä maksaa mistäkin esim. patongilla t-paidasta multa pyydettiin 600 baht ja sanoin heti että tiedän että 100 baht on oikea hinta ja myytkö vai et , en jaksa jankata kun tiedän mikä on järkevä hinta ja myyjä näki myös että en ollut ekaa päivää siellä kun olin tosi ruskea ja se myi sillä satasella sen paidan ja jollain toisella turistilla ois tosi hyvä mieli kun tinkisi sen saman paidan siitä 600:sta esim 400 tai 350 baht eli jokainen maksaa sen minkä haluaa , niinkuin sanonta kuuluu ei se ole hölmö joka pyytää , vaan se joka maksaa... - 6+14
MItä se sinua liikuttaa, jos joku maksaa jostakin 5-10-kertaisen hinnan? On ne kuitenin edullisia Suomen hintoihin verrattuna. Toisekseen, miksi ihmeessä lomalla pitäisi niin kovasti koko ajan ostella?
- nollatoleranssi
Sillä on merkitystä, huijaako joku sut maksamaan kiskurihintoja pitäen sua ihan idioottina, jota voi kusettaa ja toinen saa fiksumpana halvemmalla.
- porosafarirules
Ei kai kukaan TODELLINEN Thaimaan tuntija viitsi näillä palstoilla viisastella ?
- 8*4 kuukautta
Kahden viikon Thaimaan asiantuntijat tietävät kaiken maasta. Esiintyvät todellisina tietolähteinä. Toisaalta mitä se haittaa kun kuulijoina ovat toiset kahden viikon turistimatkalaiset.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701