Jos selaan naisten nettiprofiileja, niin kuvan perusteella 1/20 tai vähemmän ovat jollain tapaa viehättäviä seksuaalisessa mielessä. Tämä on ikäryhmästä riippumaton juttu. Yliopistolla liikkuessani tuo luku on parhaillaan ehkä 1/4. Miten muut näkevät toisen sukupuolen? Isolla osalla ihmisistä elintavat näkyvät jo naamasta tai ainakin kehosta ja joukkoon mahtuu lisäksi paljon täysin värittömiä tyyppejä. Netistä on epätodennäköistä löytää mitään. Ulkonäön lisäksi pitäisi toki osua muutkin asiat yhteen.
Miten näette toisen sukupuolen?
10
191
Vastaukset
- Joku nainen
Omalla kohdallani kiinnostavien profiilien määrä on pienempi kuin tuo 1/20. En tiedä tarkkaan, montako profiilia olen käynyt yhteensä läpi, mutta on niitä varmaan yli 500, ehkä jopa lähemmäs tuhat. Kiinnostavia ollut ehkä kymmenkunta.
Myös itse huomaan sopivani varsin harvojen ihannekumppanikriteereihin - siis niihin kaikkiin. Yleensä aina joku tökkii. Sitä en sitten tiedä miten ehdottomia ne itse kullekin ovat.
Mahdollisuudet siis löytää täältä "mitään", ovat kohdallani aika minimaaliset, joten ei hirveästi ole motivaatiota profiiliakaan tehdä.
Toisaalta taas luulen, että yhteydenottoja tulisi aika paljonkin, jos laittaisin itsestäni kuvallisen profiilin, jossa varoisin liikaa paljastamasta itsestäni (esittäytyisin siis vain kauniskasvoisena kimppuna kliseitä). Mutta ne tulisivat vääriltä tyypeiltä ja vääristä syistä.
Joten taidanpa jättää väliin. - Joltain kuullut
Taitaa tämä nettideittailu olla mennyt jo vähän liian totiseksi kumppanin etsinnässä.
Jos siellä nyt sattuu olemaan yksi poikittainen sana tai harrastus niin heti turn off.
Naiset varsinkin hakevat just sitä täsmämiestä jo melko tyhjän profiilin perusteella että hulinaksi menee siltä osin.Joillekin profiloituneena oleminen on paremmin muoti-ilmiö että siellä ollaan ja se kaverin etsintä on sivuseikka.
Jotkut keski-ikäiset naiset on buukanneet lukujärjestyksen niin täyteen että voi antaa selvän vastauksen treffeistä kahden viikon päähän torstaille klo 18.30 niin voi näin miltei täysjärkisenä jo ihmetellä naisen järjestelykykyä.Eikö tosiaan kahden viikon sisällä ole kymmentä viittätoista minuuttia aikaa käydä kahveilla :).- 13579
Kyllä ne yksittäisetkin asiat voivat joskus olla tärkeitä. Aika moni mies ilmoittaa esim. lempiasioikseen sauna, kesä ja/tai aurinko. Lisäksi tykkäävät matkustaa tyypillisiin rantalomakohteisiin. Noh, ei mitään yllättävää tietenkään sinänsä.
Itsekin nauttisin kovasti kesästä, jos lämpömittarin lukema ei nousisi 20 asteesta ylöspäin, ja auringosta, jos ei se olisi niin hemmetin polttava ja pistävä. Kuumuus ei minulle yksinkertaisesti sovi, olen vain rättiväsynyt ja voin fyysisesti huonosti. Joskus jo puoli tuntia auringossa riittää, että olo alkaa olla aika kummallinen. Samasta syystä en sauno eikä minua luonnollisestikaan saa matkakumppaniksi mihinkään etelän turistirysään.
Joten tällaisille miehille ei ole pienintäkään hinkua vastata. Ja tämä oli vain yksi esimerkki. :) - yksi esim.
13579 kirjoitti:
Kyllä ne yksittäisetkin asiat voivat joskus olla tärkeitä. Aika moni mies ilmoittaa esim. lempiasioikseen sauna, kesä ja/tai aurinko. Lisäksi tykkäävät matkustaa tyypillisiin rantalomakohteisiin. Noh, ei mitään yllättävää tietenkään sinänsä.
Itsekin nauttisin kovasti kesästä, jos lämpömittarin lukema ei nousisi 20 asteesta ylöspäin, ja auringosta, jos ei se olisi niin hemmetin polttava ja pistävä. Kuumuus ei minulle yksinkertaisesti sovi, olen vain rättiväsynyt ja voin fyysisesti huonosti. Joskus jo puoli tuntia auringossa riittää, että olo alkaa olla aika kummallinen. Samasta syystä en sauno eikä minua luonnollisestikaan saa matkakumppaniksi mihinkään etelän turistirysään.
Joten tällaisille miehille ei ole pienintäkään hinkua vastata. Ja tämä oli vain yksi esimerkki. :)Niin eikä sinulle tullut mieleen että mies voisi sinun takia luopua noista rantalomista ja keskittyä vaikkapa kaupunkilomiin yhdessä sun kanssa :).
- hannuhanhi
itse löysin oman ihanan mieheni deitti-ilmoituksen sattumalta. en koskaan ollut harrastanut mitään ilmoitusten seuraamista tms. eräs päivä vaan tuli sellainen olo, että nyt pitää katsoa, ihan vaikka vaan huvikseen, minkälaisia ihmisiä siellä pyörii. heti ensimmäisellä osu ja uppos! :D poikaystävänikin sanoi, että hän ei ollut koskaan ennen kokeillut moista, sillä oli ehkä pari viikkoa kerennyt olla se ilmoitus, eikä ollut käynyt katsomassa sitä koko sinä aikana, yllättyi, kun siellä olikin yksi viesti. :)
mut voin oikeasti väittää, että mulla oli tuuria! mitä oon kattonut muuten tuota valikoimaa, niin ehh. ei kovin houkuttavaa yleensä :) - tsiighei?
oot ehkä homo? ootko miettinyt asiaa?
- hannuhanhi
niin, ja veikkaan, että täällä ihan hyvännäiköisiä naisiakin on, mutta ilman profiilikuvaa.
itse olen ihan hyvännäköinen nainen, mutta jos tänne ilmoituksen laittaisin, en laittaisi kuvaa, jottei kukaan pelkän ulkonäön takia viestailisi ja tulisi tyyliin "sexy" kommentteja. toinen syy voisi olla se, etten haluaisi kenenkään bustaavan mua täältä :) - hluahulfihaskfjalsdf
Savuttomista, itseäni lyhemmistä, hoikista tai normaalivartaloisista ja heteroista kuvallisista profiileista 1/20 on hyvinkin se määrä, mikä enää kuvan jälkeen kiinnostaa. Tosin Facebookin kautta olen nähnyt parin kuvat kaverin kaveruuden kautta ja siellä heistä on huomattavasti viehättävämpiä kuvia, eli jostain syystä ovat laittaneet treffikuvaksi todella huonon kuvan.
Live-elämän puolella näen päivittäin naisia, jotka ovat viehättäviä, yleensä ovat kuitenkin sormustettuja.. mutta mitähän tuo määrä olisi, näen kuitenkin satoja ihmisiä, eli jos niistä viitisen viehättävää on.. ~1/25.
Mutta sitten niitä naisia, joihin voisi melkeinpä rakastua kuvan perusteella näkee täällä treffeillä kerran tai pari vuodessa ja nämä häviää kyllä äkkiä täältä pyörimästä, itse en päässyt kuin kerran hetken aikaa juttusille tällaisen kanssa.
Livenä sama juttu, kerran tai pari vuodessa tapaa oikeasti mielenkiintoisen ihmisen, johon voisi rakastua. - saaliina mies
Silloin, kun vielä etsin, harvoin löysin miehiä, joiden sanoissa jokin satutti sydäntäni. Ensimmäisessä karsinnassa jäi haaviin profiililistassa ne, joiden profiiliteksi oli pitempi kuin pari sanaa ja jossa ei heti ensi rivillä ilmennyt jotain luotaantyöntävää.
Sitten, kun tutustuin saaliiseen tarkemmin, suurin osa heitettiin pois jonkin asian takia, josta en pitänyt. Vaikka olin valmis joustamaan esimerkiksi lasten ja tupakoimisen suhteen, jos niiden lisäksi oli muitakin asioita, joista en pitänyt, annoin olla.
Jos teksti esitteli ystävällisen, älykkään, rauhanomaisen, luovan ja kiinnostavan miehen, otin yleensä yhteyttä muutaman sanan viestillä. Niihin tuli lähes aina vastaus. Niistä sitten löytyi se yksi ihana mussukkainen, jonka oikeutta saan pian tilaisuuden pohtia lähietäisyydeltä. Ihan kiinnostava projekti tämä on ollut. Olen kovasti kiitollinen s24:lle. - 4579
En minäkään innostu rakkausmielessä kuin hyvin pienestä osasta, mikä ei kuitenkaan tarkoita että kaikki muut olisivat rumia tai vastenmielisiä. Mielestäni ero tosielämään ei ole kuitenkaan noin suuri: en innostu useimmista naisista tosielämässäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82688Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1632600- 1842461
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n121984Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181965Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa511806Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691538Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?681099Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http101093Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta63950