Eli mun kaveri kun tuun esim koulussa sanoin et ekan kerran laukkasin tain niinkun tein jotain kivaaa jota en ennen oo tehny alotin ratsastuksen kesällä ja se on ratsastan 2 vuotta. Sit kun sanoin et joku heppa on ihana se sannoo miulle ett No Ne kaikkipa tykkää ennemmän musta kun sustatai et ne rakastaaa mua♥. Ja aina pilaileee et no et sä osaa :/ Ja nyt kun mentäs viel samalle leirille se aikoo mennä sen kamunkaaa jonnekki ja mä oon sit varmaa yksin:/ Onneks on hepat♥ Ja kehuskeli kun pääs taluttaa jonnekki:(
Kamu ;/
4
60
Vastaukset
- hebbailija
no kannattaa miettiä ketkä on niitä todellisia ystäviä..ei kamujen kuulus puhua tolleen sortaa vaan pitäs kannustaa!oikeesti kannattaa sanoa asiasta et mitä se tolla hakee?pönkittää omaa itsetuntoaan sortamalla muita!sinun ei tarvitse sietää tuollaista käytöstä jos se sinua loukkaa.
- ;/:(
Sit kun sanoin että tiesitkö että esim sillä hepalla on ollu joskus vARSA NI SE OLI SILLEE NO EI TOD:P Vaikka kysyi omistajalta ja se sano että jooo:/:(
- hebbailija
bläääh kuulostaapas ikävältä tyypiltä..oikeesti tärkeintä on että kaikki nauttis vaan heppojen seurasta eikä puhus tollasta kökköä...sulla on täys oikeus olla ratsastajan sillä tasolla ku oot.ei sun oikeesti tartte tommosta sietää...:( mut muista et hepat on sun kamujasi
- :)
Nii♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462