AUTOTALO LAAKKOSEN KORJAAMON TAKUU !!

UUSI/ENTINEN ASIAKAS

Ostin vm 2010 passatin, kaupan jälkeen autoa pestessä huomasin maalin/lakan lähteneen isoina paloina oikeanpuolen ovista. Autossa 3 vuoden maalitakuu, kävin näyttämässä autoa vw-autossa, joka totesi että kylkeä korjattu myöhemmin ja totesivat jos korjaus on tehty valtuutetussa vw huollossa niin kuuluu ilmanmuuta takuun piiriin !! Kävin näyttämässä autoa myös ammattitaitoisessa automaalaamossa, joka totesi että päin v....a tehty !! No selvitys missä "kolarikorjaus" tehty, tuotti tuloksen AUTOTALO LAAKKONEN PORVOO !! Sinne yhteys, lupasivat selvittää asiaa !! Tuli puhelu jossa ilmoitettiin ettei HEIDÄN maalauksilla ole takuuta, ja virhevastuu laki ym....plää...plääää.....EMME KORVAA MITÄÄN !!!!! ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET SUOSTUKO RAHASTETTEVAKSI ILMAN MINKÄÄNLAISTA TAKUUTA TYÖN LAADUSTA !! Esim. vw-auto antaa 2.vuoden takuun maalauksille, AUTOTALO LAAKKOSEN maalauksilla ei näköjää ole takuuta !! PS. Itsellä 4 autoa, nyt ENTINEN laakkosen asiekas !!

85

6724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt jo entinen

      Itse myös sortunut Laakkosen kusetukseen, tekee huonoa mainetta hyvälle merkille !

    • trh5

      Lue autoalan yleiset korjaamotehdot, siellä kerrotaan aika selvästi millainen takuu maalaukselle pitää antaa. ei kannata kuunnella laakkosen höpöhöpöä

    • xcdsew31

      Joo, työn tekijä ei voi yksipuolisesti ilmoittaa " Tekemillämme töillä ei ole mitään takuuta", vaan vastaa työn laadusta yleisten lakipykälien mukaan. Elikkä, jos on virhe työssä, joutuu korjaamaan. Tämä koskee kaikkia firmoja, riippumatta millä alalla toimii.

      • Hevosen muisti 12v.

        Laakkosen firma olisi paljon parempi joss pysyis vaan sielä puunmettän puolella.
        Pyydettiin aikanaan töihin,ilmoitin että en halua olla missään tekemisessä sen yhtiön kanssa


      • KOLFFARI
        Hevosen muisti 12v. kirjoitti:

        Laakkosen firma olisi paljon parempi joss pysyis vaan sielä puunmettän puolella.
        Pyydettiin aikanaan töihin,ilmoitin että en halua olla missään tekemisessä sen yhtiön kanssa

        ITE OLLU GOLF KENTTÄÄ TEKEMÄSÄ !


    • UUSI/ENTINEN ASIAKAS

      En viitsi alkaa LAAKKOSEN kanssa tappelemaan parin oven uudelleen ja oikein maalaamisesta, jos heidän kantansa asiaan on tuo, eikä heidän työtään TEHDÄ OIKEIN, EIKÄ SILLÄ OLE takuuta !! Maalautan ovet AMMATTITAITOISESSA sekä TYÖSTÄÄN vastaavassa maalaamossa ja maksan sen itse !! Minun puolestani saa LAAKKONEN pitää autonsa ja vara-osansa ja huoltaa ja korjata muiden autoja, minun autooni EI LAAKKONEN enää koske, eikä minun autooni enää tule LAAKKOSELTA hankittuja varaosia !!

    • Turntablek

      Käy oulun Veholla, siellä homma toimii.

    • Carfox

      Veikkaanpa ettei autoa ole maalattu koskaan ns. koritakuuseen vaan ns. kolarikorjauksena jonka autoliike Laakkonen teettänyt jossain jonkun asiakkaan toiveiden mukaan. Virhevastuu sitoo heidän käyttämää maalaamoa mutta yleensä 6 kuukautta. Autoliike Laakkonen ei käytetyn myyjänä varmaankaan halua maalausta uusia jos vika ollut jo myydessä ja nähtävissä normaalitarkastuksissa. Mutta ei kai marmoritiski ja isot hallit kuitenkaan takaa hyvää autoa vaan niitä saa joka puolelta.

    • UUSI/ENTINEN ASIAKAS

      Kyllä, autoon on tehty kolarikorjaus LAAKKOSELLA, jonka he myös minulle kertoivat. Auto on 2 vuotta vanha ja autossa 3 vuoden takuu maalipinnalla, eli korjaus olisi täytynyt tehdä niiden "kriteerien" mukaan, että kestää ainakin tuon takuuajan ! vv-auto tarkasti auton ensimmäisenä, oli sitä mieltä että ehdottomasti takuuasia, sitten selvisi että korjaus onkin tehty LAAKKOSELLA, eli kuuluu heidän korjaamotakuuseen (joka ainakin vv.auton mukaan on 2 vuotta). Vaurioita EI voinut todeta ostaessa, edellinen asiakas käynyt juuri koeajolla, joten pinta märkä eikä maalivirheet näkyneet. Myös myyjä huomasi virheet vasta, kun kävin ne huolellisen pesun jälkeen hänelle näyttämässä. Jos auto on 2 vuotta vanha, ei mielestäni saisi ovista useammasta kohdasta puuttua lakkaa noin 10 cm halkasialtaan olevista "lämpäreistä" !!!!!

    • UUSI/ENTINEN ASIAKAS

      Pointtinahan tässä jutussa on se, jos teillä hyvät ihmiset on uusi/uudehko auto, jossa on USEAMMAN vuoden maalipinnan/koritakuu, NIIN SE TAKUU LOPPUU SIIHEN KUN LAAKKONEN TEKEE SIIHEN korjauksia !! Esim. vv-auto antaa tekemilleen kolari/maali korjauksille 2 vuoden takuun ! Vahinkoja sattuu kaikille, mutta vauriot täytyy korjata niin että se täyttää tehtaan laatuvaatimukset ja TAKUU SÄILYY !! ELI JOS VAHINKO SATTUU MIETTIKÄÄ MISSÄ AUTONNE KORJAUTATTE !! PS. Tässä ei haeta takuuta AUTOLLE, vaan tehdylle korjaustyölle !!

    • Carfox

      Vakka löytää kantensa ja pata kattilaa soimaa...

    • ky..ä

      nimimerkki carfox itse alalla, haukkuu jokaista ostajaa joka kommentoi jotain takuusta, vioista tai myyjistä ! Se käynnyt jo selväksi että on itse autokauppias, liittyy myös luultavasti ja vahvasti volkswagen autoihin ! Laitetaanpa pieni selvitys käyntiin erästä hakkeriohjelmaa käyttäen, selvitetään kuka on nimimerkin takana ja mitä firmaa hän edustaa. Tuskin pistää pahakseen, jos tiedot julkaistaan täällä !

    • UUSI/ENTINEN ASIAKAS

      Homma etenee, maahantuoja otti yhteyttä minuun ja ihmettelivät asiaa !! Auto menee maahantujalle tutkittavaksi, ehkä he tutkimusten jälkeen kertovat LAAKKOSELLE kuinka asia olisi pitänyt/pitää hoitaa !!

    • pommitmereen

      Miksi ihmeessä ostit jonku vanhan paskan jota on paikkailtu. Voi elämä...tänne pitää sitten tulla itkemään kun rahat eivät riitä uuteen autoon. Tottakai vanhassa pommissa on vikoa.

      • UUSI/ENTINEN ASIAKAS

        Ensinnäkää autoa ei ole PAIKKAILTU, vaan suoritettu kolarikorjaus vw:n VIRALLISELLA korjaamolla ! En itke asiasta, jos luet ylempää niin huomaat että olen ilmoittanut että voin auton omillanikin korjauttaa !! Tämä lähinnä varoituksena sinunlaisille, jotka ostavat osamaksulla autoja, jos sattuu liian iso kuukausierä niin ei ehkä ole varaa autoa käteisellä korjauttaa ! Niin tyhmä en ole että ostan uuden auton, hinta tippuu 2 vuodessa PUOLEEN ostohinnasta. Ja tapanani on ollut ostaa autot käteisellä, omilla ei lainatuilla rahoilla !


    • UUSI/ENTINEN ASIAKAS

      Mielestäni 2 vuotta vanha auto ei ole vielä "vanha pommi", uushankinta hinta vastaavin varustein n. 45000. Luulisi maalipinnan kestävän yli 2 vuotta, kun maali takuutakin vielä vuosi jäljellä. LAAKKONEN suorittanut autoon kolarikorjauksen, joka ammatti automaalarin diagnoosin mukaan päin vi...a tehty !

      • ihme itkua

        Mitä tekemistä sillä uushankintahinnalla on käytetyn auton kanssa jollaisena sen ostit? Vai maksoitko siitä uuden hinnan? Sama juttu kun pojankollit myy vm. 86 isoa mersua, nyt edullisesti huom. uusi vastaava 160.000€
        Oletko varma että on maalattu Laakkosella, vai tehty kiireesti jossain muualla. Maalitakuuhan koskee tehtaan tekemää maalausta, ei kai se korjattuun pintaan siirry ainakaan täysimääräisenä. Hölmö on maahantuojakin jos tuollaisia menee lupaamaan kun tekijöitä on joka lähtöön ja ei korjattu ole ikinä uudenveroinen.


      • UUSI/ENTINEN ASIAKAS
        ihme itkua kirjoitti:

        Mitä tekemistä sillä uushankintahinnalla on käytetyn auton kanssa jollaisena sen ostit? Vai maksoitko siitä uuden hinnan? Sama juttu kun pojankollit myy vm. 86 isoa mersua, nyt edullisesti huom. uusi vastaava 160.000€
        Oletko varma että on maalattu Laakkosella, vai tehty kiireesti jossain muualla. Maalitakuuhan koskee tehtaan tekemää maalausta, ei kai se korjattuun pintaan siirry ainakaan täysimääräisenä. Hölmö on maahantuojakin jos tuollaisia menee lupaamaan kun tekijöitä on joka lähtöön ja ei korjattu ole ikinä uudenveroinen.

        LAAKKOSEN sekä edellisen omistajan tietojen mukaan korjaus tehty LAAKKOSELLA ! Myös LAAKKONEN on sen minulle kertonut, että korjaus tehty heillä ! LAAKKONEN on sentään virallinen VW myyjä, sekä huoltopiste, eli kyllä pitäisi takuu säilyä !


      • Mese mies
        ihme itkua kirjoitti:

        Mitä tekemistä sillä uushankintahinnalla on käytetyn auton kanssa jollaisena sen ostit? Vai maksoitko siitä uuden hinnan? Sama juttu kun pojankollit myy vm. 86 isoa mersua, nyt edullisesti huom. uusi vastaava 160.000€
        Oletko varma että on maalattu Laakkosella, vai tehty kiireesti jossain muualla. Maalitakuuhan koskee tehtaan tekemää maalausta, ei kai se korjattuun pintaan siirry ainakaan täysimääräisenä. Hölmö on maahantuojakin jos tuollaisia menee lupaamaan kun tekijöitä on joka lähtöön ja ei korjattu ole ikinä uudenveroinen.

        Aika kohillaan verrata 1986 mersua ja 2010 passattia, vittu mikä urpo !


    • C5

      No eipä olis LAAKKONEN saanut mennä sorkkimaan tuota maalipintaa edes alunperinkään, jos ei heidän ammattitaito/virhevastuu riitä muuten kuin, että takuu raukeaa. Jännä kuitenkin, että raha tuntuu kelpaavan sinne suuntaan.

      ELI LAAKKONEN EI OLISI SAANUT TEHDÄ KOKO OPERAATIOTA!

    • asentaja..

      Kyllä tuollaiset viat tulee huomata ennen auton ostoa.
      Olet ostanut kolariauton.
      Mitä luulet löytyvän korirakenteen sisältä.
      Onko ruostesuojaus tehty.
      Myy pois heti.

      • keket

        Kyllähän tuo pitäisi olla asianmukaisesti korjattu, kun lukee tuota tekstiä. Laakkonenhan syyllistyy "virkavirheeseen" jos ei asianmukaisesti tehty. Eikö tuonikäinen auto olisi "lunastettu" jos ei asianmukaista korjausta olisi voitu tehdä ?


    • myös entinen asiakas

      Kyllä on säälittävää toimintaa Laakkoselta, menettää asiakkaitaan heille halpojen korjauksien takia. Eikä tuolla maineellakaan näytä mitään väliä olevan. Myös itse olen tapellut heidän kanssaan huoltojen takuista, olen itse myös vaihtanut auto/huoltoliikettä jossa asioin. Yksi asia joka Laakkosella toimii on laskutus, se on suurta ja tehokasta !

    • Carfox

      Niinhän Laakkonen mainostaa, KUIN PAKASTA VEDETTY!

      Ettei vaan pakkelilla vedetty...

      Ja nm. k..välle tiedoksi, olen autoalalla ja siksi ymmärrystä ehkä löytyy.

    • Mosse 1500M

      Kumma juttu - minä ostin käytetyn auton LAAKKOSELTA, eikä siinä ole ollut mitään valittamista. Samalla tavoin toiminut kuin muualtakin ostetut autoni, eikä asiakaspalvelussakaan eroja ollut. Tämä ei kylläkään ole kolaroitu...ainakaan vielä.

    • UUSI/ENTINEN ASIAKAS

      Kun luet tämän ketjun läpi, niin huomaat että tässä ei ole sanallakaan mainittu LAAKKOSEN myymistä autoista mitään ! Enkä minäkään ole sanonut että autoni on LAAKKOSELTA ostettu ! Tässä on kyse LAAKKOSEN korjaamon "TEKELEISTÄ," jonka on arvostettu automaalari todennut päin vi..ua tehdyksi ! Eli kyseessä on virheellisesti tehty korjaus ! LAAKKOSEN kanta asiaan on vaan "syvältä sieltä minne päivä ei paista", HEITÄ EI OLE KIINNOSTANUT EDES NÄHDÄ AUTOA !! Puhelimessa kuitenkin ilmoittanut ettei ole virhevastuulain alainen, eikä heidän työtakuun asia, KERTOO SUUNNATTOMASTA AMMATTITAIDOSTA KUN EI TARVITSE EDES AUTOA NÄHDÄ KUN TIETÄÄ ETTÄ OIKEIN TEHTY !! Mutta kuten sanottu, voin auton korjauttaa omalla kustalluksellani, minun talouteni ei siihen kaadu. JOKATAPAUKSESSA ASIAKASSUHDE LAAKKOSELLE KATSOTAAN PÄÄTTYNEEKSI JOKAISEN AJONEUVONI KOHDALLA (4 kpl) !! TOIVOTAN HYVÄÄ JATKOA LAAKKOSELLE VALITSEMALLAAN TIELLÄ !!

    • Carfox

      Veitkö vaihdossa autoa?

    • UUSI/ENTINEN ASIAKAS

      Kyllä, mutta sillä ei tässä asiassa ole mitään merkitystä. Kaupat sujunut OK, auto muuten OK. Autossa pieni vika parkkitutka järjestelmässä, mutta aika merkkihuoltoon (EI LAAKKOSELLE) jo tilattu ja myyjä luvannut hoitaa korjauskulut (laskutus asiakas). Myyjä kanssa asiat sujuneet esimerkillisesti !

    • itkuvirsi romusta

      Armoton itku jostain vanhasta paskaläjästä. Parin vuoden jälkeen aloittajalla tuskin on enää tätä romua, vaan pistänyt vahingon kiertämään.

      • ja autohan

        Oli mällätty taxi .


      • Taksi-autoilija
        ja autohan kirjoitti:

        Oli mällätty taxi .

        TÄ ! Minä en kyllä tästä jutusta löydä mainintaa, että olisi ollut taksi käytössä. Huolletaanko meidän taksiautoilijoiden autot jotenkin huonommin ? Itse pidän kyllä autoa kauemmin kuin tuon 2 vuotta, autoni saa varmasti parempaa huoltoa ja huolenpitoa kuin yksityisten tai leasingfirmojen autot. Täytyykin alkaa seuraamaan miten autoani huollossa kohdellaan.


      • otappa selvää
        Taksi-autoilija kirjoitti:

        TÄ ! Minä en kyllä tästä jutusta löydä mainintaa, että olisi ollut taksi käytössä. Huolletaanko meidän taksiautoilijoiden autot jotenkin huonommin ? Itse pidän kyllä autoa kauemmin kuin tuon 2 vuotta, autoni saa varmasti parempaa huoltoa ja huolenpitoa kuin yksityisten tai leasingfirmojen autot. Täytyykin alkaa seuraamaan miten autoani huollossa kohdellaan.

        Niin löydät että oli taxi "kylkimälli" huono maalaus joten ei huolto homma että silleen?.


      • Taksi-autoilija
        otappa selvää kirjoitti:

        Niin löydät että oli taxi "kylkimälli" huono maalaus joten ei huolto homma että silleen?.

        Vaikka miten mietin, en saa selville että miten tässä kirjoitetuilla tiedoilla saa selville että auto on vanha taksi !??? Kylkimällistäkään ei tässä tietoa ole, tai yleensäkään maalauksen syystä. Taidatkin olla selvännäkijä !? Jos et vielä ole Laakkosella töissä, pyri sinne ihmeessä, heillä on selvännäkijöille käyttöä. Kuulemma on myös piakkoin vapautumassa yksi "selvännäkijän paikka".


      • g 10
        otappa selvää kirjoitti:

        Niin löydät että oli taxi "kylkimälli" huono maalaus joten ei huolto homma että silleen?.

        Tuossa edellähän kirjoitetaan että kylkikorjaus tehty ja laakkonen myöntänyt tehneensä, sinäkin myönnät että huono maalaus (jonka laakkonen tehnyt). Minun käsittääkseni koko tämä juttu käsitteleekin tuota laakkosen huonosti tekemää maalausta. Sillä onko ollut taksi vai ei, ei ole merkitystä huonosti tehtyyn työhön ! Kyllä laaksosen valtuutettuna vw edustajana pitää vastata työnsä laadusta.


    • KatariinaE

      Kartanon ylläpito vie rahaa. Sori!

    • Mes€

      Kannattako ostaa sellaisia merkkrjä, ettei pääse Laakkosesta eroon? WW, Skoda, Audi, Seat, samaa pa...aa eri paketissa. Jokainen joka on joskus saanut Laakkosen "palvelua" ymmärtää varmasti vaihtaa merkkiä.

    • värivamma

      Onneksi on tämä palsta olemassa, täältä löytyy apu myös ENTISILLE asiakkaille ja
      autojen kyljet tulee suoriksi, ihmettelen vaan, kun ei silmä riitä autoa ostettaessa....

    • tarkka

      On todella hyvä että näistä asioista julkisesti kirjoitellaan, itse ainakin googletan firmoista tietoa heidän kanssa asiakassuhdetta luodessa. On hyvä etukäteen tietää millaista palvelua saa, vai saako sitä.

    • DAVE HESTLER

      YUUUP !!!

    • HAKKERI URPO

      VOE HELVETTI ETTÄ TULEE HAUSKOISTA IP-OSOITTEISTA VIESTEJÄ, TEKIS MELKEIN MIELI KERTOA KETKÄ TÄNNE NOITA KOMMENTTEJA HEITTÄÄ !! PUAHHHH !!! PS. NY ON KÄYTÖS OIKEE HELVETIN HYVÄ OHJELMA IP-OSOITTEIDRN SELVITYKSEEN. PS: KOSKETELKAA TOISIANNE !!

    • Ostoksille piste com
    • Yualle

      Ei mikään maali pysy millään pinnalla, jos sitä pestään teollisuuspainepesurilla. Onko esim. MIGHTY:llä pesty?

    • UUSI/ENTINEN ASIAKAS

      Tuskin sentään on kyse pesurista tai pesuaineesta, pinta lähtenyt AINOASTAAN LAAKKOSEN korjaamista kohdista ! Jos syy olisi pesurissa tai pesuaineessa, maalivaurioita olisi varmaan muuallakin ! ??

    • muna-mies

      On se hienoa, että jollain on "munaa" kertoa julkisesti näiden isojen "marmoritiski" firmojen toiminnasta, silloin kun kaikki ei suju heidän tahtomallaan tavalla. Toivottavasti muutkin kertovat kokemuksistaan, silloin kun "marmoritiskin" takana oltiin väärässä, eikä työstä, takuusta tai virheistä haluttu vastata. Miettikää sitä että tuollaisilla firmoilla varmasti "katteet kohdillaan", pienemmät firmat toimivat paljon pienemmillä katteilla, eikä ole "marmoritiskejä", ja kukahan sen maksaa, OIKEIN juuri SINÄ ASIAKAS ! PS. kertokaa kokemuksistanne, pidetään tämä keskustelu käynnissä piiiiiiiitkäääännnnnn........

    • tiedoton golf

      Itsellä tilattu huoltoaika tuonne ensi viikolle, uskaltaakohan viedä ? Näin vasta tämän ajanvarauksen jälkeen.

    • jep jep

      jep jep !!

    • Tuomari ?

      Joko Laakkonen on virheensä myöntänyt ?

      • jopparihansesatuilee

        Melekonen juttu.jos neljä autoo jo ostanut niin eikö silloin ole jo vanha asiakas eikä uusi? Eikö siitä vastuussa ole sen lintan myynyt myyjä jonka tuo pitäisi hoitaa jos ostaja ei ostohetkellä ihan puusilmä? Taiat olla vaan yksinkertainen ja vituttaa.
        vai tuon lintan myynyt myyjä


    • UUSI/ENTINEN ASIAKAS

      Tässä EI käsitellä autokauppaa, vaan päin vittua tehtyä korjaustyötä ! Eli 2 vuotta vanhasta MAALITAKUUN alaisesta autosta lähtee maalit/lakat ovista ! Autoon ON kyseisiin oviin tehty korjaus ja maalaus, valtuutetussa VW korjaamolla LAAKKOSELLA PORVOOSSA, jonka he myös itse myöntävät ! Kyseinen auto EI OLE OSTETTU LAAKKOSELTA, mutta he ovat sen korjanneet !? Ostohetkellä vikaa oli mahdoton huomata, maalipinta märkä edellisen koe-ajajan jäljiltä ! Ei maahantuojallakaan vikaa huomattu autoa ympäri kävelemällä, mutta kun vikakohdan heille näytti, virhe korjausta tehdessä oli heidänkin mielestä käynyt ! EN OLE OLLUT IKINÄ LAAKKOSEN AUTOMYYNNIN, VAAN HUOLLON ASIAKAS !! Neljä autoa jotka omistan, ovat kaikki LAAKKOSEN edustamia merkkejä, mutta EI heiltä ostettuja, huolto/korjaus palveluja olen käyttänyt, mutta asiakassuhteeni ON PÄÄTTYNYT !! Auto on menossa puolueettomalle tarkastajalle, sieltä tulee kirjallinen tulos tehdystä korjaustyöstä.......katsotaan sitten miten edetään !! Tässä ei myöskään ole kyse rahasta, vaan työn laadusta, kun itse teen jonkun työn asikkaalle, KYLLÄ MYÖS SEN LAADUSTA VASTAAN JA OSAAN OLLA YLPEÄ TEKEMÄSTÄNI, jos kuitenkin asiakas siinä jonkun virheen huomaa, mielelläni sen myös korjaan !!

    • ??????

      ?????

    • No huh huh !

      Laakkosen toimintaa !! Ei näköjään ole asiakkaista pulaa jos tällaisten asioiden vuoksi "ryssitään" asiakassuhteita !!

    • nykyään vv-auton asi

      Ei ole toiminta mihinkään muuttunut, VASTUU PUUTTUU !!

    • pkfoakFOkf

      Olen myöskin epäonnistuneen jakopään ketjunkorjauksen uhri!
      Viikon ajon jälkeen koko kone hajosi Audista.
      Ei korvauksia korjaus ei ole epäonnistunut vaikka kone oli täynnä silppua joka paikasta edellisen korjauksen jäljiltä.

    • ENTINEN ASIAKAS

      Tutkiessani auton mukana tulleita takuuehtoja, niissä todetaan maalitakuun olevan 3 vuotta. Jos korjauksia suoritetaan on ne tehtävä valtuutetussa VW korjaamossa, VW:n kriteereiden mukaan, näin myös takuu säilyy. MIKÄHÄN TÄSSÄ ASIASSA ON LAAKKOSELLE EPÄSELVÄ? KORJAUS SUORITETTU HEILLÄ, VALTUUTETUSSA VW KORJAAMOSSA !! EIKÖ HEILLÄ OLE AMMATTITAITOA TEHDÄ KORJAUKSIA ?? MIKSEIVÄT HE VASTAA TEKEMÄSTÄÄN TYÖSTÄ, ASIAKASTA PIDETÄÄN IDIOOTTINA JA KEKSITÄÄN VAIKKA JA MITÄ SYITÄ, ETTEI VAAN TARVITSE VIRHETTÄÄN MYÖNTÄÄ TAI VAIHTOEHTOISESTI KORJATA TEKEMÄÄNSÄ VIRHETTÄ !! TÄSSÄKIN TAPAUKSESSA ON MAAHANTUOJAN KORIKORJAAMO TODENNUT VÄÄRIN TEHDYN TYÖN JA ILMOITTANUT, JOS OLISI HEIDÄN TEKEMÄNSÄ VIRHE KORJATTAISIIN VÄLITTÖMÄSTI !! LAAKKONEN ON MYÖS MYÖNTÄNYT TEHNEENSÄ KOLARIKORJAUKSEN (maalannut kaksi ovea) TIETO LÖYTYY MYÖS HEIDÄN KONEELTAAN, HEIDÄN KANTANSA TÄHÄN ON: JOS KYSEESSÄ ON EX TAKSI (2 v. vanha 210 tkm ajettu auto), EI TAKUUTA MAALAUKSELLE OLE !! NO HUH HUH !! MIETTIKÄÄ NYT HYVÄT IHMISET JA TAKSIT, MISSÄ AUTONNE KORJAUTATTE, JOS HALUATTE TAKUUN SÄILYVÄN, ÄLKÄÄ AINAKAAN LAAKKOSELLA !!

      • katoppas siitä

        näppäimistöltä, siinä on semmoinen nappula missä lukee CapsLock. Löytyikö? Ok, paina sitä kerran. Vain kerran, silleen nopeasti. Hyvä. Kokeileppas nyt kirjoittaa. Hyvä. Nyt tulee noita pieniäkin kirjaimia NIIN EI TARVI HUUTAA. Jos ei onnistu niin voidaan katsoa yhdessä uudestaan.


    • ENTINEN ASIAKAS

      Se että auto on vanha taksi tulee ilmi vasta tuosta edellisestä kirjoittamastani. Tässä huomataan, että myös Laakkosen henkilökunta on keskusteluun osallistunut, tuolla paljon aikaisemmin jollain oli "varmaa" tietoa että kyseessä on vanha taksi, myös tämä kertoo paljon Laakkosen henkilökunnasta, osallistutaan kyllä näihin keskusteluihin, mutta ei korjata omia virheitä !

      • SekkaPuorsa

        Hankkiudu hoitoon. Jaksat HUUTAA täällä vielä vuoden vanhaan ketjuun. Jos se asia on vielä keskeneräinen ja selvittämättä, niin sellaiseksi se näkyy jäävänkin. Täällä palstoilla mekastamiseen vain rahkeet näkyy riittävän.


    • kuningaskuluttaja

      Tällaiset ketjut on hyvä pitää hengissä, auttaa meitä muita kuluttajia palveluiden/tuotteiden ostopaikan valinnassa, lisää näitä. Ehkä nuo isotkin toimijat vielä jonain päivänä tajuaa, kuka heidän palkkansa viimekädessä maksaa.

    • Artisti maksaa !

      Tämähän on ilmaista mainosta Laakkoselle, se onko se positiivistä vai negatiivistä, sen päättää artisti, eli Laakkonen !

    • anttiautoilija

      missä tämä auto oli korjautettu? se jäi minulle hieman epäselväksi.

    • ta-va-ta

      Koitappa lukea !

    • silavaa leivän pääll

      Tehtiin hyvät voitot. Ei koske lamameitä.

    • Paabero

      Eivät tarjoa mitään omasta vanhasta autosta ja sit vielä halus 15000€ välirahaa. Vaihtoautopäällikkö täys mulkku. Rupee huutaa asiakkaille. Kyseessä -08 accord vaihtoautona -03 accord

      • jjjdjdbzb

        Miten ihmeessä olet voinut ostaa lähes uudenksrhean auton jonka toisessa etuovessa paha maalivaurio? Etkö tutkinut autoa ollenkaan ennen ostoa? Urputat täällä takuista mutta maksat kuitenkin itse korjauksen? Miksi ihmeessä? Ettei nyt olisi jäänyt koko totuus kertomatta? Opettele vaikka ensin kirjoittamaan oikein, isot kirjaimet eivät kuulu keskelle lausetta.


    • ylös päin

      Nostellaan.....

    • muratt3

      Ihmettelen suuresti ison autoliikkeen kantaa asiassa, eikö Laakkoselta löydy yhtäkään laskutaitoista henkilöä ? Tämän ja muilla esim. merkkipalstoilla, asiasta käydyn keskustelun perusteella Laakkonen menettää paljon enemmän rahaa, menetettyinä töinä/asiakassuhteina, kuin tämän asian kuntoon hoitamnen olisi maksanut. Käsittääkseni kyse on lähinnä muutamien satasten hommasta.
      Onko henkilökunta todella noin epäpätevää, vai onko tämä yrityksen yleinen käytäntö?

    • pläkkäri 10

      Asiaa puhut, jos minun yrityksessäni olisi työntekijöitä, jotka riitelevät asiakkaan kanssa ja aiheuttavat yritykselle negatiivistä mainosta, tulisi lopputili välittömästi !

      Minulla pienyrittäjänä ei ole varaa moiseen asenteeseen, vaan asiakasta palvellaan loppuun asti !

      • 45+8788

        Siinäpä se ero onkin. Laakkosella on vara. Ja mistäpä muualta ostat VAGgineeseen varaosia kuin paikallislaakkoselta. Työntekijät eivät välttämättä ole mulkkuja luonnostaan, mutta kun omistaja asettaa liiketoiminnan tuottotavoitteet tarpeeksi korkealle, niin tavoitteisiin ei yllä rehellisellä palvelulla.


    • On takuu !
    • ENTINEN ASIAKAS

      Asia eteni sen verran(kun lähti toimitusjohtajasta alaspäin tulemaan), että käskettiin tulemaan Porvooseen autoa näyttämään. Siihen se sitten jäikin !
      Porvooseen saavuttuani astelin "herra"? Huoltopäälikön juttusille, heti esittäydyttyäni alkoi tulemaan selityksiä, maalaus oikein tehty, jotain teippauksia, yms.....
      Totesin tuohon, että pitäisikö oikein PIHALLE tulla autoa katsomaan ja asia toteamaan ?

      Vähän vastenoloisen tahtoisesti, herra tuli kuitenkin ulos, ajaen auton halliin, siinä matkalla huutaen työnjohtajalle, tuu mukaan täällä on se taksikeissi !

      Halliin ajon jälkeen herra huoltopäälikkö totesi(noin 3 metrin päästä), että korjaus varmasti oikein tehty(todellista ammattitaitoa) !
      Selitellen joistain teippauksista, syyttäen edellistä omistajaa !!!

      Tuohon todettuani, että ammattimaalari todennut, että pohjia ei ole edes asiallisesti hiottu, hän katstomatta totesi, että varmasti on !! Työnjohtaja sentä ymmärsi oletettavasti jotain asiasta ja oli hiljaa vieressä nyökytellen päätään !

      Kun herra huoltopäälikön EHDOTON, josta ei edes keskustella, kanta selvisi, pyysin asiasta kirjallista lausuntoa.
      Se tyrmättiin täysin, ilmoitettiin, että sen saa jälkimarkkinointi pääliköltä !

      Lähetin kyseiselle henkilölle sähköpöstia ja pyysin, mutta vastausta, eikä kirjallista lausuntoa ei ole kuulunut !

      Täytyy varmaankin koittaa hoitaa asiaa, vielä päätösvaltaisempien tahojen kautta !

      Miten Vitussa Laakkosen henkilökunta ryssii Laakkosen mainetta tälläisten, muutaman satkun juttujen vuoksi !

      Minulla kyse EI OLE RAHASTA, VAAN PERIAATTEESTA, auton takuupapereissa tuo selvästi mainitaan, että kun on oikein korjattu, Vw ohjeiden mukaan, takuu säilyy ja veloituksetta virheet korjataan !!

      Yritin tuota auton mukana tullutta takuupaperia huoltopäälikölle näyttä, ensin ei kiinnostanut, mutta sanottuani että lue nyt mitä siinä lukee, lopulta kaivoi lasit silmille ja totesi koritakuun olevan 2 vuotta !
      Jouduin heti korjaamaan, että siinä lukee KYLLÄ KOLME !

      Että hienosti menee, mies joka ei laseilla näe lukeeko paperissa 2 vai 3, arvioi ILMAN laseja 3 metrin päästä, että maalaus oikein tehty !

      Virhe on oikeasti niin huomaamaton, että sitä ei erota kuin läheltä tutkiessa, pesun jälkeen !!

      Saa nähdä kuinka kauan kestää saada tuo kirjallinen lausunto, ei minulla kiire minnekkään ole.....maksettuja nämä kaikki "romut" ovat, eivätkä työtkään estä käyttämästä aikaa ja energiaa näiden selvittelyyn.....

      • EX RALLIKARTTURI ?

        Vieläkö tuo EX RALLIKARTTURI on Laakkosen palkkalistoilla ?


    • ei ikinä enää volsua

      Eiköhän nyt olisi parempi että jätetään nämä klonkswagenit laakkoselle ja huollot viedään muualle niin kauan kun klonkswageneitä pidetään.

      On kyllä pallvelu ollut AINA volkkarilla kyseenalaista, takuuvioistakin saa lähes aina tapella. Hyvä esim. on kiinassa oleva dsg jupakka...lopulta oli pakko asia myöntää.

    • Eesti Eesti, kaipaan

      Taidan alkaa teettämään huollot Virossa, saa laatua halvalla ja loman samalla ! En missään tapauksessa Laakkosella !

    • Seppinen

      Itse volkkari osta juuri Auto Laakosen (porvoo) johdosta.

      On ollut maali takuu ongelmia, huollon laiminlyöntejä.

      Syy ei ole asentajissa, vaan johdossa, olen itse keskustellut kyseisen ihimisen kanssa, asenne ihan väärä.

      Kiertäkää kaukaa ainakin huollon osalta..

    • koo7

      Ihan syvältä koko firma. Työväkeä kohdellaan kuin roskaa.

      • töissä

        pitää täysin paikkaansa.


      • laakkosen tapa toimi

        missä laakkosen pisteessä olet töissä??


    • Ei enää Golfia

      Samanklaista asiakkaan kusetusta tuntuu olevan muallakin VW liikkeissä (mm. täällä pohjoisessa), eli tuo asennevamma ja asiakaspalvelu taidottomuus lienee peruja VW:n maahantuonnin asenteesta.
      Eipä ihme jos Toyota myy enemmän...

    • anonyymi

      Noh, erään toisen merkin kanssa oli Laakkosella melkoinen pulma, kun eivät osanneet korjata laahaavia ja kiinniottavia jarruja. Todella ammattitaidottomia.

      Osia ja suuria kokonaisuuksia oli vaihdettu aivan suotta ja jokin säätö asennusvaiheessa tehty aivan väärin. Pikku korjaamolta taas löyty ammattitaito tonkin asian korjaamiseen. Laakkosella eivät tienneet mistä moinen voisi johtua, olivat vain sokkona vaihdelleet osia yli viidensadan euron arvosta. Joutuivat vähän tulemaan vastaan, koska asia saatiin kuntoon pikkukorjaamolla, joka tiesi kertoa, että moni toimenpide oli ollut täysin turha.

      Ei siellä ainakaan tule tuon kokemuksen jälkeen ikinä enää autoa huollatettua.

      • Subaruko ??

        Eli kyseessä Subaru ?? Ja kuntoon laittoi ammattitaitoinen Rantakare ? Vai ??


    • Äimän käkenä

      Aikamoista

    • Mä vaan ihmettelen

      Paljonkohan Laakkonen menettää rahaa menetettyinä töinä, kun tällainen ketju vuosia roikkuu täällä netin syövereissä ?
      Fiksu liike olisi sopinut asian heti alkuvaiheessa, varsinkin kun kyse näyttää olevan mitättömästä summasta, vai eikö Laakkosen henkilökunnalla vaan ole selkärankaa antaa periksi ?

      • Ohi Ajaja

        Kyllähän jokaisella autoilijalla pitäisi olla senverran älyä ja itsesuojeluvaistoa ettei nyt missään tapauksessa ryhdy Laakkosen kansa minkäänlaiseen asiakassuhteeseen.

        Itse asun kahden Laakkosen narikan välissä joihin molempiin on matkaa noin 2 km mutta ei ole käynyt edes mielessä piipahtaa kummassakaan putiikissa vaikka ajelenkin automerkillä joka on heidänkin edustamien automerkkien joukossa.

        Päätökseni johtuu pelkästään juuri näistä lukemattomista negatiivisistä palautteista joita saa lukea päivittäin useilta foorumeilta !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe