Hän ei teeskentele, kirjoittaa nikillään, ei loukkaa, mutta sivaltaa 100-0 sille, joka ihmisenä on häntä työntämässä helvettiin. Se on oikein,että puolustaa itseään ja selväjärkisyyttä. Eihän meillä ei ole oikeuksia toimia Jumalana tai Jeesuksena ja tuomion lähettiliäänä. me ollaan pieniä maan matosia.
Ei kannata yrittää laittaa sanoja Jumalan suuhun!!!!!!!
Savon ukolla on terveet käsitykset uskosta ja elämästä.
13
78
Vastaukset
- Hämmästynyt
Linnanrouva ei sitten enää kehtaa kirjoittaa oman nikkinsä takaa, no jotain häpeästä sekin kertoo, hyvä!
- Jumala ompi linnamme
Äläpä taas mene asioiden edelle sormella osoittelija...
sinulla ei ole oikeutta työntää ketään helvettiin....niinkuin ei kellään...
Savon pappa menee omalla uskollaan minne menee...niin kuin itsekukin..helvettiin häntä ei ole kenelläkään valtuuksia työntää...sinä olet jokaista sinne piiskan kanssa ajamassa...onko tuo kristityn käytöstä...
Turha sinun on ketään tuomaroida...
Et sinäkään tiedä Jumalan aivoituksia ja aikatauluja kunkin ihmisen kohdalla..
Pidä huolta itsestäsi...ja ennen kaikkea kielesi kurissa..se riittää - old özal
Jumala ompi linnamme kirjoitti:
Äläpä taas mene asioiden edelle sormella osoittelija...
sinulla ei ole oikeutta työntää ketään helvettiin....niinkuin ei kellään...
Savon pappa menee omalla uskollaan minne menee...niin kuin itsekukin..helvettiin häntä ei ole kenelläkään valtuuksia työntää...sinä olet jokaista sinne piiskan kanssa ajamassa...onko tuo kristityn käytöstä...
Turha sinun on ketään tuomaroida...
Et sinäkään tiedä Jumalan aivoituksia ja aikatauluja kunkin ihmisen kohdalla..
Pidä huolta itsestäsi...ja ennen kaikkea kielesi kurissa..se riittääNimim; Jumala ompi linnamme
Onko lääke ottamatta, vai luetun ymmärtämisessä ongelma, lue aloitus uudelleen...
näin niitä riitoja syntyy... jollei..ymmärrä luettua. - Kalle.
old özal kirjoitti:
Nimim; Jumala ompi linnamme
Onko lääke ottamatta, vai luetun ymmärtämisessä ongelma, lue aloitus uudelleen...
näin niitä riitoja syntyy... jollei..ymmärrä luettua.Kamla Özti . Koska on kielletty kirjoittamasta samaan katekoriaan
kuuluvalle , yhdessä viestissä . - özal
Kalle. kirjoitti:
Kamla Özti . Koska on kielletty kirjoittamasta samaan katekoriaan
kuuluvalle , yhdessä viestissä .Kalle, nyt ei aukea sanomas.. avaa.
- tykö olkkone
Kyllä asia on kirkas aloituksessa.
- Ville.
tyko
en näe sitä noin karkkaana , mistähän johtuu ?
jos käytetään adjektiivejä , käytetään sitten
mutta jotain pienta pohjaa pitaa olla
Siis jos saa kehumisia vallan posketomasti
voi sitä tapahtua , että mies pahenee ,
koska ei löydä peiliä mistään .. - özal
Ville. kirjoitti:
tyko
koska ei löydä peiliä mistään ..Kyllä tervejärkisyyttä täytyy puolustaa, ja tukea oikeaa.
- ville.
özal kirjoitti:
Kyllä tervejärkisyyttä täytyy puolustaa, ja tukea oikeaa.
Kyllä , mutta se on eri juttu
- su
Ville. kirjoitti:
tyko
koska ei löydä peiliä mistään ..Ville Vallaton, minua ei tarvii mielistellä, eikä kehua. Mutta kun oikein saa rapaa Jeesuksen sylistä niskaansa ja rukouspyyntöjä uskonveljiltä elämäni hankaloiittamiseksi, niin vituttaa se. Ja jos jok älykkäämpi puolustaa minua, ei se tavitse minusta Jumalaa tänne tehdä. Minulla on peilejä, tiedän paskuuteni, mutta tiedän myös helvetin hevosmiehen ja nyt sinukin. Vaikka te katsotte peiliin näette siellä aina vaan Jeesuksen.
Mutta sinä Ville Vallaton, olet tämän helvetin hevosmiehen kärryillä jo. Usot sie!
- Ville.
Jos luet puletkaan viesteistä viimeisen kahden viikon aikana ,ja niihin vastauksia
taidat tulla toiseen käsitykseen .
Ötzi , on ötsi mutta ei kannata turhaan kehua Siitä taitaa olla kohta kaks viikko
kun , su ilmoitti ISOON ÄÄNEEN , MINÄ OLEN LESTAADIOLAINEN , ja tarkoitti itteensä , minä tarkoitan , tässä sitä että ensin on parannuskin tehtävä , nämä
nuoret Beesaajat eivät kai huomanneet , sllaista pikku asiaa lainkaan .
Kerroppa su. miksi sinusta tuntuu niin kivalta kaikessa hiljaisuudessa
Koettaa varastaa ARMOA , nimittäin se joka ei ole parannusta tehnyt ei se
voi armoakaan saada LAHJAKSI ja ilman sitä ei VOI OLLA JUMALAN LAPSI ,
EIKÄ JEESUKSEN OPETUS LAPSI.TÄMÄ SEN TÄHDEN , että jokaisen tulee
olla tietoinen niistä tekijöistä , mitkä vaikuttaa mihinkäkin asiaan.
En pahalla , vaan koetan hyvällä , voit uskoa ..Ei minun ole pakko haukkua
ystävääni vaikka sinun kirjoituksesta saakin sellaisen käsityksen ,,Siksi
olisi parempi , muistaa mikä vaikuttaa mihinkin asiaan.. - su
Se minun "olen lestadiolainen"tarkoitin vain jonkun näin olevan. Minua et saa lestadiolaiseksi tuomioillasi, ja itsekehullasi.
Olen puhtaasti luterilaisen seurakunnan jäsen. Rukoilen sitä Jumalaa joka on meillä kaikilla yhteinen sisimmässämme. Uskon hänen olemassa oloonsa viimeisenä tuomarina, joina te arvoist lestadiolaiset yritätte olla.
Olenko armon varastaja, Nyt sä Ville vallaton vitsin murjasit. Se armo jota ei varasteta, se tulee sinulle ja minulle, vaan viimeistään ennen täältä lähtöämme. Viittaat että kun olet parannuksen saanut, olet saanut armon. Peru puheesi. Olet sitten lukenut itsesi vaikka miten korkealle, ja arvostettuun virkaan, en tiedä. Ole tasan samalla viivalla lähtöhetkellä. Sinun päähäsi vaan on nyt pälkähtänyt armosi uskosi huumassa. Lue Luuk. 18:9-14 - teu.
Jeesuksen sana viittaa siihen , että kirkkojen pappien ja jäsenten valtaosa
on silloin suuren luopumuksen vallassa .
Luuk. 18:10-14. Fariseus eli omavanhurskaus/kauden , harhaluulossa eikä tuntenut tarvitsemansa , Jumalan armoa. Hän ei sitä anonut , vaan pikemminkin kiitteli itseään ja ansioitaan .
Publikaani tunsi itsensä ARMOAQ tarvitevaksi syntiseksi . Tälläista armon kerjäläistä, Jumala armahtaa, , antaen hänen syntinsä anteeksi ja vanhurskauttaen hänet Jeesuksen veressä . Tämä toteutuu evankeliumin
kuulemisen ja uskomisen kautta,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462