enneskun loppuu ! 40 kaksi viestiä. Miten annatte palstanne kuolla? Lopettakaa riitelykset ja palatkaan ruotuun.
Oman ikäisten on upeaa kirjoitella kaikesta, miksi te ette koe niin?
Vähiin käy teidän palstakirjoittelu
34
249
Vastaukset
Ei kai täällä voi muiden puolesta kirjoittaa. Kyllä jokainen tietää, mikä palstan vuosia sitten hiljensi.
- Ei aavistusta
Mä oon niin vähän aikaa ollut, niin en kyllä tiedä.Mut vähän on kirjoittajia.
- ei ole totta
Sekö palstan tilan pelastaa, että muilta palstoilta tullaan kertomaan miten pitää olla ?
Olisit nyt laittanut jonkun upean aloituksen esimerkiksi.
Antaako jonkinlaisen tyydytyksen tulla muita moittimaan ? - jannu-huoleton
Onko palsta muuttunut siihen suuntaan että arvostellaan tai väheksytään toisten mielipidettä? Ei ainakaan ennen,silloin kun jotain sain kirjoitettua tänne. Nyt mieluusti seuraan sivusta.Aikaa kirjoitteluun ei tahdo löytyä millään,tai ei vain tule mieleen mitään järkevää sanottavaa.
- Plaa plaa...
Onks täällä jollain muulla sitten jotain järkevää sanottavaa?;DDD
Pistä vain jotain tosi typerää niin palstapirkot virkistyy ja alkaa näppikset laulamaan taas...
- Hei kun keikuskelen
Minusta on hyvin epäkohteliasta tulla joltakin toiselta palstalta ja ruveta neuvomaan.
Olen tällä hetkellä ehkä hieman väsynyt ja kenties sen takia vähän alkoi pistämään vihaksi jo otsikkosi. Reagoin siihen siten, kuin vahingoniloisena Lälllälllälllälllläääättelisit ja pitäisit molempia käsiä auki peräkkäin nenäsi edessä. Sillä tavalla "pitkää nenää" näyttäen.
Palstakirjoittelu on "aaltoliikettä", kuten monet muutkin asiat joita teemme. Aina ei yhtä riemukkaasti tahdo KOKO ajan paneutua kirjottamiseen. Töissä käynnin lisäksi näin keväisin putkahtelee aimo kasa muitakin puuhia. Jotkut jo tökkii siementä multaan, suunnittelee ikkunoitten pesua ja kevätsiivouksen juttuja ja sitä sun tätä.
Ulkona on päivä päivältä ihanampia ilmoja ja tietysti tekee mieli olla enemmän ulkona.
Tartteeko sitä koko ajan pukata uutta aloitusta. Sitten on ollut semmosiakin, jotka tekee aloituksia sarjanaan, eivätkä kuitenkaan osallistu itse koko aloitukseensa. Sitä en ole koskaan ymmärtänyt. Ensiksi osoittaa, että "Hei mä tahtoisin keskustella tämmösestä" ja sitten kun väki vastaa, niin aloittaja on lähtenyt lätkimään.
"Oman ikäisten on upeaa kirjoitella kaikesta, miksi te ette koe niin?"
Mistäs sinä tiedät muiden kokemiset?
Ja itse en ainakaan täällä palstalla tahdo kaikesta edes keskustella. Oikeastaan perin vähistä, "vaarattomista" asioista. Mutta tehkööt kukin, miten tahtoo. YLEISTÄÄ ei kuitenkaan pitäisi ryhtyä.
No HUH HUH, emmääää tiennykään, että mä näin ärtsyllä tuulella oon. Tarttee lopettaa, ennen ku hermostutan muut.Juu, lienet jo nukkumassa niin arvaan laittaa kommenttia ;)
Kyllä oon samaa mieltä kaikessa.. paitsi, että jos joku kovin idearikas haluais tänne keskutelua, se käy hälle kyllä tosi työstä, jos useita avauksia laittaa, ja kaikkiin kaikille vastaa..
Voishan aatella, että jos hyvä aihe, siitä tulis keskustelua ilman, että avaaja kaikessa mukana; ehkä et ihan sitä tarkoittanutkaan.
Itellä kokemusta vain joskus hyvin harvakseltaan laitetusta avauksesta, eikä oo liianmoista vastausryysistä niihin tullut.
Niin mielikseen sitä vastailee, vaikka lyhyestikin.. mutta että aina kiva, jos kommenttia avaukseen tulee.
Suunnilleen kaiken muun allekirjoitan sun viestissä.
Enkä ärtynyt tästä avauksesta, kaikenmoista tänne pukataan..
Unosia kaunoisia :))- -----00-----
-Eiköhän avauksen pääasiallinen tarkoitus ole aiheuttaa keskustelua yleisellä tasolla?
-Ei avaajan ole pakko kyykkiä koneen ääressä tunteja tuijottamassa, jos joku saattaisi jotain häneltäkin henk.kohtaisesti kysellä... -Yleensä hyvin ajateltu/ajoitettu avaus, elää omaa elämäänsä, ilman avaajan jatkuvaa kommentointiakin.. - Hei kun keikuskelen
Sibone kirjoitti:
Juu, lienet jo nukkumassa niin arvaan laittaa kommenttia ;)
Kyllä oon samaa mieltä kaikessa.. paitsi, että jos joku kovin idearikas haluais tänne keskutelua, se käy hälle kyllä tosi työstä, jos useita avauksia laittaa, ja kaikkiin kaikille vastaa..
Voishan aatella, että jos hyvä aihe, siitä tulis keskustelua ilman, että avaaja kaikessa mukana; ehkä et ihan sitä tarkoittanutkaan.
Itellä kokemusta vain joskus hyvin harvakseltaan laitetusta avauksesta, eikä oo liianmoista vastausryysistä niihin tullut.
Niin mielikseen sitä vastailee, vaikka lyhyestikin.. mutta että aina kiva, jos kommenttia avaukseen tulee.
Suunnilleen kaiken muun allekirjoitan sun viestissä.
Enkä ärtynyt tästä avauksesta, kaikenmoista tänne pukataan..
Unosia kaunoisia :))Heh, jahaa, ooteskelit minun menevän ensin nukkumaan, ennen kuin alat kommentoimaan. Taisit peliätä, että alan hyppimään silmille:)
Jep, itse asiassa olen melko samaa mieltä sun kanssas.
En tarkoittanut, että jos joku tekee aloituksen, niin hänen pitäisi istua tököttää ihan koko ajan koneen äärellä ja vastailla.
Lähinnä tarkoitin sellaisia aloituksia, jotka eivät oikeastaan ole tarkoitettukaan sellaisiksi aloituksiksi, että niihin väki alkaisi vastaamaan.
Esim. "HALUAISIN JUTELLA TEIDÄN KANSSA"-aloituksia olen nähnyt useamman. Joku vastaa, että Mistä haluat jutella, mutta aloittaja ei vastaa mitään. Tällainen aloitus ei myöskään inspiroi muitakaan kirjoittaja kirjoittamaan yhtään mitään.
Vastaavia muitakin aloituksia vilisee enemmän, kuin yy-kaa-koo.
Sitten jos esim. Teo tekee mukavan aloituksen, joihin vastataan innolla, niin kohta pian alkaa tulemaan sellaisia kommentteja, että niitä ei todellakaan ole mukava lukea. Samoin Anjaniinan aloituksiin veivataan epäasiallisia tekstejä.
Tai vedetään joku 5 vuotta vanha aloitus framille. Ymmärtäisin jos siihen aloitukseen olisi jotakin joko lisättävää tai muuten järkevää kommentoitavaa, mutta jos siinä lukee vain: "Jaha" tai "Hmmmm" tai "kuis meni" tai "Oho", niin vastaaja ei ole tahtonut muuta, kuin häiritä.
Olishan täs vielä lisättävää, mutta tarttee pitää pieni tauko. Sormenpäät on tules:) - Hei kun keikuskelen
-----00----- kirjoitti:
-Eiköhän avauksen pääasiallinen tarkoitus ole aiheuttaa keskustelua yleisellä tasolla?
-Ei avaajan ole pakko kyykkiä koneen ääressä tunteja tuijottamassa, jos joku saattaisi jotain häneltäkin henk.kohtaisesti kysellä... -Yleensä hyvin ajateltu/ajoitettu avaus, elää omaa elämäänsä, ilman avaajan jatkuvaa kommentointiakin..Olikohan sinun kommentti tarkoitettu minulle?
Saattaapi olla niin, että ajattelen Aloituksista ja keskustelusta hieman eri tavalla, kuin sinä. Kaipa se sitten on niin, että "MolempiParempi". Kuka mistäkin tykkää.
Jos nyt kuitenkin sanoisin mun Oman mielipiteeni.
"Eiköhän avauksen pääasiallinen tarkoitus ole aiheuttaa keskustelua yleisellä tasolla?"
Voi sen noinkin ajatella. Minä itse ajattelen, että se henkilö, joka aloituksen tekee, tahtoo itse tästä asiasta keskustella. Vaihdella mielipidettä.
Onhan täällä monta, jotka tekevät aloituksia ja kommentoivat omaan aloitukseen vastanneille.
Jos taas tekee sillä mielellä aloituksen, että "Heitänpä tämmösen jutun, että noi muut vois keskustella tästä MUN aiheesta. En itse tahdo osallistua, mutta keskustelkoot muut". Niin, että tuollainen idea ei minuun kolahda.
"Ei avaajan ole pakko kyykkiä koneen äärellä tunteja tuijottamassa, jos joku saattaisi jotakin....."
Ei tietenkään ole pakko. Mikään ei ole pakko.
Ajattelen tästäkin, että jos todella Haluaa keskustella, niin silloin avaajalla on hetkonen-putkonen aikaa istua koneen äärellä ja vastailla.
Eikä koneen äärellä tarvitse koko aikaa olla. Mitä kukin välillä kotonaan touhuaakin tai käy lenkillä tai jotakin, mutta tulee välillä kurkistelemaan, että onkohan omassa aloituksessa kommentoitavaa.
Ehkä selitin nyt taas vähän huonosti. Toivottavasti tulin edes pikkuruisesti ymmärretyksi.
- 12+4
Olemme lähes voimattomia. Korvenkukka poistaa kovalla kädellä melkein kaikki avauksemme, ja jo hyvään alkuun päässeet keskustelutkin. Vain ylläpito voi palstan pelastaa.
- outoa on
40 plussalla on vielä sefu, eikä yhtään viestiä. mitä se siellä tekee.
ehkä olisi johtopäätösten aika, tai se on mennyt jo. - Usko tai älä
outoa on kirjoitti:
40 plussalla on vielä sefu, eikä yhtään viestiä. mitä se siellä tekee.
ehkä olisi johtopäätösten aika, tai se on mennyt jo.Tottakai se on siellä, sehän istuu siellä omalla valtaistuimellaan ja katselee mieleisekseen muovaamaansa palstaa. Täällä on kohta sama juttu.
Kyseessähän on sama seriffi joka aikaisemmin tappoi Kahvikeskustelut ja Lifestylen, hemmo vaan vaihtoi nikkiä ja jatkoi hommia uudessa hahmossa. - Outo asia
Usko tai älä kirjoitti:
Tottakai se on siellä, sehän istuu siellä omalla valtaistuimellaan ja katselee mieleisekseen muovaamaansa palstaa. Täällä on kohta sama juttu.
Kyseessähän on sama seriffi joka aikaisemmin tappoi Kahvikeskustelut ja Lifestylen, hemmo vaan vaihtoi nikkiä ja jatkoi hommia uudessa hahmossa.Eikö ylläpito seuraa. On niidenkin etu, että vilkkaampi palsta, enemmän mainostuloja.
- ''
Usko tai älä kirjoitti:
Tottakai se on siellä, sehän istuu siellä omalla valtaistuimellaan ja katselee mieleisekseen muovaamaansa palstaa. Täällä on kohta sama juttu.
Kyseessähän on sama seriffi joka aikaisemmin tappoi Kahvikeskustelut ja Lifestylen, hemmo vaan vaihtoi nikkiä ja jatkoi hommia uudessa hahmossa.Tämän palstsan seriffi on ensiluokkainen.
Ei missään nimessä ole vastuussa palstan tilasta.
Jokainen, joka muutama vuosi sitten tänne kirjoitti tietää hyvin, mikä palstapaon aiheutti. Usko tai älä kirjoitti:
Kyseessähän on sama seriffi joka aikaisemmin tappoi Kahvikeskustelut ja Lifestylen, hemmo vaan vaihtoi nikkiä ja jatkoi hommia uudessa hahmossa.Ihan vain selvyyden vuoksi ilmoitan että EN OLE koskaan valvonut mainitsemiasi palstoja.
Mikäli sinulla (tai jollekin muuulla) on huomauttamista toiminnastani, kannattaa laittaa palautetta ylläpitoon perusteluiden kanssa.
Pajunkissamaisin terkuin KK- erinicillä täälä on.
Usko tai älä kirjoitti:
Kyseessähän on sama seriffi joka aikaisemmin tappoi Kahvikeskustelut ja Lifestylen, hemmo vaan vaihtoi nikkiä ja jatkoi hommia uudessa hahmossa.Otahan selvää ettet noin väärää olettamusta suustasi päästä! Ihan eri-ihminen oli kyseessä ja sen tiedän varmasti.
KorvenKukka kirjoitti:
Ihan vain selvyyden vuoksi ilmoitan että EN OLE koskaan valvonut mainitsemiasi palstoja.
Mikäli sinulla (tai jollekin muuulla) on huomauttamista toiminnastani, kannattaa laittaa palautetta ylläpitoon perusteluiden kanssa.
Pajunkissamaisin terkuin KKMä meinasin jo tuohon kommentoida, mut jätin.
Minäkin, voin antaa ääneni sen puolesta että et ole Mom.Jos olisit, minä en sais yhtäkään viestiä läpi, niin vahvaa oli Momin vainoharhat loppuaikoina.- entinen palstalainen
KorvenKukka kirjoitti:
Ihan vain selvyyden vuoksi ilmoitan että EN OLE koskaan valvonut mainitsemiasi palstoja.
Pajunkissamaisin terkuin KKLässyn lässyn.
Ei ole tarvetta yllä- eikä allapidoille valittaa, mutta sulle voin kirjoittaa että olet paskoin sefu johon olen palstoilla törmännyt.
pajunkissamaisin... voi helvatan helvata mikä dorka - vanha palstalainen
Usko tai älä kirjoitti:
Kyseessähän on sama seriffi joka aikaisemmin tappoi Kahvikeskustelut ja Lifestylen, hemmo vaan vaihtoi nikkiä ja jatkoi hommia uudessa hahmossa.Ei ole Mommeli, mutta tasan yhtä paska sefu kuin sekin.
Sitä ihmettelee että ihmiset pyrkii sellaisiin tehtäviin johon ei ole minkäänlaisia eväitä. vanha palstalainen kirjoitti:
Ei ole Mommeli, mutta tasan yhtä paska sefu kuin sekin.
Sitä ihmettelee että ihmiset pyrkii sellaisiin tehtäviin johon ei ole minkäänlaisia eväitä.jos ei haukuta palstalaisia niin sit sefu eiks todellakaan oo mitään muuta asiaa kun pakonomainen tarve haukkua.
Onkos se joteski sidottu ikään, et onko upeeta kirjoitella vai ei...minkään muun ikäset siis ei kirjoittele ;)))
Voihan pyhät pyssyt.....
Mutta sanotaas ny niin et tää ikä on upea ikä.
Ja maailma on ihana ;))))
Mut miks palsta kuolee?
Johtusko se suoli24:n suuntauksesta, et tää on viemäri ja tänne ei enää kirjoita kukaan älykäs, itseensäarvostava ihmisnen, koska koko portaali on saanut kyseenalaisen maineen!
Täältä puuttuu PERSOONAT!- tiinaex...
jännältä tuntuu kun ihmiset käy kumminkin lukemassa mutta kukaan ei oikeestaan kirjoita mitään mutta taas toisaalta mitä näihin kirjoittaakaan tuntuu olevan kiinnostavimpia keskusteluja kerta toisensa jälkeen nää miks kukaan ei kirjoita mitään tää ikä on todella upea ja aina vaan paranee en tiedä mitä tästä vielä mahtaa tullakaan =)))))
tiinaex... kirjoitti:
jännältä tuntuu kun ihmiset käy kumminkin lukemassa mutta kukaan ei oikeestaan kirjoita mitään mutta taas toisaalta mitä näihin kirjoittaakaan tuntuu olevan kiinnostavimpia keskusteluja kerta toisensa jälkeen nää miks kukaan ei kirjoita mitään tää ikä on todella upea ja aina vaan paranee en tiedä mitä tästä vielä mahtaa tullakaan =)))))
;) No just ;)))
Mulle on aina hiukka arvoitus, et miks ihmiset tulee tänne sanoon: mikset sä tee mitään, miksette tee mitään...
Mulle on aina sanottu, et jos alat kritisoimaan =>sulla pitää olla ratkaisu asiaan.
Ja niinhän se oikeasti onkin...kritisoiminen on aivottomien hommaa, se et osaa laittaa jonkun ehdotuksen ratkaisuks, taas kertoo ihmisestä aikas paljon.
Mun ratkaisu, on koittaa herätellä porukka jollain keinoin....olen siis tehnyt aloituksiakin...hähä...
(Ja nyt sit jään katsomaan kuka repii pelihousunsa....)
Mut oikeesti, näillä foorumeilla ei enää kukaan viitsi paljoa kirjoitella, kun homma menee aina loanheitoks ja tappeluks.
Jos katselee noita vanhoja kirjoituksia, niin siellä oltiin erimieltä ihan rakentavastikin, eikä henkilökohtaisuuksiin menty...tai no jotkut meni...
Mut huono valinta, antaa riidanlietsojien olla foorumilla, jotta muka saatais aikaan paljon keskustelua, johti lopulta siihen ettei kukaan halua olla maalitaulu, vaan porukka äänesti jaloillaan ja meni muualle.- v 2007
anja_ninja kirjoitti:
;) No just ;)))
Mulle on aina hiukka arvoitus, et miks ihmiset tulee tänne sanoon: mikset sä tee mitään, miksette tee mitään...
Mulle on aina sanottu, et jos alat kritisoimaan =>sulla pitää olla ratkaisu asiaan.
Ja niinhän se oikeasti onkin...kritisoiminen on aivottomien hommaa, se et osaa laittaa jonkun ehdotuksen ratkaisuks, taas kertoo ihmisestä aikas paljon.
Mun ratkaisu, on koittaa herätellä porukka jollain keinoin....olen siis tehnyt aloituksiakin...hähä...
(Ja nyt sit jään katsomaan kuka repii pelihousunsa....)
Mut oikeesti, näillä foorumeilla ei enää kukaan viitsi paljoa kirjoitella, kun homma menee aina loanheitoks ja tappeluks.
Jos katselee noita vanhoja kirjoituksia, niin siellä oltiin erimieltä ihan rakentavastikin, eikä henkilökohtaisuuksiin menty...tai no jotkut meni...
Mut huono valinta, antaa riidanlietsojien olla foorumilla, jotta muka saatais aikaan paljon keskustelua, johti lopulta siihen ettei kukaan halua olla maalitaulu, vaan porukka äänesti jaloillaan ja meni muualle.Ekan kerran kurkit tätä palstaa v. 2007 syksyllä ja silloinkin näkyi riitoja ja henk.kohtaisuuksiin menemistä, mut sehän ei ole säännöissä kielletyä. :)))))
v 2007 kirjoitti:
Ekan kerran kurkit tätä palstaa v. 2007 syksyllä ja silloinkin näkyi riitoja ja henk.kohtaisuuksiin menemistä, mut sehän ei ole säännöissä kielletyä. :)))))
Ei pidä paikkaansa ;)
Mut jatka arvailemista.
Näillä palstoilla on ollut riitaa niin kauan kuin minä olen täällä ollut, johtuen siitä, että koneet oli kalliita aikoinaan.
En siis ollut ekojen suolen käyttäjien joukos
Omaa mulla ei ollut, mut kun sain toisen ihmisen koneen joksikin ajaks, jäin koukkuun.
Oli sitä aikaa kun tää porttaali nous pystyyn, mut mä en ollut tääl.
Muistelen, et silloin olin Moottoripyora.orgissa (yks niitä ekoja) ja sitä kautta tuli sit ne harrastuslähdöt...kun porukka sano et nyt tulet mukaan...ja niin sitä mentiin. Toisaalta mulla oli kone silloises työs ja siinä nettiyhteys.
Semminkin, jäi kone tavaksi pitää yhteyttä ihmisiin eri puolilla Suomea...jota muuten ei olis ollut,Sitä samaa se on yhä nytkin.
Siksi, tulee aina olemaan kone ...käytös ;)- naulan kantaan
anja_ninja kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa ;)
Mut jatka arvailemista.
Näillä palstoilla on ollut riitaa niin kauan kuin minä olen täällä ollut, johtuen siitä, että koneet oli kalliita aikoinaan.
Omaa mulla ei ollut, mut kun sain toisen ihmisen koneen joksikin ajaks, jäin koukkuun.
Muistelen, et silloin olin Moottoripyora.orgissa (yks niitä ekoja) ja sitä kautta tuli sit ne harrastuslähdöt...kun porukka sano et nyt tulet mukaan...ja niin sitä mentiin. Toisaalta mulla oli kone silloises työs ja siinä nettiyhteys.
Semminkin, jäi kone tavaksi pitää yhteyttä ihmisiin eri puolilla Suomea...jota muuten ei olis ollut,Sitä samaa se on yhä nytkin.
Siksi, tulee aina olemaan kone ...käytös ;)"Näillä palstoilla on ollut riitaa niin kauan kuin minä olen täällä ollut,"
naulan kantaan kirjoitti:
"Näillä palstoilla on ollut riitaa niin kauan kuin minä olen täällä ollut,"
Aivan niin, kuten sanoin, en ollut ihan ensimmäisten joukossa...joskus 2000, jos itse kuljet arkistoja niin kauas taaksepäin, niin ne loppuvat 2002.
Mun mielest tää foorumi oli jo ennen sitä.Mut nimi oli?
Ja joskus ennen sitä, foorumi oli enemmänkin sellaisten ihmisten temmellyskenttä, joille kaikki oli uutta, uusi maailma.
Ne ajat poiki hymiöt ja paljon muuta.Nettikielen.
Vois sanoo et ne ajat oli innovatiivisia.
Nyt alustaa käytetään oman pahan olon purkamiseen...- leilei.
anja_ninja kirjoitti:
Aivan niin, kuten sanoin, en ollut ihan ensimmäisten joukossa...joskus 2000, jos itse kuljet arkistoja niin kauas taaksepäin, niin ne loppuvat 2002.
Mun mielest tää foorumi oli jo ennen sitä.Mut nimi oli?
Ja joskus ennen sitä, foorumi oli enemmänkin sellaisten ihmisten temmellyskenttä, joille kaikki oli uutta, uusi maailma.
Ne ajat poiki hymiöt ja paljon muuta.Nettikielen.
Vois sanoo et ne ajat oli innovatiivisia.
Nyt alustaa käytetään oman pahan olon purkamiseen...Mikä oli joku Sirkus, josta olen joskus lukenut.
leilei. kirjoitti:
Mikä oli joku Sirkus, josta olen joskus lukenut.
Sinähän sen sanoit, näin minäkin olen joskus lukenut niltä, jotka oli täällä paljon aiemmin.
On sinänsä sääli, et foorumi on mennyt tähän, pahan olon purkuun ja sit muut koittaa tasapainoilla siel välissä.Jutella jotain
Se oli hienoo aikaa kun tuli txt tv ja nää monenlaiset palstat ja siel ihmisillä oli hauskaa, kun ne kehitteli yhteisen kommunikointikieln ja kehitteli uuden tavan olla toisten kans yhteyksissä...ja tähän se on sit menny...
En mä osaa selittäää, mut mielestäni, jostain uudesta ja mahtavasta, väännettiin tällaine torso- v 2007
anja_ninja kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa ;)
Mut jatka arvailemista.
Siksi, tulee aina olemaan kone ...käytös ;)Sory, tuli kirjoitusvirhe. Tarkoitus oli kirjoittaa kurkin, ei kurkit. :))))
mää hommasin kotiin koneen vasta kakstuhattaseittemän kesällä ja vähän ennen kun täytin viiskymmentä eksyin tänne palstalle ihan vahingossa sama rumba täällä oli sillonkin päällä mutta tosi paljon kirjoittajia en muista edes kaikkia enkä sen kummemmin tiedä oliko joku jollain toisella nimmarilla sillon ja nyt jollain toisella ja monen monta kertaa mua on ajettu pois täältä alussa se tuntu hirveen pahalta mutta vuosien saatossa siihen on tottunu vaikka pari kertaa oon äkäpäissän poistanu profiilini mutta mikäs siinä saahan niitä avattua uusia vaikka joka päivä aina täällä jotain ärsyttää mua ei kyllä ärsytä kukaan.
- exkaikkee
Ei tämä mikään kauheen kiva palsta kaikille ole. Aikaslailla semmosta kinaamista. Monen viikon tauon jälkeen tänne kurkkasin. Mitä näihin nyt kommentoisi näihin alotuksiin? Vakikirjoittajat huomioi vaan kaveriensa vastaukset.
- kevät etenee
Hei!
Olen ollut huomaavinani, että chatissa on samanlaista: kaikkia ei tervehditä, oudoille letkautellaan joskus jotakin. Joku sentään on tavallinen ja alkaa keskustella normaalisti. Ei mitään ihmeellisiä aiheita tarvi olla, kunhan jutustellaan. Onneksi on näitä mukavia kirjoittelijoita, joiden tekstiä on kiva lukea. Palstan historiaa en tunne.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462