Onko nokia e7 puhelimeen saatavana teamveawerin kaltaista pc:n etäkäyttö ohjelmaa kun en löydä mistään vai pitääkö ostaa android puhelin?
pc etäkäyttö ohjelma e7 puhelimeen?
10
284
Vastaukset
Ainakaan minä en ole löytänyt omaan Nokia N8 malliin etähallinta ohjelmaa. Tähän Androidiin saa kyseisen Teamviewer ohjelman ja täytyy sanoa että hyvin toimii!
- 2+11
Tuolta saattaisi löytyä,itsellä ei kyllä tuosta kokemusta.
http://mobileways.de/- 2+11
Taisikin olla toiminta väärään suuntaan?
"View and operate your mobile phone from your desktop computer. Access and control all applications on your phone by using your PC’s keyboard and screen."
Eli kyseisen sovelluksen avulla saa kännykän näytön sisällön tietokoneen ruudulle mutta ei tietokoneen ruudun sisältöä kännykän ruudulle. Eli toimii väärään suuntaan.- masa
mikäs toi vnc viewer on? Olis tarve tuollaiselle ohjelmalle mut en haluais puhelinta vaihtaa.
- 2+11
Itse käytän Nokia N97:ssa ohjelmaa RDM ja käytin sitä jo aikaisemmin malleissa
N70 ja N93. Aivan hyvin toimiva ohjelma,mutta sitä ei ilmeisesti saa E7:aan? Toi RDM ei taida tosiaan olla enää saatavilla Symbian puhelimiin...
.http://www.rdmplus.com/
Ainakaan tuon etusivun kuvakkeissa ei ole Symbianin logoa.- masa
Mutta tietääkö kukaan tuosta vnc vieweristä?
Vnc Java versio voi ehkä toimia Symbian malleissa, mutta täyttä varmuutta minulle ei valitettavasti ole. Sinun kannattaa kuitenkin testata sitä. Eli lataat Java version täältä tietokoneelle: http://www.rdmplus.com/downloads/java_vnc_download_page.jsp
Ja siirrät sen kännykkään. Sitten etsit sen tiedoston kännykällä ja yritä asentaa vncplus.jad tiedosto. Jos se ei asennu niin VNC ei toimi Symbianilla.Käypä läpi WFM:n kohta Lisää uusi etäasema.
Valitse uusi levyasema ja anna etäasemalle nimi, kirjoita Web-osoite ja porttinumero. Kirjoita vielä käyttäjänimi ja salasana.
Ajattelin itsekin jossain vaiheessa "snoppailla" tuolla E7:n ominaisuudella ja lukea kotikoneen tiedostoja jossain palaverissa.
Mutta en ole ehtinyt vielä "leikkiä" enkä voi varmaksi sanoa, että toimiiko edes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581