Vaikka olenkin nainen ja isolla, niin siitä huolimatta olen Lieksan kovin jätkä
( pyydän anteeksi oikeilta jätkiltä koska kunniotan sitä kulttuuria mitä oikeat jätkät edustaa ),
kuppikoko on 96 D ja muodot muutenkin kohdallaan, mutta se mikä tekee minusta jätkän on se, että minä uskallan haukkua kaikki missä on vähäkään elonmerkkiä, no tietenkään en julkisesti, mutta mielessä
voi kamala nuo politikot, voi kamala nuo kunnan virkamiehet, voi kamala virkavalta, voi kamala , voi kamala nuo naapurit, voi kamala muualta tulleet, voi kamala minä itse Aulikki
voi, voi ja voi
voi kamala jos tuo luonto kesään herätessä antaa minulle Aulikille iloisen mielen ja nään kun puut ja luonto rupiää kesän kukoistukseen, voi jos kuulen tuo iloisen linnunlaulun, voi, voi jos mieleni tulee positiiviseksi ja minusta häviää kateus, minusta häviää katkeruus ja minusta tulee mukava ihminen, silloin tunnen olevani vielä kovempi
Lieksan kovin JÄTKÄ
Aulikki Lythtypylväs
3
139
Vastaukset
- doctor bum bum
taijat olla ihan hupiukko...ota nyt lääkkees ja rauhallista mieltä...ja tietysti bebanteha unohtamatta,,
- lukija
Vahti näkyy ottaneen kirjoitelmat on hävinneet ?
- tri oikia
Voinetkohan pakata nuo nimimerkkisi ja mennä vaikka tutkituttamaan pääsi. Olisi meinaan jo aihetta,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560