olemmeko oppineet täällä toisistamme jotain? Olen huomannut, että olemme. Niin minä kuin helvetin hevosmieskin. Olen oppinut tietenkin, että lestadiolaisuudessa on hyviä ja "huonoja" ihmisiä. Jotka tuovat esiin juuri kirjoituksellaan ilmi oman hyvyytensä tai huonoutensa.
Myöskin olen oppinut, että ei äkäistä koiraa saada leppymään komentamalla ja ruoskimalla , vaan" leipäpalalla kädestä antaen"
Toivon, että joku olisi oppinut, että en vielä ole kypsä hevosmiehen kärryille. Vaan jopa voin saada Pietariltakin kutsun.
Hevosmiehen ja teutan minuun kohdistuneet parannustoitotuksensa ja helvettiin toivotuksensa vähentyneet. Ehkä minun oma louskutukseni uskovaisuuden harhoista on jäänyt myös vähemmälle.
Eikö nämä ole myönteisiä asioita, joita keskustelumme on saanut aikaan. Tällaista kun jatketaan, niin aikojen kuluttua veisaamme samaa virttä: Herraa hyvää kiittäkää. Iloiten ylistäkää. Kaikki luodut laulakaa.Luojan suurta kunniaa.
Vai onko joku erimieltä?
Mitä mieltä olette ystävät,
20
112
Vastaukset
- Jumala ompi linnamme
Huomenta savon pappa...
Toit arvokkaan asian esille...
Ei kannata toisille räksyttää ja aina hätistellä pois niinkuin on erään huomattu käyttäytyvän...
Kyllä kristityn tulee rakastaa lähimmäistään, hänen vajavaisuuksistaan huolimatta ja vaikka hän ei kaikissa asioissa samaa mieltä olisikaan....
Kuka haluaa uskoa Jeesukseen Jumalana ja Vapahtajana hän saa vapaasti uskoa ja kuka ei, ei usko....mutta emme me ole tuomareita toisiamme kohtaan vaan lähimmäisiä toinen toisillemme..
Virsi Herraa hyvää kiittäkää..iloiten ylistäkää...virittää meidät uuteen päivään kauniisti...
Siunausta ja terveyttä.... - b.r.e3e
Kyllä olemme oppineen; paljonkin Jeesus on tie ja teutan oppeja!
Eniten minua hirvittää Jumalan Lain kieltäneen teutan väitä että Jumala Laki kielää naisia olemasta pappina tai saarnaajina! Jumalan Pyhää Lakia ei ihminen pilkkaa!!!
Ja tietysti teuta, Paavalia ja sen herraa palvelevana syyttää Jeesusta rikollisen kristinuskon seurakuntien perustajaksi vaikk teuta tietää Paavalin palvelijana, että Paavali yhtenä rikollisen kristinuskon perustajana perusti myös rikollisten seurakuntia.
Ja sitten onkin listalla teutan ja Jeesus on tie nimimerkkien rikollisten pedofiileille ja murhaajille sovituksien jakamiset rippi ja salarippi opein! Jumalan ja Jeesuksen Laki ja Suomen Laki ovat vain pilkan kohteena rikollisille MUTTA KUN usko herrojen pedofiilisyydet jne ALKAA AHDISTAMAAN LEHDISTÖN JNE VAATIESSA SYYLLISIÄ OIKEUTEEN NIIN SILLOIN lestadiolaisillekkin KELPAA SUOMEN LAIN uskonvapautta KOSKEVAT OSAT!!!
Ilmeisesti lestadiolaiset Laista luopuneina rikollisuudessa yrittävät rikollisesti estää Lain Sanaa silloin kun se rikollisille on mieluista MUTTA vetoaa Lain Sanaan kun se rikollisuudelle sopii olemassa olemisen tueksi!!! Jakomielisyys ilmiö luciferilaisittain on todella suomalaisia rasittavaa ihmisten rasittamista ihmisyyden uskontunnustuksessaan kieltäneiden ateistipirujen aikaan saannoksia!- teuta
örvelö , sinä et ole opinut mitään päin vastoin , sinä sinä nimittelet kaikki
yhtä huonoksi jopa jumalan /jeesuksen ja pyhän hengen , sekä minut .
toiseen hengen vetoon Jumaklan lain kieltämisestä , pahentamalla nimeni
että olen lain kieltänyt ..Vaikka totuus on toisen lainen Jeesuksen sana: Oli
että Mooseksen laki on Ristin kuolemaan asti ,,ja se oli vuonna 30jKr .
No oletko nähnyt missään Jumalan asettamia nais pappia ?
Sitten tulee Paavali mistä olet saanut päähäsi että hän asetti RIKOLLISIA
seurakuntia ... ei ainoatakaan kun hän oli suruton vusina 30-32. hän ei pe-
rustanut vielä mitään tuhosi vain , 32 v. kun hän meni Damskoon sillä tap-
htui jotain , olet lukenut ,tai olen opstanut , se on sinun asias jos luit tai et
Ainoatakaan örvelön nimittämää , ei tidetä Paalin tai Jeesuksen perustaneen
kaikki oli kristttyjen seurakuntia (luulen että örvelö kärsii vielä väittämsä).
sitten on örvelön pravuuri pedofiili , muu syntisyys , ei millään saisi antaa
anteeksi , vaan hän vetää maallista lakia perässään kuin kivirekeä ..
Taas tuli laista luopuminen , on se syvällä tämä , örvelö , ei millään saisi
auttaa häntä kaivosta pois ,., Sitten se seikka on vielä vähän käsitetävä..
Koska väität että lestaatit ovat luopuneet laista . Sinulla ei ole tietoa Es/
Lestoist , koska et kä'ytä nimeä , sinä olet siellä VL:ssä jossa noi laitkin
on , ota selvää , ennen kuin kirjoitat mitään .
Sitten sinä pahentanut Uskontunnustusnkin niin pahaksi , jotta luulen
etten minä anna sitä sulle anteeksi , mirti tarkasti ennen kuin edes.
pyydät ettei käy niin että pyydän poistoa ..kyllä teki mieli tässäkin , mutta
ajattelin että tästä voi olla jollekin , hyötyä.. - teu.
teuta kirjoitti:
örvelö , sinä et ole opinut mitään päin vastoin , sinä sinä nimittelet kaikki
yhtä huonoksi jopa jumalan /jeesuksen ja pyhän hengen , sekä minut .
toiseen hengen vetoon Jumaklan lain kieltämisestä , pahentamalla nimeni
että olen lain kieltänyt ..Vaikka totuus on toisen lainen Jeesuksen sana: Oli
että Mooseksen laki on Ristin kuolemaan asti ,,ja se oli vuonna 30jKr .
No oletko nähnyt missään Jumalan asettamia nais pappia ?
Sitten tulee Paavali mistä olet saanut päähäsi että hän asetti RIKOLLISIA
seurakuntia ... ei ainoatakaan kun hän oli suruton vusina 30-32. hän ei pe-
rustanut vielä mitään tuhosi vain , 32 v. kun hän meni Damskoon sillä tap-
htui jotain , olet lukenut ,tai olen opstanut , se on sinun asias jos luit tai et
Ainoatakaan örvelön nimittämää , ei tidetä Paalin tai Jeesuksen perustaneen
kaikki oli kristttyjen seurakuntia (luulen että örvelö kärsii vielä väittämsä).
sitten on örvelön pravuuri pedofiili , muu syntisyys , ei millään saisi antaa
anteeksi , vaan hän vetää maallista lakia perässään kuin kivirekeä ..
Taas tuli laista luopuminen , on se syvällä tämä , örvelö , ei millään saisi
auttaa häntä kaivosta pois ,., Sitten se seikka on vielä vähän käsitetävä..
Koska väität että lestaatit ovat luopuneet laista . Sinulla ei ole tietoa Es/
Lestoist , koska et kä'ytä nimeä , sinä olet siellä VL:ssä jossa noi laitkin
on , ota selvää , ennen kuin kirjoitat mitään .
Sitten sinä pahentanut Uskontunnustusnkin niin pahaksi , jotta luulen
etten minä anna sitä sulle anteeksi , mirti tarkasti ennen kuin edes.
pyydät ettei käy niin että pyydän poistoa ..kyllä teki mieli tässäkin , mutta
ajattelin että tästä voi olla jollekin , hyötyä..örvelö kun olet niin kova vastailemaan , ei ainoatyakaan vastausta tässä ketjussa enää sinilta .- olilisi ollut jotenkin mielenkiintoista lukea sinin vastinesi näista .
kun muuten menee väilillä hakoon nin tässä olisi , kohde
noin pienellä luvalla - - v,d,ek
teu. kirjoitti:
örvelö kun olet niin kova vastailemaan , ei ainoatyakaan vastausta tässä ketjussa enää sinilta .- olilisi ollut jotenkin mielenkiintoista lukea sinin vastinesi näista .
kun muuten menee väilillä hakoon nin tässä olisi , kohde
noin pienellä luvalla -Vuositko yrittää suomentaa tekstisi?
sinulla oli varmaan jotain tärkeää luciferilaisuuden tietoa annettavana!
On epäjumalanne asettanut sekä nais että mies pappeja MUTTA JEESUS EI OLE PAPEILLE VIRKOJA JAKANUT niinkuin eräs luciferilainen opettaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
kaste kirja n. 350 luvulta
teuta 22.12.2010 22:17
Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka
Jeesus on monessa kohtaa raamattua kieltänyt ihmisiä, siis IHMISIÄ uskomasta moisiin luciferilaisiin, mm. näin:
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
Luukas 20:
45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
Mark. 13:21
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko
Ja sen olet kai jo oppinut ettei Jeesus ole teidän rikollisten seurakuntien perustaja vaan se teki luciferia palvellut Paavalinne jota epäjumalana jumaloit! - rteu.
v,d,ek kirjoitti:
Vuositko yrittää suomentaa tekstisi?
sinulla oli varmaan jotain tärkeää luciferilaisuuden tietoa annettavana!
On epäjumalanne asettanut sekä nais että mies pappeja MUTTA JEESUS EI OLE PAPEILLE VIRKOJA JAKANUT niinkuin eräs luciferilainen opettaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
kaste kirja n. 350 luvulta
teuta 22.12.2010 22:17
Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka
Jeesus on monessa kohtaa raamattua kieltänyt ihmisiä, siis IHMISIÄ uskomasta moisiin luciferilaisiin, mm. näin:
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
Luukas 20:
45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
Mark. 13:21
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko
Ja sen olet kai jo oppinut ettei Jeesus ole teidän rikollisten seurakuntien perustaja vaan se teki luciferia palvellut Paavalinne jota epäjumalana jumaloit!Kuinka kehtaat vetää noin , armottoman Ryövärin asiaa
sinulla ei ole mitään hyvää , minä tiesin sen , sinulla on
vain hävyttömyys ,joka koskaanei ole ollutkaan Jeesuksen
asiaa ,, sulle ei riitä että saat haukuttua minut , vaan sun
pitää päästä haukkumaan hävyttömästi minun lisäksi kaikki
muut kristityt , apostolit , ja joes kehtaisit , profeetatkin ja
patriarkat , jeesuksen ja jumalan .häpee. - c,s.qaq
rteu. kirjoitti:
Kuinka kehtaat vetää noin , armottoman Ryövärin asiaa
sinulla ei ole mitään hyvää , minä tiesin sen , sinulla on
vain hävyttömyys ,joka koskaanei ole ollutkaan Jeesuksen
asiaa ,, sulle ei riitä että saat haukuttua minut , vaan sun
pitää päästä haukkumaan hävyttömästi minun lisäksi kaikki
muut kristityt , apostolit , ja joes kehtaisit , profeetatkin ja
patriarkat , jeesuksen ja jumalan .häpee.Itse olet kaikki kristityt rikolliseksi Lain kieltäjiksi todistanut!
Olen sanoutunut aina irti sinun luciferilaisuudesta ja sanon edelleenkin minua ei kiinnosta paranatumattomien psykopaattien oppisi!
psykopaatti on:
-luonnevikainen,
-luonnehäiriöinen
-sosiopaatti
Ja uskontunnustuksen antaneet ovat itsensä tunnustaneen tällaisiksi:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'
Tässä teuta jakaa oppia murhaajille ja luciferilaisten nekrofili rikollisuuden rikollisten tukijana; repikää tästä teutan psykopaatin oppia:
TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )
- teu.
Se on hyvä että näet papassakin jotaiun hyvää , joskua hällä on valoisat
hetket , mutta ei yksi sellainen korjaa satoa niistä muista , jotka voisi olla
vaikka itsehillinnän pyyte sitä kohtaan jota hän nimittää hevosmieheksi ..
Muistutan itselleni ettemme me ole tuomarita , TAVAISTA TULEE SELLANEN
TUOMARI , jolla on valta Tuomita , siihen ei ole annettu kenenkään ihmisen
millään tavalla ottaa osaa , koska ihminen on katala ,ovela ja rakkauskin on
laskelmoitua useasti ,,Siksi se Karitsa , joka toimii Tuomarina on 100varma
puolueeton.- ,s.ww-
luciferilaisten nekrofilien ja murhaajien suojelijana ilmeisesti kirjoittelit:
teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )
Jumalan Valtakunnan oikeuksia ei ole luciferilaisille annettu joten murhaajille, pedofiileille ja vainajia raiskaaville EI EDES RIKOLLISTEN rippi ja salarippi isät OLE OIKEUTETTUJA JAKAMAAN SOVITUKSIA RIKOKSISTA.
Suomen Lain noudattamisesta EI OLE luciferilaisiakaan vapautettu.
luciferilaisten nekrofili rikollisuudesta harvoin kirjoitetaan mutta ilmeisesti salarippi rikollisuudella on tehonsa!
psykopaatti on:
-luonnevikainen,
-luonnehäiriöinen
-sosiopaatti
Ja uskontunnustuksen antaneet ovat itsensä tunnustaneen tällaisiksi:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'
- su
teu, en pyytele kiitosta, en pyytele pään silitystä. Mutta pyytelen ihmisyyttä helvetin hevosmieheltä. En enää viitsi toistaa niitä minuun lyötyjä iskuja, jotka on sattunut pahasti, joka on ollut hevosmiehen tarkoituskin.
Tämä sinun niin rakastama hevosmies, on pohjimmiltaan rietas, uhkaava
Jeesuksen nimen väärin käyttäjä. Missä on hänen itsehillintänsä. Siinä tulee piru esille kun pitäisi vastata häneen kohdistuviin huutoihin.
Minulla ei ole ollut muuta,kuin vastata samalla mitalla. Hän ei todella huomaa syntisyyttään.
Minun on ymmärrettävä uskonveljien puolustaminen. Muutenhan siellä sota syttyisi. Minua ei tarvii puolustaa, ole yhtä paska kuin te kaikki lestadiolaisetkin aika ajoin. Me ihmiset olemme vain sellaisia.
Mutta yksi piirre on, josta tuntee tosi uskovan. Että hän "alentuu" myöstunnustamaa paskuutensa ja pyytämään anteeksi, kuten Jeesuskin on käskenyt. ANTAKAA HEILLE ANTEEKSI, SILLÄ HE EIVÄT TIEDÄ MITÄ TEKEVÄT.Joka vihaa veljeään....miten se jatkuu...
ps. minusta saisitte hyvän saarnamiehen, jos vain saisitte minut joukkoonne puhuteltua. Mutta ei tällaisten tuomioiden ja uhkien kanssa mitä täällä olen saanut.
.- teu.
Aloitukseesi :
Su8lla on suuret luulot ittestäsi , los minä sinulle olen tehnyt
pahaa olen myös korjannut asioita tai ainakin yrittänyt , voit
olla ollut liian kauan peesissaä sen yhn kanssa lyllä tiät
niin kai sit minäkin , Muista että sinä et saa aikaiseksi itsekään
mitään hyvää määräys vallalla ,niin kuin eikukaan mukaan vaan
omalla pienuudella saadään ,oli vastassa kuka tahansa . .
Etu päässä sullakin on ollut vastassa , se jonka kannssa kinasitte aluksi ,erittäin pahoin . kunpikaan ei ole antanut mitään periksi toisillenne , mitä olette voittaneet , ette mitään
mutta olette kenteis saaneet sielullenne vahinkon ,,molemmat
tiedätte mitä pitää tehdä , minun on turha toistaa ja saaa
edelleen sitä kautta vahi nkoa aikaan .
Aloituksessa snot hän ja mä , se oli silloin se.. et kuitenkaan
voi siitäkään ottaa itseäs pois ei kukaan tappele yksin .
Katselin muutamaa viesti n. 3 v. takaa kukaan meistä kolmesta ei ollut syytön minä olen niin monta kertaa pyytänyt anteeksi
ettei sinun pitäisi muistella enaa niitä , tai ne luetaan itsellesi
vikasi ,ei mulle , ja muista minä en tiedä paitsi mitä olen
nahnyt , kuitenkin toivon että kokoat ittess ja haukut vain niitä ketä on tarvis, Jokainen on vikansa korjaava myös tessu -
Mutta ei ehkä jonkun käskystä , sillä se mitä on voitettu se
on Rakkaudella voitettu , ei vihassa . se pikku määritys on aina kohdillaan , kyllä olen oppinut tuntemaan su :n omastamielestä
Kysynkin nyt oletko sinä oppinut tuntemaan minut .ati tessun.
Jos minä peesasin 2 kk , katson sinun huomanneen että
34 kk. en ole jatkanut sitä .
- totuus esiin
Oletteko te uskovaiset ihan tosissanne. Yksi piehtaroi veressä ja nuoleskelee toisia. Loput sitten toistensa kurkuissa kiinni koko ajan. Hyvän kuvan annatte itsestänne. Taivaaseen ei tuolla menolla mennä.
- Jumala ompi linnamme
Sinullapa taitaa nyt olla perusasiat hukassa, kun kirjoittelet noin.
Kukaan ei piehtaroi veressä...luepa Raamattuasi tarkemmin, jos sinulla sellaista aarretta löytyy?
Ei ole tarpeen minulla eikä teutalla eikä savon papalla mielistellä toisiamme, eikä ketään muitakaan.
Olemme rehellisiä ihmisiä ja tulemme juttuun, kun kunnioitamme toistemme uskoa ja näkemyksiä.
Emme tyrkytä ja tuputa kenellekään uskoamme, kullakin saa olla omat uskonkäsitykset.
Mitä tulee lähimmäisen kunnioittamiseen pyrimme parhaamme mukaan kunnioittamaan ja rakastamaan lähimmäistämme niinkuin Raamatussa kehoitetaan.
Lopuksi osaamme pyytää anteeksi virheitämme ja sanomisiamme, mikä on on perusasia uskovalle ihmiselle...anteeksipyytäminen ja -antaminen.
siunausta viikonloppuusi ja hyvää mieltä...
- su
Teulle!
Heh heh, kuule en ole sinua en ole syytellyt sinua pahanteosta.Vastailen vain minua itsehillinän syytöksistä ja perusasioiden hukkamisesta.
Purkaukseni tarkoitti juuri helvetin hevosmiestä, jota te pidätte syvästi uskovaisena. Minulla ei ole minkäänlaisia luuloja enää itsestäni, olen tasan niin paha tai hyvä kuin halutaan.
Tämä kuka nyt sitten on pyytänyt anteeksi. Minä tähtään juuri helvetin hevosmieheen. Hän on uhkaillut kuolemalla, hän on pyytänyt teitä uskonveljiä rukoilemaan kanssaan Jeesukselle, että hän antaisi luvan tuoda minulle kärsimyksiä, siitä kun puolusta itseäni samalla mitalla mitä hän tekee. Onko tämä uskovaisen sanomaa jota hän Jeesukseltaan on saanut. Mitä?
Keneltä hän ne sai?Puolustakaa vaan vielä häntä. Ladelkaa raamatunlauseita, että hän saa kruunun päänsä päälle. Hän on todella helvetin hevosmies , tämän lauseen oikeassa merkityksessä. Jos tulis tiellä vastaan helvetin tuomionsa kanssa vetelisin turpiin, vielä vanhana nyrkkeilijänä. Pirut nauras ja Jeesus itkis.
Minä pyydän kyllä omat turhat töpeksimiset anteeksi. Mutta ei sitä viitsi paljoa anteeksi pyytää selaiselta joka helvetin tuomarina heiluu. Siihen sakkiin olet kuulunut sinäkin. Ei kaikki ihmiset ole pahoja, sinä vain katselet heitä verellä putsattujen silmälasiesi läpi. Ja tätä en sitten pyydä anteeksi. Alkaa keittää... teidän tuomio oikeutenne.
Tämä meni nyt vähän lällättelyksi, mutta hyvä on kai ihmisen joskus lällättää....- teu.
Minä kun luulin että luvit koko viesti , tarkoitukseni oli tuoda
julki , sellainen seika , että jollekkin on paha pyytää entiseltä
vihamieheltä anteeteeks , varsinkaan sos on sanonut jonkun
sanan ,lauseen joka vie asian kuin , ikään kauas , siksi on
sanottu siitä määräilysta , joka ei auta ketään ymmärräks .
Minä en halua riidellä kenenkään kanssa ,jos voi välttää
siitä voitais lähtee , se on Jumala , joka Tumitsee ja
Karitsa joka pitää viimeieisen päivän tuomion ei ihminen .
- su
No joon pyydän anteeksi epäselvät suunnat, että minun akressisuuteni kohdistuu väärään suuntaan.
Tämä uskon asia on samalla tavalla samanlainen kuin kommusismi.
Usko niinkuin kommismi ovat hyviä asioita, mutta ihmiset pistävät ne pilalle omilla itsekkäillä teoillaan ja mielipiteillään.
Kommunismi, kaikki tasan, kaikilla on yhtä paljon, kaikilla on hyvä olla.
Jos itsellä on kaksi ihokasta, ja kaverilla ei, niin antaa toisen ihokkaan kaverille. Kummallakin on yksi ihokas. Johtajia ei ole kuin Karl Marx
Usko, kaikki ihmiset ovat yhtä hyviä, kaikki kunnioittava ja auttavat toisiaan, kaikki ovat Jumalan samanlaisia lapsia, jos itsellä on kaksi ihokasta, ja kaverilla ei, niin antaa toisen ihokkaan kaverille. kummallakin on yksi ihokas. Johtajia ei ole kuin Jumala.- teu.
myönnän että se näyttää samalta , kommunismi /usko ,josko
katsomme tarkemmin , Kommunismi saattoi olla aluksi Marxin
aikana noin mutta ei mennyt kaunkaan kun siellä toimi hyvä veli
erolla vain että se mitä oli usemin niin että otettiin siltä toiselta se
mitä hänellä oli annettiin kenelle politrukki käski .
Jeesuksen käsky oli näin että jos jollakulla on kaks ihokasta ja veljellä ei yhtään niin anna Rakkaudesta se toinen toiselle .
eikä pakosta - Jumala ompi linnamme
teu. kirjoitti:
Jeesuksen käsky oli näin että jos jollakulla on kaks ihokasta ja veljellä ei yhtään niin anna Rakkaudesta se toinen toiselle .
eikä pakostaNiin....kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen.
Jumala on hienotunteinen...HÄN...ei pakota ketään mihinkään..ei ottamaan Jeesusta elämänsä Herraksi eikä edes pakota uskomaan itseensä.
Ihmiselle on annettu vapaus valita...niinpä meidän uskovienkaan ei ole tarvetta pakottaa, eikä tuputtaa kenellekään Jumalaa ta Jeesusta tai Pyhää Henkeä...sehän väkisin pakottaminen on käännyttämistä ja sellaista ei pidä uskovien viljellä.
Julistamme ilosanomaa ja kylvämme hyvää.
Vastaanottaja tekee itse valinnan omalla kohdallaan.
Meidät on kutsuttu rakastamaan ja siunaamaan lähimmäisiämme.
Siunausta kaikille viikonlopppuun... - su
teu. kirjoitti:
eikä pakosta...nii jos kommunisti omasta vapaasta tahdostaan, aatteensa mukaan antaisi toisen ihokkaan,koska suoranaista johtajaa ei olisi. hän olisi juuri mitä kommunismi alkujaan tarkoittaa, jota kukaan kukaa ei sellaista neukuissa eikä muissakaan kommarivaltioissa tehnyt. Kun ihminen on sellainen. Siis kommusitista ideaa ei voi kukaan täyttää. Samoin vähä sen uskonkin laita. kun sitä valvoo ensin muukin kuin Jumala.nii..tää on vain minun mielipiteeni.
Muuten ei Jeesus käskenyt, vaan sanoi. Käsky on uhkaa ennen. - teu.
Kylä minä olen antanut anteeksi ja olen kertonut ylöskin
päin asiat on kunnossa , jatketaan matkaa vain se on hiukan
kesken meiltä vielä , lainkaan emme aikaa tiedä mutta ehkä
ylätuvan isäntä tietää .
Pitaa sano kuin serku poika kun usein äidin mieletä oli paha
ja tääs sanoi että hän sit tykkäis jos snuukin joku hyväks sanos
johon rauno tuumi kyl opttajakin tänäpän sanos hyvää ..
ja mitä hän sanos , raunovastaa , ett kyl me ranosta viel hyvä toivotan ,.ja kyll sitä nuru sit piissas. ,ei se ihan kohral osunu.
mutt olikai siin se sana ., hyvää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472