Onko tapana

Ansas

kuunnella automatkoilla radioo tai cd:ltä hyvää musaa.
Jos sieltä sitte tulee vauhdikasta kuultavaa, onko kaasujalka raskaampi kuin normaalisti?

4

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rygseck

Radioo kuuntelen...

Mut ku mä kuuntelen tota aikuiskanavaa (Yle Suomi), nii ei oo pelkoo että sen takia ajelis ylinopeuksia - sieltä ku tulee enempi semmosta hittaammanpuoleista jytää... =)

Ceedeitä en oo jaksanu keräillä, ei niitä ikinä löydä sieltä mistä pitäs, kuitenkaan...

• tiinaex...

mää en kuuntele automatkoilla mitään oon ihan hiljaa tai sit jos mulla on kaveri jutellaan enkä oikeestaan kotonakaan kuuntele musiikkia ainut on se laulaminen jolloin kuutelen musiikkia oikeestaan se loppu se kuunteleminen sen jälkeen kun rupesin lauleskelemaan enmmän radioo en oo koskaan osannu kuunnella se on jotenkin jääny vieraaksi telkka olis varmaan auki autossakin jos semmonen olis siellä.

• Rimmir tänään

On tapana, juuri noin. Useinmiten ajelen yksin ja silloin pauhaa jokin radiokanavista joista tulee vain musiikkia, tai sitten soi Ozzy tai ACDC tai jokin muu rokkicd.
      Toisinaan kyllästyy näihin ja laitan silloin kanavan klassiselle, tulee muuten huomattava ero ajotyyliinkin.

• Ei niin lyhyttä matkaa ettei Radio-Suomi soi.
      Vanha autoni oli parempi, siinä kun radio aukesi itsestään.
      Kaasujalkaan vaikuttaa enää harvemmin.
      Ennen joutui useinkin turvautumaan CD:hen kun aina pukkasi sitä urheilua, nyt on paaljon parempi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe