Mies et taatusti ikinä arvaisi

(vai näkyykö se)

**** tuhmuuksia ****

;)

31

1495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

näkyy se,

• (vai näkyykö jne

Hyvä, sit voit tulla vähän vastaan...

• A

Kyllä se näkyy, silmistäsi, niistä upeista silmistä, joidenkatse uppoaa suoraan suojausteni lävitse sydämeeni asti.
      Riittääkö vastaan tuloksi jos ensi kerralla moikkaan aivan eri sanoilla kuin tähän asti, jollain pirteämmällä kuin perusharmaa "terve" ja hymyilen samalla, jos saan väännettyä hymyn naamalleni jäätymättä.. Katseesi ainakin saa hymyni nousemaan viimeistään kun katoat hetkeksikään näkyvistä, varovaisesti, kun en tiedä tunteistasi sanoa ihan varmaksi ovatko ne sitä mitä silmistäsi näen :)

• (vai näkyykö jne

Vau :)
        Etpä tietenkään ole hän, mutta siitä huolimatta annan itselleni luvan kuvitella niin...

Olis kyllä mahtavaa jos silmäni todella kertoisivat noin selvästi, että mitä silmieni takana tapahtuu.

:)

• hih :)

A: Tuo on hyvä alku vastaan tuloksi... :)

• no..

ens kerralla

pidä-->pokka

• A

Toivottavasti törmäämme pian taas, haluaisin tuijotella tulisiin silmiisi jatkuvasti.. En haluaisi olla hetkeäkään ilman sinua. Ja kyllä, kyllä se näkyy silmistäsi, se kapinallinen, eroottinen ja seksikäskin ajatuksesi. Ehkä juuri sinä osaat sen näyttää, tai osaat antaa sen näkyä, ehkä olet harjoitellut juuri sitä katsetta peilin edessä usean tovin.. Tai ehkä minä vain näen katseesi läpi sen tarkoituksen, ei kukaan muu, kukapa tietää :)

Pikaisiin tapaamisiin, koitan kerätä itseni ja heittää jotain pirteää juttua ensi kerralla..

• (vai näkyykö jne

Voitko joskus sammuttaa mun tulisten silmien roihun, sillai väliaikaisesti, sun omalla sammutusletkulla?...

;)

• Letkut auki
        (vai näkyykö jne kirjoitti:

Voitko joskus sammuttaa mun tulisten silmien roihun, sillai väliaikaisesti, sun omalla sammutusletkulla?...

;)

Heh, jos otetaan mun oma sammutusletku käyttöön, niin sillä ei kovin viilentävää vaikutusta olisi :)

• ...

Kuulostaa, ah, niin tutulle =)

• m

;)

Koskas ruvetaan sammutus töihin mun paloletku jo nimittäin pullistelee paineesta pelkästä sun ajattelusta..;)

• aamuyön tunteina

sä odotat mä odotan mitä odotetaan kukaan ei voi toisen puolesta toimia onhan se niin eikö vaan vai pelätäänkö vääriä sanoja jotka voivat muuntautua joksikin toiseksi mitä on tarkoittanut , pelätään toisen reaktiota ,kuinka helppoa olisikaan sanoa rakastavansa toista.Ja ei pelkästään silmät vaan kasvot ja hiukset keho ...kaikki..

• taas näitä tolloja

hehe vai pelkäät sanoa rakastavasi toista, oot kyllä aika tollo...

• idiootti ---
        taas näitä tolloja kirjoitti:

hehe vai pelkäät sanoa rakastavasi toista, oot kyllä aika tollo...

suorastaan pöllö olet

• tahtoo osille

Pilluako tiällä kuapustellaan?

• hupsis öitä

No laita vaikka sen miehen etunimen ensimmäinen kirjain, niin ei tarvitse kaikkien 2,5 miljoonan miehen kuolata täällä :-)

• (vai näkyykö jne

M

• hupsis öitä

M

Minun toinen nimeni alkaa M-kirjaimella, mutta sitä ei kukaan tiedä :-) Game over.

Voisiko joku nainen kirjoittaa samanlaisen viestin minulle??

• nakuu

M

Entäs toka?

• (vai näkyykö jne
        nakuu kirjoitti:

Entäs toka?

Valitettavasti en tiedä :(

• ..........

Valitettavasti en tiedä :(

hmm..mistähän mahdat tietää etunimen ensimmäisen kirjaimen..noo tiedätkö sukunimestäkin ensimmäisen kirjaimen?

• (vai näkyykö jne
        .......... kirjoitti:

hmm..mistähän mahdat tietää etunimen ensimmäisen kirjaimen..noo tiedätkö sukunimestäkin ensimmäisen kirjaimen?

Tiedän ;)

Sukunimen eka kirjain on täällä jo ;)

Nukkumatti on ottamassa musta niskaotetta...

• .............

Tiedän ;)

Sukunimen eka kirjain on täällä jo ;)

Nukkumatti on ottamassa musta niskaotetta...

kirjaimiahan täs keskustelussa riittää..;) mut kerrohan oman etunimes ensimmäinen kirjain..

• (jne
        ............. kirjoitti:

kirjaimiahan täs keskustelussa riittää..;) mut kerrohan oman etunimes ensimmäinen kirjain..

H
        Nyt on sun vuoro kertoa jotain.

• seonjii

seonjii

• (jne

Häneen ei J sovi...

• 5e6j67k

ootte te säälittäviä :)

• A

Oijoi, juurikin häneen J-kirjain sopii, etunimeen nimenomaan :)

• ulkopuolinenhymyilij

HAHAHHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH

Olette 13-vuotiaita kumpikin? Ainakin henkisesti. Sopikaa nyt rehvit netin ulkopuolellekin, ootte sopivia toisillenne.

• A

Minen ainakaan ole 13 ikäinen vaan lähempänä siintää 30 kuin 20 :)
        Hauskaa jatkoa sulleki.

• Mies mielessä ;0

keskustassa voi tehdä varauksen pistää menemään. Jos sinne mentäis yhessä, tarpeet sais tyydytettyä. Kumpikaan ei vaan pysty tunnustamaan ikävänsä musertavaa painetta mielitietylleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2118
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      39
      509
    Aihe