Olen ratsastanut n.puol vuotta ja kaverini Martta (ei oikea nimi) n.vuoden. Aina kun olen käynyt ratsastamassa kaverini Leenan (ei oikea nimi) kanssa ja jutelleet koulussa tunnista niin Martta änkee keskusteluumme ja alkaa höpöttää omasta tunnistaan. Se ei meitä muuten haittaisi ellei hän kertoisi siitä miten kokemattomia olemme esim. puhuimme ekasta kerrasta kun laukkasimme ilman liinaa, niin hän rupesi kertomaan siitä miten hän tekee laukassa voltteja ja muita kuvioita. Se ärsyttää!! Kun hän kertoo juttunsa loppuun olemme Leenan kanssa aina hiljaa. Se vaivaa myös että olemme Martan kanssa parhaat kaverit. Muuten hän on kiva paitsi kun hän tunkee keskusteluumme. Ja kaiken lisäksi olen menossa Martan kanssa pääsiäisleirille, jonne on tulossa hänen tuttujaan ja hänestä viellä parempia ratsastajia! Mitä minun pitäisi tehdä?! PS. Martta höpöttää koko ajan myös siitä, että hän saattaa saada ponin, joka myös vähän ärsyttää!
Äääääähhhh...
4
101
Vastaukset
- adhaha
Ei kannata masentua. Katot siellä leirillä sitten osaako se oikeesti niitä laukkavoltteja yms.
Ruvetkaa kaverisi kanssa puhumaan vaikka tallin hepoista tuntitekemisten sijaan. Vuodessa viimeistään häviää puolessa vuodessa saavutettu ero ratsastuksen tasossa. - heppahulluuu
Ei se puoli vuotta oo niin suuri ero:) Saatat vuodessa tai parissa jo kehittyä paljon paremmaksi ratsastajaksi kun ''Martta'' Itsekkin ratsastan ryhmässä missä kaikki muut ovat ratsastaneet 2-3 vuotta kauemmin kuin minä, ja kumminkin me ollaan kaikki samalla tasolla:) Ja en oikein usko että hän saa omaa ponia vielä, kun on vasta ratsastanut sen 1 vuotta, mutta tietysti jos hänellä on perheessä hevos ihmisiä niin se voi olla mahdollista mutta minun mielestäni on kyllä vähän liian aikaista...:)
- Entinen masentunu:D
Leirillä ei me edes tehty mitään voltteja yms. laukassa! Se oli varmaa keksiny sen:DD Nimittäin sen sisko on aina sen kaa samalla tunnilla eikä ne laukkaa muuta kun pitkät sivut:DD Ja sille oli vaikeeta laukata ympyrääki
- assi
No mukavaa,että et ole masentunut,mutta,mutta.Kaverisi on valehdellut sinulle niin etkö ole siitä muka yhtään vihainen??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492