Tarpeeksi moni vaatimaan, niin asia järjestyy.
Vaatikaa keskusteluohjelmaa Veikkauksen arvontamentelmistä!
13
86
Vastaukset
- !!!!
Johan tässä on areenaa keskustella.
- sfddssf
Mutta epäilykset vaativat julkisemman areenan koko kansan tietoisuudessa käytävän keskustelun.
Uusi Finnair gate? Hämäräpuuhia..
;) - asawww
pommittakaa sisäministeriön ministeriä sekä ohjelmakanava streamia... aihe kyllä kiinnostaa monia.
- bknyj
Suosittelen Veikkauksen arvostelijoille M1 lähetettä.
- ppoiouyki
Niinhän sitä jo muinoin Neuvostoliitossa valtionviholliset lähetettiin sikäläisin lähettein... Oiva vertaus ;)
- Hörhöt hoitoon!
Mikä hiton vika Veikkauksen arvontamenetelmissä on?
Ei se että itse et ole voittanut päävoittoa, tarkoita että Veikkaus huijaa.
Tutki vähän todennäköisyyttä.
- 56trgf
perehdy ebingoon - kuka tahansa normiaivokapasiteetin omaava huomaa, että jotain mätää tanskanmaalla - päivästä toiseen pelkästään samat nimimerkit voittavat -- botit - ja kun on pelirajoitus kyseesssä, ei voi vedota tod.näköisyyksiin.
taidat olla veikan mannekiini.. eniwei.- Hörhöt hoitoon!
Eli kun 56trgf ei voita, on syynä salaliitto ja Veikkauksen huijaus.MOT.
- 64trqfweq
Kyllä sula viel suu venähtää, kun Veikkaus revitään auki kuten Finnair.. MOT.
- Hörhöt hoitoon!
Mitenkäs Finnair on revitty auki? Tuolla noita Finskin koneita näyttää edelleen lentävän.
- ssffs
Finnairin arvo pörssissä on vain parin koneen verran ;) ...
sellaisia vekkuleita nämä valtion yhtiöt ovat.. itselle revitellään ties mitä bonuksia, kuten Veikkauksessa tuli tuomio eläkejärjestelyistä..
Paljon on vielä fileja avaamatta, usko pois. Ja menehän hörhö jo hoitoon siittä ;)- Hörhöt hoitoon
No onpa kalliita koneita ne pari verrokkia.
Eikö nyt kannattaisi ostaa Finnair itselleen, sais pari omaa lentokonetta?
- meneherhihoitoon
Ilman muuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701