Itse en kameroista juurikaan ymmärrä. Nykyisellä alle 100 euron pokkarillani ei ole oikein intoa kuvailla, vähänkin huonommassa valossa (tietenkin) kuvat suttuisia. Tiedä sitten johtuuko kamerasta, kuvaajasta vaiko molemmista mutta kuvat ovat lähes aina epäselviä. Joten tällä hetkellä mennään ihan samsung galaxy s 2 -puhelimen kameralla =D Oikean kameran osto ajatus lähti kun siskoni lainasi järkkäriään.
Tarvitsisin kameran vapaa-ajan juttujen kuvaamiseen (lähinnä tällähetkellä alle yksivuotias lapsi). Eli kamera jolla liikkuvasta kohteestakin saisi hyvää, tai edes tyydyttävää kuvaa! Huonommassakin valossa tahtoisin saada hyvää kuvaa, ettei aina tarvitsisi olla kaikki valot päällä, ja että kun lapsi ensimmäistä kertaa nousee seisomaan ei tarvitsisi juosta valoja laittamaan päälle vaan voisi vain kuvan napata!
Joten apu olisi tarpeen tälläiselle kameroista tietämättömälle. Ei katsota sitä hintaa nyt, mutta onhan se sanomattakin selvää ettei sitä viiden tuhannen euron kameraa tarvitse =D Elikkäs hämärässä kuvaaminen plussaa sekä liikkuvasta kohteesta ok kuvan saaminen. Ja videokuvaus on ominaisuus minkä kameraan tahtoisin myös!
En tiedä saako kukaan sekavasta viestistä mitään selvää, mutta kiitos jo etukäteen!
Apua kamera valinnassa!
1uuno1
0
302
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235588Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891938Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 74817
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714