Onko tällä palstalla seriffiä lainkaan?

ryhtiä kaipaava

Aika levottomaksi ovat menneet tuo joidenkin keskenkasvuisten kakkaleikit. Ei tee oikein mieli enää seurata tai kommentoida, kun taso viistää jatkuvasti maata.

14

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelen

Voit varautua kakkaviesteihin kaikilla suosituilla palstoilla. Ei niitä ole pakko lukea, ne kannattaa sivuuttaa.

Jos moiset pahasti häiritsevät niin hieman parempaa tasoa saat, kun menet foorumeille, joihin voi kirjoittaa vain rekisteröityneet käyttäjät. Moisten foorumien ongelma on, että niissä on yli 90% vähemmän viestittelijöitä. Lisäksi mielipiteet ovat niissä hyvin sievisteltyjä ja moni asia jätetään sanomatta, joka voisi olla olennaistakin.

Paras ratkaisu on tietysti ulkomainen foorumi, johon rekisteröidytään, jos englannin kieli taipuu.

Itse vain yksinkertaisesti sivuutan kakkaviestit kuin sivupalkin mainokset konsanaan.

• kenttä vei

Täällä on peräti 2 seriffiä, muualla suoli24 ympäristössä ei moista ylellisyyttä ole!

Heillä kuitenkin on homosuhde ja molemmat on ns. kentällä!

• Kylmät kädet

Sheriffit ilmestyy semi-suositulle palstalle. Kuoleman hiljainen tai vaihtoehtoisesti liian vilkas osio jätetään yleisille moderaattoreille.

Näin olen hoksannut.

• m

Etkö tiennyt, että tämä on suoli24? Peräsuoli- ulostus- sun muuta paskajuttua 24 tuntia vuorokaudessa. 365 päivää vuodessa. Aina vaan. Kannattaa kirjoitella muualla ja jättää suolijuttujen kertojat tänne raposeen rauhaan.....

• heh eheee

Älä ole lapsi, kyttäätää täällä löylykauha juttuja himona-!

• 24 ylläpito

tåuni ja råitis on poistettu suoli24 ylläpidon kautta tehtävistäään.

Terveisin Suoli24 ylläpito

• Einari epätoivo

Kyllähän nuo saunakauha anuksessa ja naulat kassien läpi jutut huumorimielelläkin
      voi yrittää ottaa raitistumisen kiirastulen verrannollisuudesta.

• p.la.pio

Alkoholismi on synnynnäinen ja parantumaton sairaus.

Siihen auttaa usko korkeimpaan voimaan, jumalaan. Sekä käynti kerholla toipumassa, koko loppuikänsä, päivä kerrallaan.

Mikä parasta, kerholta onkin sitten erikiva lähteä kokouksen jälkeen virkistävälle ohrapirtelölle, esson paariin, samanhenkisessä kerholais-seurassa!

http://www.youtube.com/watch?v=RdEZLfueE5k

• KAKKAVIESTI

ÖÖÖÖÖ KAPKKKAAAA KAKKA PISSAÖÖÖ PERSEPILLU VITTUUUU KAKKAVIESTIIIIII

kakkakkakakkakakkakakakaaakkakkakakkakaaakkkakaakKAKKA

• Konstitiinus

Olen ollut nyt AA:ssa enkä pystynyt ulostamaan sen jälkeen, pitääkö hieroa anusta toveriseurassa vai mikähän auttaisi.
      Haistelin kyllä anus-hikeä tuolista ja omista sormista, ei vielä auttanut.

• Kylmät kädet

Olen huomannut, että joskus omat hajut kiihoittavat masturboinnin yhteydessä. Yritän kuvitella, että hajun lähde tulee näytöllä näkyvästä pikseli-perseëstä.

• perseenhaju

Mulla rupes lentokoneessa persehikoaan kunnolla, haistoinkin perseenhajua. Sandels oli hyvää olutta ja ostin samalla juustonaksua

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      91
      1052
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      431
    Aihe