minulla olisi akku ongelma.Akku hyytyy tunnin jälkeen softatessa.En tiedä kannattaako ostaa 9,6v akku vaikka ase on vain 8,4v.
kannattaako 8,4 volttiseen aseeseen ostaa 9,6v akku?
48
3585
Vastaukset
- fps-mestari
Ei, koska aseesi on 8,4V, aseestasi menee johdot pilalle sekä moottori hajoaa kun pistät 9,6V akun.
Voit käydä kysymässä lähimmästä liikkeestä, jos he voisivat asentaa sinulle 9,6V johdot, ainakin proairsoftissa asentaa vain 10 euron hintaan.
Kannattaa nuo johdot käydä asentamassa, koska 9,6V akut ovat kuitenkin paljon tehokkaampia eli lisäävät sarjan nopeutta ja kestävät melkein tuplasti pidempään- airsoft hllu
Voiko 8,4v akku tuhotua jos sen o
Unohtanut latautumaan 24h airsoft hllu kirjoitti:
Unohtanut latautumaan 24hJos on kiinalaturi, akku on tod. näk. mennyttä, jos taas automaattilaturi akun pitäisi olla OK.
- JIHAD!
airsoft hllu kirjoitti:
Unohtanut latautumaan 24hSelviää jälleen kerran kokeilemalla.
- jo
Tuossa voi olla myös vikana se, että 8,4V akkusi ei ole kovin laadukas, mutta kannattaa kuitenkin hommata nuo johdot niin voit käyttää sekä 9,6V akkuja sekä 8,4V akkuja. 8,4V kesto on noin 2 tuntia, 9,6V kesto jopa 7-8 tuntia
- Ak47ostaja
Kauanko suunnilleen kestää 7,2v akku jossa proairsoftin sivujen mukaan on 350mah
Huom. akun kesto ei riipu volteista, vaan MAheista. MINI 7,2V akkukin on kestänyt helposti kokopäivän. 2200MAh riittää jo päiväksi.
Ja kannattaa varmistaa että 9,6V mahtuu aseeseen. Esim MP5 tukkiin menee 9,6V, mutta AK tukkiin ei.
- habla habla
Kröhm toi pitäs olla jo itsestään selvyys ettei 8,4V mene 9,6V...
1500-2200 MAh riittää 1 päivän softiin hyvin.
Jos haluat parantaa aseen syöttö nopeutta osta litium akku niitä ei kyllä suomesta saa, mutta saksasta voi tilata. - fps-mestari
Niin tai voit ostaa uranium-akkuja, niillä pelaa koko päivän komiasti
- tietämätön kysyjä
mut saako hong kongist sitä johtojen asennusta
- jomppa1234321
Huoh. Taas pitää tulla valaisemaan teitä.
Kyllä se ase ennemmin tai myöhemmin hajoo sillä 8.4v:n akullakin, kun liipaisinkoneiston kytkinpinnat palaa. 9.6v:n akulla ne kuluu vaan vähän nopeemmin. Ja jos aseessa on sulake, niin se kannataa nipsasta pois, niin ei tarvitse vaihtaa sitä joka toinen päivä, jos 9.6v:n akkua käyttää. Se sulake on lähinnä, sitä varten, että, jos vahingossa laittaakin 14.8v:n LiPo-akun, niin se ei räjäytä koko asetta. Mutta 9.6v ei lyhyellä ajalla riko mitään muuta, kun sen turhan sulakkeen.
Ja tosiaan. Akun kesto ei riipu jännitteestä, vaan siitä mAh-määrästä. Tosin 9.6v:n akuissa on yleensä vähän enemmän mAheja, koska niissä on yksi akkukenno enemmän, kuin 8.4v:n akuissa, josta johtuen eivät mahdu joka aseeseen.
Ja laadukas 8.4v:n akku on yleensä parempi, kuin huonolaatuinen 9.6v:n akku. (Kokemusta on) - sukale
Kyllä se sulake siellä kannattaa pitää, voi estää suuremman vahingon. Eipä ainakaan mulla ole sulake hajonnut, vaikka asetta olenkin pyöritellyt 9.6v akulla. Mosfet voi kyllä vaikuttaa asiaan.
- fps-mestari
Asenna Fetti ja ota sulake pois
- pro.airsoftaaja
Totatota 8,4 voltin akulla minun Tokyo Maruin Commando M733 toimii noin 6 tuntii ja uudella samanlaisella setoimii 8½ tuntii!
- zfdgbjkookjhgf
PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASKAAT TOMIII
- voipahan
Voi ihan hyvin toimia niin kauan!
- random pesukone
eli siis pelaako tollasella 1600 MaH akulla suurinpiirtein päivän? että kannattaako ostaa vara-akkua vai riittääkö yksi.
- arzi12
mulla 8,4 voltin akku kstää noin 1 h että onko se rikki vai onko se muuten vaan paska 1150mah kestää vaan 1,5h jos ei sitätkään
- Softaaja56436456
Saako hong kongista plutonium akkuja?
- B0$$
Osta mieluummin ydinreaktori, sillä ampuu komiaa sarjaa, kestääkin aika kauan
- airsofthirmu
Ostakaa G&P ase, koska kestää 7,4v LiPon (litium) akun ongelmitta, fetin kanssa tietysti sais semi viiveen pois. Itellä riitti Turnigyn 2100mAh 7,4v LiPo omassa G&P aseessa koko 9h skenun ajan ja sarjalla pää osin pelasin. 9,6v large sanyo:n laatu akku ei ees pyörittäny moottoria tarpeeks (sama kun pelaa vähä virtaisella akulla sarja laiska ja semi stallaa koko ajan). köh köh 9,6v mini menee helposti AK:n perään ja saa sinne myös largenkin mahtumaan. Intellectin 1600-1800mAh ei muista mikä tolta väliltä kumminkin jaksoi pyörittää omassa aseessa talvella koko softipäivän ongelmitta.
Kaikki aseet jotka kestää 9.6V akun kestää 7.4V lipoa... 7.4V lipo sijoittuu yleensä 8.4V-9.6V tai 9.6V-10.8V tienoille. Kyllä jotkut aseet voi kestää vakiona 11.1V lipoa mutta se ei ole järkevää ilman perushuoltoa ja mosfettia.
- Ei ehkä
Riippuu kuinkas tehokas tämä sinun moottorisi on.. Jos se ei tykkää 9,6v akusta sinun aseesi palaa sisältä sitten ...
- jokku1
jos ostaa kuula purkist ak74u aseen ni kannattaako ostaa vara akku vai kestääkö sen akku koko päivän
- Miten on?
Mulla on 8fieldsin 9.6v nimh akku ja ase tukee alunperin tuota 8.4v akkua, joten voiko sitä 9.6v akkua käyttää sillä tavalla ettei kytkinpinnat mene pilalle? Ase on cm.057 eli cyma svd.
- 232324
Voi käyttää 8 fieldsin akut kyllä on turhia ja huonoja.
- einiinturhia
Mulla on toiminut 8fields 8,4V akku ihan hyvin. yksi 1600mAh akku riittänyt koko päiväksi.
- Miten on?
8Fieldsit on just hyviä. Kokemusta niistä on aikaisemmin ja siksi sellainen tuli hankittua aikaisemmin. Mutta miten on @finsoft, hajoaako ase nopeasti jos käyttää vaikka yhdessä pelissä 9.6v:tä
- random pesukone
finsoft kirjoitti:
Ei. Voi kestää jopa vuosia hajoamatta.
Mulla on uudessa (tällä hetkellä vielä vakio) G&P:ssä palanut 9.6 volttisella 5000 mAh akulla jo kaksi 30A sulaketta! Voiko aseeseen laittaa naurettavan kestävän sulakkeen jos laittaa fetin? Naurettavan kestävällä tarkoitan 35-40A sulaketta tai sitten jättää sulakkeen kokonaan pois.
- random pesukone
random pesukone kirjoitti:
Mulla on uudessa (tällä hetkellä vielä vakio) G&P:ssä palanut 9.6 volttisella 5000 mAh akulla jo kaksi 30A sulaketta! Voiko aseeseen laittaa naurettavan kestävän sulakkeen jos laittaa fetin? Naurettavan kestävällä tarkoitan 35-40A sulaketta tai sitten jättää sulakkeen kokonaan pois.
Tai no... Parempihan se olisi saada tuo hullu virran tarve aseesta pois, että voisi käyttää normaalia sulaketta. Mistä voisi johtua että akku antaa/ase tarvitsee niin paljon virtaa? Onko akku sökö, että antaa välillä yli 30A piikkejä, vai voiko johtua moottorin korkeudesta/kontaktista rattaiden kanssa? Jos on motti liian tiukasti kiinni rattaissa että tarvitsee hirveästi tehoa repiä ne liikkeelle? Ase kuitenkin ampui joku 3-4 lippaallista ennen kuin toka sulake paloi. Koska 30A sulakekkin on jo aika kestävä mutta estää pahimmat tilanteet kuten akun tai tukin sulamisen. Onko ideoita missä voisi olla vika?
- Kopsa1928
Kannattaako Cyman CM.045:ssa käyttää 8.4 voltin vai 9.6 voltin akkua?
- wfwef3
9.6v vaikka ei ketään enään käytä kuin lipoja.
- Hitman
Nonni entä jos o vakio ak47 ja 8Fields 8.4V 1600mAh akku nii meneekö johdot yms ja kestääkö akku kui pitkää?
- Hitman
Hitman kirjoitti:
Nonni entä jos o vakio ak47 ja 8Fields 8.4V 1600mAh akku nii meneekö johdot yms ja kestääkö akku kui pitkää?
Tällähetkellä mulla o 8.4V 1100mAh akku ja kestää ~2-3h ja akku o iha tehoton
- 12+8=19
Akun mAh määrä kertoo kuinka kauan akku kestää (noin 1mAh = 1 ammuttu kuula) ja johdot kestää helposti, jos siirryt 11.1v lipoihin (vastaa 13.2V nimh akkua) niin johdot olisi aika päivittää.
- Hitman
Tiiättekö kaua kestää 8.4V 1600mAh akku
- 17+19=35
1600 kuulaa? Opettele lukemaan saatanan nulikka, jos kerran kerroin jo etkä vaivaudu edes viestiäni lukemaan? Saatanan pelle mee pois.
- Hitman
Sanot sä
- Hitman
Hitman kirjoitti:
Sanot sä
Ja mitäs aseita ja akkuja sulla o
- Hitman
Hitman kirjoitti:
Ja mitäs aseita ja akkuja sulla o
Ja muutenki kysyin aikana enkä monta kuulaa pystyy ampuu
- 18+3=20
No se kestää sen pari vuotta ennenkuin akku purkaa varauksensa. Ja lipoja käyttelen, oon niin maan paljon parempia...
- Hitman
No emmäny iha vakio aksee meinaa lipoo pistää
- Mä en vaa tiiä
Kannattaako käyttää steyer aug a2 9,4 mini akkua
- vitunjonnetsaatana
Ei
- Anonyymi
Itse käytän auton akkua
Se on todella tehoks ja virta ei ihan heti lopu
Miinus on se että kannan sitä yhdellä kädellä niin on vaikea ampua full metal aseella - Anonyymi
Kauheen kivasti vastaillaan täällä asiallisiin kysymyksiin, hyvä me!
Ei se kaikille selvää ole amppeerit ja voltit, kuten sekään kuinka kovin noi motit imee juicea. Mutta taisi siellä yksi tietää, mitä tapahtuu hetken päästä, jos isomman virran pistää moottissa kulkemaan. Käämit palaa. Mutta mainitsematta jäi, että mikäli sniputtelee rauhakseltaan, että ehtii jäähtyä välillä, niin ei muuta tapahdu kuin että ripeämmin pyörähtää kuula maailmalle. Ajan oloon kärjet porsii, kuten edellä mainittiin, mutta että laittaa voi jos ei pelkää remonttia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716