Toivoton15v

Tyu555

Joo elikkäs olen aika nuori mutta toivottavasti kukaan ei tuomitse iän takia..
Oli säätöä yhden tytön kanssa joku puoli vuotta,sitten hän valitsikin yhtäkkiä toisen.Kesti kuukausia ennen kuin palauduin normaaliksi,olin siis aivan hajalla eikä mikää sujunut.Kuukauden olen nyt ollut oma itseni. Kuitenkin lauantaina tapasin mahtavan tytön bileissä. Emme harrastaneet seksiä,suulla kylläkin paljon kaikenlaista. Olin lähes varma että tyttö haluaa tutustua minuun kunnolla ja sitten seurustella koska niin minä ainakin haluaisin koska olen erittäin kiinnostunut tästä tytöstä ja tosi kusessa.. No tosiaan nyt ollaan tunnettu vasta 3 päivää että on todellakin liian aikaista mihinkään tällaiseen mutta kuitenkin kysyin häneltä että mitä hän tuntee minua kohtaan ja mitä hän haluaa minusta. Ei osannut vastata koska oli liian aikaista ja hän on juuri eronnut muutama viikko sitten. Suunnittelin että olisin hänen kanssaan torstaina ja perjantaina menisimme kaverini bileisiin ja siellä vaikka menettäisin poikuuteni hänelle. Kuitenkin hän sanoi että torstaina voisi ehkä olla kanssani mutta perjantaian hän menee juomaan muualle jne... Tuntuu että hänellä on kokoajan suunnitelmia ja tekemistä,tykkääkö hän minusta edes ollenkaan? Luulisi nyt että jos olisi oikeasti rakastunut niin ei häntä kiinnostaisi muut menot vaan haluaisi olla kanssani.Olen niin toivoton koska itse voisin tehdä mitä vaan hänen vuoksensa mutta ei tunnut olevan tunteet saman puoliset... Tai kyllä hän minusta pitää mutta ei todellakaan niin tulisesti kuin minä. Mitä jos hän valitsee jonkun toisen? Mitä jos hän ei ole kiinnostunut minusta? En kestä......Olen jo suunnitellut päässäni kaikkea. Esim sen että perjantaina hän voisi tulla meille yöksi ja lauantaina iloisena esittelisin hänet vanhemmille ja sitten olisimme parisuhteessa mikäli hän olisi valmis siihen.Olen suunnitellut myös paljon paljon kaikkea,mutta tuntuu että mikään niistä ei toteudu....Tekisi mieli kuolla.. Miksi olen niin päästä varpaisiin rakastunut?? Miksi minä itken sängyssäni yksin,vaikka tosiasiassa en edes tiedä miten tässä tulee käymään? Mutta kun hän ei halua olla kanssani niin paljon kuin minä hänen kanssaan,tuosta vain menee muiden kanssa ulos :(
Auttakaa nyt joku,en jaksa ... :'(

0

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
        Maailman menoa
        89
        2158
      2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
        Maailman menoa
        139
        1797
      3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
        Ikävä
        173
        1333
      4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
        Ikävä
        229
        805
      5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
        Ikävä
        65
        744
      6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
        Maailman menoa
        10
        731
      7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
        Ikävä
        60
        730
      8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
        Maailman menoa
        211
        619
      9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
        Ikävä
        49
        587
      10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
        Ikävä
        47
        550
      Aihe