Ihastumisen ihmeellinen tunne

mieheltä naiselle

On se vain niin ihmeellistä, että kun pitkän ajan jälkeen kun sinut näkee, niin tulee välittömästi sillä silmäyksellä jälleen esiin se uskomaton ihastumisen tunne. Ei se tosin ole minnekkään kadonnut silloinkaan, kun en sinua näe. Se on vain taka-alalla silloin. Mutta aina sillä hetkellä, kuin sinut näen, niin se ihastumisen tunne on niin voimakas, että se tunne kyllä tuntuu. Se valtaa koko kehon ja mielen. Ei aika saa minua unohtamaan sinua. Päinvastoin, olet ajatuksissani koko ajan.

Tämän ihastumisen tunteen sain kokea jälleen tänään. Voi kunpa näkisin sinut useammin, mutta sinä et kyllä vain taida tuntea samoin minua kohtaan, kuin mitä minä tunnen sinua kohtaan. Haluaisin vain kertoa sinulle kaiken tästä ihastuksestani. Haluaisin vain, että olisit tälläkin hetkellä luonani. Olemme molemmat vielä nuoria, voisimme kokea paljon kaikkea mukavaa yhdessä.

Kaikkea hyvää sinulle, kaunis nainen.

28

2641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • StarsIn

No kerro ihastuksestasi hänelle! Koskaan ei voi tietää vaikka hän tuntisi samoin!

• Ei tänne!!!

Niinpä! Kerro, koska jossain vaiheessa voi jo olla liian myöhäistä!

• N.......

Oi miten ihana viesti! :) Olisin kyllä ikionnellinen, jos ihastukseni ajattelisi ja tuntisi samoin. Toivottavasti päädyt ihastuksesi kanssa onnellisesti yhteen.

• .Woman.

Näin juuri! Itse olen ihan samassa tilanteessa, mutta kaipaan erästä miestä. Sittenkun on mahdollisuus nähdä hänet piiiitkästä aikaa, sydän melkein pysähtyy hänet nähdessäni! ... :(

• lucky incident

Etpähän ole yksin noiden tuntojesi kanssa.

• nythetitänne

Kerro aloittaja lisää tuntomerkkejä! Mikä kaupunki??

• adele

Hei ap. Kertoisitko tarkemmin minkälainen teidän kohtaaminen oli?

• mieheltä naiselle

Kohtaaminen oli sellainen, että sattumalta vain näimme toisemme, kun molemmat kuljimme toistemme ohi.

Tänäänkin nähtiin taas päivällä. :)

• outojavoimia

Minullakin on samanlainen tunne erästä miestä kohtaan, paitsi kaipailen häntä myös silloin kun emme näe.
      On nämä tunne-elämän asia niin outoja. Ei niitä järjellä voi selittää ollenkaan.

• ≈fernando≈

Ja minä taas pelkään jo etukäteen seuraavaa kohtaamista, koska jäädyn pahasti hänen lähellään... :(

• kauan on

katseltu toisiamme, onkohan molemminpuolista.
      Viestiä vaihdeltu ja juteltu, oletkohan Hän johon olen ihastunut ; ) ?

• mieheltä naiselle

Minä ja ihastukseni emme ole jutelleet.

• lady in ?

ap yksi kysymys. Onko kaipaamasi nainen tumma vai vaalea?

• mieheltä naiselle

Vaalea.

• nimimerkkinen
        mieheltä naiselle kirjoitti:

Vaalea.

Millä kirjaimella naisen etunimi alkaa?

• mieheltä naiselle
        nimimerkkinen kirjoitti:

Millä kirjaimella naisen etunimi alkaa?

Kertoisin, jos tietäisin sen. En tiedä tästä naisesta paljon mitään, mutta hänessä on silti jotain todella viehättävää, sellaista, joka saa tämän ujon miehen aivan sekaisin ja ihastumisen tunteen nousemaan uskomattomiin mittasuhteisiin.

• ,huh

Kertoisin, jos tietäisin sen. En tiedä tästä naisesta paljon mitään, mutta hänessä on silti jotain todella viehättävää, sellaista, joka saa tämän ujon miehen aivan sekaisin ja ihastumisen tunteen nousemaan uskomattomiin mittasuhteisiin.

oi

• tiedäntunteen

Täällä ihan sama tilanne, mutta itse olen nainen (vaalea sellainen :D).. En tiedä miehestä just mitään, en edes nimeä ja tää on tuskaista kun ei uskalla mennä juttelemaan, oivoi.. :s

• S

Voi että, tämä S kaipaa yhtä P:tä....samanmoisissa tunnelmissa...:-)

• Su/si

Sinäkin Brutukseni..
      Naiselta miehelle.Miksi ette ole edes jutelleet,kumman kuuluu tehdä aloite,ennenvanhaan se oli miehen tehtävä..
      Vai iskikö rekyyli,sulle..?

• mieheltä naiselle

Tietäisitpä vain, kuinka taas ihastumisen tunne heräsi sisälläni, kun tänään sinut jälleen näin.

• kyselen vain

Tarkoitatko nyt torstaita vai perjantaina, kun viestisi on tasan vuorokaudenvaihteelta? Puhuitteko sanaakaan keskenänne?

• naiselta miehelle

Vain niin. Puhuimmeko? :)

Et taida edelleenkään tietää nimeäni.

• stardust**

Ihastuminen on ihmeellistä, mutta jotenkin raskasta asioiden junnatessa paikoillaan..

Huh, huh, viikon taas sua katsellut, nyt saan hetken taukoa ;) n->m

• mieheltä naiselle

Siitä on vain muutama tunti aikaa, kun tänään taas nähtiin. Mutta siitä huolimatta haluaisin olla sinun kanssasi tälläkin hetkellä. En ole taaskaan voinut näiden tuntien aikana juuri mitään mutta ajatella, kuin sinua.

• naiselta miehelle

Perjantaina nähdään taas jos eksytään samaan paikkaan. :)

• mieheltä naiselle

Toivotaan niin. Eilen ja tänään nähtiin taas, ehkä näemme huomennakin. :)

• pii

minne päin ap:n viesti menee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe