Itse olen vanha lieksalainen, ja olen ylpeä että tulen sieltä Itä-Suomesta. kaipaileekin sinnepäin usein.
Tuo maahanmuuttajatouhu on karannut kyllä vähän käsistä. Ja sitten sitä että lieksalaisia yleistetään rasisteiksi. Ne ovat lähinnä ne pienet piirit jotka siellä nahistelevat keskenään, niin sitten yleistetään että jokainen lieksalainen muka sylkisi maahanmuuttajien jalkoihin O.o
Miksi vain huonoja asioita?
5
91
Vastaukset
- vapaa77
tosi on, rasisteja on varmaan ulkomaalaisiin nähden vähän, mutta takaisin paluumuuttajiin tosin suhtaudutaan myös välttelevästi, onneksi ei asu ketään seinän takana, ja kävästään kylillä vain safkaa hakemassa.
eikä välitetä juoruiluista, päätelkööt jokainen miksi olemme muuttaneet juuri tänne.
luonto ja rauha.
kyllä tänne mahtuu ja kaipais uutta vertä ja tuulia lapsuusmaisemiin.
emme kaikki muuttajat elä sossun varoin.......- WhiteW
Uutta mustaa vertako?
- majak.
Hyvähän se on olla rannalla viisas kun merellä on haveri
Mites ne Kalan varat. - Surfin bird
Ovat maailman turhinta porukkaa ja kaikki lieksalaiset sylkevät ......!
- kaipuu on suur
meitähhii on entissii lieksalaissii, entissii pohjois-.arjalaissii ja muitahhi itä-rajan immeissii töissä näillä kulumilla ja myö ei ymmärretä vaikka joskus työaikahhii männöö haikailessa sitä luonno rauhhoo, niitä kattellisia ja katekeria ihmissii,
nitä meillä siellä savo-.arjalaisten joukossa on
meistä on mukava haukku tiällähhii samnhenkisten kanssa kaikke ja myö ei ymmäretä, miks nuo pohjanmaalaiset esim työn lomassa meitä tuijottaa jos myö pohjois-.arjlan asiota puijjaan, tekisivät vaan työsä ja antasivat meijä jutella ja sitten nuo ulukomualaiset ne pilovvaat meijän palakkaneuvottelut, tekkööt halavatti työtä koko ajan ja kun rahhoo sais vähemmälläi
myö savo-karjaliset vain ollaan niin lupsakkoo porukkoo jotta työaikanahhii suatettaan huastella keskennään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550