Babylonista eroon?

Anne

Olen poistanut babylonin 'lisää poista sovellus' kautta,
mutta aina se kaappaa google-kotisivuni..
Miten pääsisin siitä lopullisesti eroon?

Kiitos jos viitsit auttaa!

16

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä asenna roskaa

Google haku "remove babylon" tuottaa tähtitieteelliset 22,400,000 osumaa. Googleta kysymyksesi tarkemmin niin että lisäät google hakuun myös selaimesi joka on kaapattu ja jonka haluat puhdistaa. Babylon näyttää tarttuvan kaiken merkkisiin weppiselaimiinkin.

• Anne

• koitappa tuolla

• Anne

• Anne

No niin, en tietenkään osannut poistaa babylonia, kun en löytänyt sitä mistään. Olen sen kertaalleen poistanut sieltä 'lisää poista sovellus'.
      Osaisiko joku nyt neuvoa miten teen poiston?

• mikä on käyttis

ja mikä on selain ?

• Anne

Firefox

• Vaihda se

selaimesi toimivaan selaimeen. Eli lopeta se tuliketun kanssa värkkääminen.

• Kokeile mennä-->

Firefox-->Lisäosat ja katso "laajennuksista" ja "liitännäisistä" onko siellä sellaista, kuin babylon search tms.

http://aijaa.com/001809940513

• Anne

Sain sen laajennuksista pois!
        Tuhannet kiitokset ja aurinkoista pääsiäisen jatkoa!

• Anne

Babylon tuli Internet Explorerin kautta.
      Mikä olisi hyvä selain, jos kettu on huono?

• ----

Ei se olisi tullut IE:n kautta, jos sinä et olisi sitä itse ottanut! Mitä ilmeisimmin se tuli jonkun ohjelman kylkiäisenä ja sinä hyväksyit sen sen kummempia ajattelematta.

Se olisi tullut myös muilla selaimilla samalla tavalla - sehän ei ole varsinainen haittaohjelma.

Kun seuraavan kerran otat jotain ohjelmia, pikkaisen tarkemmin kun katsot, mitä se siinä asennusvaiheessa tyrkyttää mukana, niin säästyt noilta riesoilta.

Ask-työkalupalkki mm. yksi tällainen - ihan niinkuin tuo Babylon.

Selainvalinta on ihan makuasia - yksi sanoo yhtä, toinen toista!

• tuskin tuli..

"Babylon tuli Internet Explorerin kautta."
      Sopiiko epäillä?

• Anne

Sopiihan toki.
        Illalla ajattelin yrittää uudelleen exploreria selaimeksi ja siinä asennusvaiheessa näin tutun sanan babylon, joten vedin siitä johtopäätökseni.
        Olen aivan varmasti itse hyväksynyt jos jotakin ohjelmia ymmärtämättä mitä ne on.
        Olen tarkempi jatkossa :)

• sama mies.....
        Anne kirjoitti:

Sopiihan toki.
        Illalla ajattelin yrittää uudelleen exploreria selaimeksi ja siinä asennusvaiheessa näin tutun sanan babylon, joten vedin siitä johtopäätökseni.
        Olen aivan varmasti itse hyväksynyt jos jotakin ohjelmia ymmärtämättä mitä ne on.
        Olen tarkempi jatkossa :)

Voit toki poistaa myös IE:stä sen babylonin! Hammasrattaan kuva-->lisäosien hallinta.

http://aijaa.com/000109948321

• ((((-))))

"Illalla ajattelin yrittää uudelleen exploreria selaimeksi"
      Ei taida olla vihatumpaa selainta kuin explorer on. Olen itsekkin kokeillut aina joskus kun siitä tulee uusi versio, mutta jotenkin se tuntuu sekavalta, ja siitä puuttuu toimintoja joita olen tottunut käyttämään Firefoxissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      55
      5705
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      75
      2872
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      20
      2095
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1905
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      161
      1819
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1798
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1548
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1161
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1152
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      69
      986
    Aihe