http://www.iltasanomat.fi/digi/vaarallinen-virus-levisi-suomen-mac-koneisiin-asenna-paivitys-heti/art-1288460193409.html
"Ostakaa Mac, se on turvallinen ja mutta kallis".
Totta ainakin viimeinen osa.
Macci virus liikenteessä
16
208
Vastaukset
- Repe Puukallo
Ei oo vaarallinen! Macin viirukset ei oo vaarallisia!
- Repe Sorsa
Joo, mäk käyttäjillä varmasti on niin paljon rahaa ettei kräkkerit edes ehdi käyttää niitä kaikkia. Ei siis syytä huoleen.
- M a c
Maccia käyttää niin kannattaa asentaa siihen virustorjunta.
- Kylmä Fakta nr1
Köyhälle kaikki on kallista mutta esim. minulle, 118 000 euron pääomatuloilla per vuosi on kalliskin halpaa. Seuraavaksi voisit hankkia itsellesi ammatin ja hakea töihin.
- Rich
Mulla on lompakossa aina tuon verran jos löytyy kaupasta jotakin kivaa.
- tyhmä kysymyskö?
Rich kirjoitti:
Mulla on lompakossa aina tuon verran jos löytyy kaupasta jotakin kivaa.
Eikö olisi helpompaa kuljettaa pankkikorttia kuin paksua setelinippua? Käteistä käyttää nykyään lähinnä vain eläkeläismummot ja maksuhäiriöiset.
- Rich
tyhmä kysymyskö? kirjoitti:
Eikö olisi helpompaa kuljettaa pankkikorttia kuin paksua setelinippua? Käteistä käyttää nykyään lähinnä vain eläkeläismummot ja maksuhäiriöiset.
Tykkään setelien tuoksusta, nuuuuuuuuuh, ihanalle tuoksuvat.
- Padisti
Vituttaa varsinkin tuo ipadin joutavan päiväinen haukkuminen, minusta kun vaan tuntuu että kaikki padin haukkujat eivät ole edes kokeilleet saati omistaneet ko tablettia
Köyhät köyhäiltkööt...itse just vaihdoin padi kakkosen uuteen padiin eikä kummasakkaan ole moitteen sijaa.
Enkä jaksa lukea puutaheinää mutu tuntuma kommenttia tähän viestiin vastanneilta - winuttaako?
Kyllä se mac on edelleen turvallisempi valinta kuin winukka vaikka maciin tulisi toinen tai kolmaskin haittaohjelma joskus.
Oli jo korkea aika että Macceihinkin alkoi tulla viruksia. Itseäni on aina kyrsinyt se seikka, että maccia markkinoidaan virusvapaana! Ennustan että maccien yleistyessä entisestään aletaan tuollekkin alustalle tehtailemaan lisää haittaohjelmia.
- ranskaviiva
- windowseissa on suunnitteluvirheitä(alunperin tarkoitettu yhden henkilön käyttöön joka ei ole netissä) joiden takia siihen tehdään niin paljon viruksia.
- macissa on vastaavanlainen suunnitteluvirhe(alunperin monen käyttäjän ympäristöihin/verkkokäyttöön suunniteltu pohja jonka Apple on pilannut) mutta ei niin suuri.
- yööööök.
Heh,mistähän se silloin ottaa,kun pitää saada Mac ja maksaa siitä puolitoista tuhatta?
Varmaankin ostajat ovat niitä,joiden autokin on oltava mersu.Harvallapa on vara tai halu ostaa autoa,jonka takapenkille on oksennettu..- Omistat volvon
Taidat vaan olla kateellinen.
- yööööök
Ei,minun ei tarvitse olla kateellinen kenellekkään.
Minulla on omaisuutta enemmän,mitä sinä tulet koskaan saamaan,joten en oikein ymmärrä,että miksiminun pitäisiolla kateellinen.
Oma työ on sellainen,että bruttopalkka vuodessa on noin 130k ja tähän lisäksi perintö,joka sekin on luokkaa miljoona,joten pystyisin kyllä Macin ostamaan,vaan en pidä sitä järkevänä.
Eikä minulla ole mersuakaan,koska en pidä sitäkään ostosta järkevänä.- Marleena56
Olisi fiksua jos joku kertoisi miten viruksen saa pois. Kiitos!
- X-Mac user
Jos mulla olis vielä Mac niin asentaisin käyttiksen uudestaan. Helppoa kuin heinänteko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2094116
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921956Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek311668- 1651430
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251356Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101263Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041193Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125