Kuinka monen mummo pystyisi samaan?

Ei mun ainakaan

20

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi lapsukainen,

      minä kysyn että kuinka monen mummo vielä elää, minun ei.

      (linkkejä en avaa)

      • Jos mummoksi

        tullaan nykyään joskus jopa kolmekymppisinä ja keskimäärin viiskymppisinä, niin voimme olettaa että aika monella on mummo elossa, useiden isomummokin on.

        (kun pidät virusturvan ajantasalla ja palomuurin päällä vältyt useimmilta datapöpöiltä, joita ilmeisesti pelkäät...)


      • Oho !
        Jos mummoksi kirjoitti:

        tullaan nykyään joskus jopa kolmekymppisinä ja keskimäärin viiskymppisinä, niin voimme olettaa että aika monella on mummo elossa, useiden isomummokin on.

        (kun pidät virusturvan ajantasalla ja palomuurin päällä vältyt useimmilta datapöpöiltä, joita ilmeisesti pelkäät...)

        jopa kolmekymppinen mummo, ohho! sanoisin että erittäin harvinaista, no sinä kai siinäkin olet se harvinaisuus. Voi lapsi.


      • No niinpä taas
        Jos mummoksi kirjoitti:

        tullaan nykyään joskus jopa kolmekymppisinä ja keskimäärin viiskymppisinä, niin voimme olettaa että aika monella on mummo elossa, useiden isomummokin on.

        (kun pidät virusturvan ajantasalla ja palomuurin päällä vältyt useimmilta datapöpöiltä, joita ilmeisesti pelkäät...)

        Niin jos olet saanut lapsen 15-kesäisenä ja hänkin sitten saa lapsen 15-kesäisenä sitten voit olla 30-vuotisena mummo.

        Mutta toivon todella ettei moinen ole ainakaan kovin yleistä.


      • Juu sanopas muuta
        No niinpä taas kirjoitti:

        Niin jos olet saanut lapsen 15-kesäisenä ja hänkin sitten saa lapsen 15-kesäisenä sitten voit olla 30-vuotisena mummo.

        Mutta toivon todella ettei moinen ole ainakaan kovin yleistä.

        samaa toivon minäkin. Mutta kuinkas monella on edes se viiskymppinen, saati kasikymppinen mummo, joka tuo cesnan alas taivaalta kun mies on delannut?

        Siitä kai artikkelissa oli kysymys?


    • Myy-Pikkuinen

      Kaikkien niiden jotka osaavat lentää.

      • Osaako

        siis Sinun mummosi lentää?


      • Virtuaalikoneistaja

        Älä nyt kitise, jos et ymmärrä niin et ymmärrä, ei kukaan sinulle rautalankaa ala vääntämään.

        Menes nyt happihyppelylle, mars mars.


      • Myy-Pikkuinen
        Osaako kirjoitti:

        siis Sinun mummosi lentää?

        Eikun mummon lehmät lentää.


      • Myy-Pikkuinen

        Siis kaikki jotka osaa lentää kykenee tuomaan luutansa alas. Etkö sä sitä tiennyt??


      • Myy-Pikkuinen

        Sen mielestä mummot ei osaa lentää...omituinen se on. :D


      • Virtuaalikoneistaja
        Osaako kirjoitti:

        siis Sinun mummosi lentää?

        No mutta, kukas se täällä laittelee isoja kirjaimia mihin sattuu ;)


      • Virtuaalikoneistaja
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

        Sen mielestä mummot ei osaa lentää...omituinen se on. :D

        Hyvin omituinen, kovasti sitä nyt riepoo, onkohan sen luuta epäkunnossa?


      • Myy-Pikkuinen

        Toi on varmaan siks nii äkäne kun se ei osaa lentää. :DDDD


      • Luettavaksesi.

      • Myy-Pikkuinen

      • Virtuaalikoneistaja

        No, se olisi kyllä oikein hyvätapaista ja kohteliasta teititellä Myytä koska hän on kohtelias ja fiksu, mutta et sinä varmaankaan ole hyvätapainen ja vielä vähemmän kohtellias.


      • Myy-Pikkuinen

        Siis Sinun sanaa isolla S kirjaimella ei ihan normaalisti käytetä muulloin kuin virallisemmissa kirjoituksissa. Jotta näin.


    • 20

      Osaako kukaan vastata?
      Hätätilanteessa ihminen käyttäytyy toisin. Mahdotonkin voi muuttua mahdolliseksi.

      • 9+5

        No ihan kuule oon oikeestaan ton myykyn kans samaa mieltä, jos se mummo osaa lentää tai tietää kuin konetta lennetään niin se voi saada sen nätisti alas.

        Ja vastaus sulle omasta mummostani on että ei, ei varmastikaan pystys konetta ohjaamaan alas jos yhtäkkiä joutus tohon tilanteeseen, koska ei ole koskaan ollu edes vieressä kattomassa kuin konetta lennetään! Toi mummo oli kuitenki istunu sielä ohjaamossa vuoskaudet niin kai se nyt vähän ties mitä pitää tehdä.


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe