Miehelle peppuun?

Mirjam76

Kuinka yleistä on että mies haluaa että sitä pannaan dildolla peppuun? Olen seurustellut 6 vuotta saman miehen kanssa ja nyt hän otti asian puheeksi?

13

1445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • strappi-pylly

Olen käytettävissä kyseiseen toimintaan.

• kokkeillu

Ammattilaisen kertomaa.

1 / 3 osa miehistä ilmaisee tälläisen halunsa ammattiviihdyttäjälle.
      Todellinen osuus on luultavasti tätäkin suurempi.

• SamiJuhani

Voi, minua saa kyllä panna ihan aidollakin, mitä sitä tekeleisiin panostamaan.

• Strap on

Minä miehenä haluaisin sitä, tuntuu todella mahtavalta. Mutta mistä löytää nainen joka haluaa sitä tehdä eikä juokse karkuun kun sitä varovasti tiedustelee? Täydet pisteet miehellesi että uskalsi tuoda asian julki!

• joo kyllä olen runkatessa kokeillut dildolla omaan peppuun ja on tehnyt tosi hyvää.
      Perhe tutun ukm kanssa on myös asiasta keskusteltu ja hän on myös kokeillut samaa.
      EMMEKÄ OLE PIILO HOMOJA.
      Kyllä myös on naurettu, että joskus kyllä kokeillaan ihan oikealla kalulla toinen toistamme... mutta vain juteltu

• kumitankotyttö

Harva mies kehtaa myöntää että pepun hyväily tuntuu hyvältä tai sitten pyytää sitä naiseltaan. Eihän teilläkään mennyt kuin 6 vuotta ennen kuin mies luotti sinuun niin paljon että kehtasi pyytää sitä. Osta dildo ja anna miehellesi mitä tämä haluaa. Miehillä on vielä eturauhanen noin 10 cm päässä peräaukosta vartalon etupuolella jota hieromalla mies saa orgasmin ilman että kosket kaluun. Uskon että miehesi kyllä kiittää sinua sängyssä vaivannäöstäsi.

• Strap on

Samalla linjalla kumitankotytön kanssa. Harva myöntää että pepun hyväily tuntuu hyvältä, sillä sitä "pelätään" mutta kaikista eniten karski heteromies pelkää että samalla saa homon/homoilun leiman. Tai toinen pelon aihe saattaa olla että se on sottaista puuhaa. Oikein valmisteltuna ja tehtynä se on suurta nautintoa. Olen monesti saanut, mutta sen verran tiukka hetero olen ettei sinne kukaan oikeaa kaluaan työnnä. Miehelle on todella suuri kynnys tuoda tuo asia julki, joten suurin loukkaus miestä kohtaan on varmaan päin naamaa nauraminen tai heti jyrkkä kieltäytyminen. Strap on nainen seurustelussa/liitossa on myös minun haaveeni.

• Kokeilkaa pois

Miehille on omia eturauhaslelujakin. Mars seksikauppaan asiaa tutkimaan. Ei siinä ole homoilun kanssa mitään tekemistä jos ei miehistä tykkää ollenkaan. Homous ilmenee vähän muillakin tasoilla kuin pepun hyväilynä. Ottaahan homotkin suihin. Tekeekö suohinottaminen miehestä homon, jos nainen sen tekee? No ei, joten ei peppuleikitkään naisen kanssa tee miehestä sellaista.

• salatutnautinnot

Paras "eturauhaslelu" on naisen kuuma sormi siellä. Eturauhasen hierominen tekee erityisen hyvää suihinoton yhteydessä. Tietää todella saaneensa.

• ihanaa...

Olen mies 41v, ja tykkään siitä kun nainen ottaa pimpsastaan dildon ja painaa peppuuni. Ja nyt kaikille tiedoksi... EN OLE HOMO vaikka tykkäänkin peppu seksistä.

• Onnekas mies...

Ette todellakaan ole ainoa pariskunta jossa mies on ilmaissut halunsa tämän kaltaisen seksin harrastamiseen ;)

Ensinnäkin, tuossa ei ole mitään homostuttavaa, koska se miehen peppuun panija on NAINEN eikä mies...

Toisekseen, mikäpäs sen kiihottavampaa kun olla nelinkontin oman, ihanan seksikkäästi pukeutuneen,kullan edessä ja tämä asettuu taaksesi, asetellen liukkarista kiiltelevän strapin peppusi (myös hyvin rasvatun) aukolle, painaen sen hitaasti ja nautinnollisesti peppuusi, alkaen hetken totuttelemisen jälkeen sua naimaan niin että litinä ja lätinä vain käy =))

Hetken aikaa kun on näin nainut mua takaapäin, käännyn selälleni,
      nostan jalkani hänen olkapäilleen ja taas hän työntyy hellän hitaasti sisääni, jatkaen ihanaa naimista...
      Kyllä siinä spermat lentää ilman, että tarttee edes kaluun koskea :)

Toivottavasti et ole miestäsi tämän kokemuksen saralla tyrmännyt vaan haluat tehdä sen hänelle eli suosittelen kokeilemaan, tulette varmasti yllättymään sen vaikutuksesta seksielämäänne ;-)

Ainakin oma Naiseni nauttii täysin rinnoin minun naimisesta...

• l..joonatan.

Aikas harvinaista taitaa olla. Itse en välittäisi, pitäisin sitä jopa vastenmielisenä. Ihmettelen mikä se erottaa homot näistä " ns: heteroista jotka haluavat peräreikään" ?.. Mutta näinpä tassä kerran incestvideon jossa Äiti pani homopoikaansa vyödildolla per...seen.

• li ukkarj
        l..joonatan. kirjoitti:

Aikas harvinaista taitaa olla. Itse en välittäisi, pitäisin sitä jopa vastenmielisenä. Ihmettelen mikä se erottaa homot näistä " ns: heteroista jotka haluavat peräreikään" ?.. Mutta näinpä tassä kerran incestvideon jossa Äiti pani homopoikaansa vyödildolla per...seen.

Käykää ostamassa vaimolle latex käsineet ja liukkarin kaa sormi pyllyyn ja toisella kädellä runkkaamaan kalua, jos ei siinä ukko nauti ni ei sitten missään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5475
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2356
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1880
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1771
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1595
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1543
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1388
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      223
      1021
    Aihe