Neljän Suora Revontulessa

tanssimietteitä

Kyseinen yhtye ei ole minulle tuttu, muuta kuin nimestään.Millaista musaa soittaa, kannattaako lähteä Revontuleen ja yleisesti ottaen onko porukka tulossa sinne, vai onko muualla lähistöllä parempaa tarjontaa?

30

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääsiäispupu

      Eipä ole minulle tuttu orkesteri, nutta aion mennä illalla kokeilemaan .Kertokaa nyt jotka olette orkan tansseissa olleet, että mitä on tulossa.

    • nykymusaa

      Nuoria soittomiehiä.
      Homma muistuttaa paljon nuorison musakonserttia, bilebändin tapaan,
      Nuorisomusaa. sopii tanssittavaksi paljon buggina.

    • Hyvää tanssittavaa

      Hyvää tanssittavaa nykyisestä TOPTEN bändien vakiotyylistä poikkeavaa tanssimusiikkia. Ei ole onneksi sortunut matkimaan toisiaan kopioivia TOPTEN bändejä.

    • Sekapuuro

      Bilebändi ennemmin kuin tanssibändi. Sovitukset ja ulosanti sekametelisoppaa... Harmi. Energiaa olisi, vauhtiin se riittää.

      • En tykkää

        Hyvin sanottu.
        Bandi aivan kuin esiintyy niille muutamalle pikkutytölle, jotka heiluu ja bilettää lavan edessä kasvot loistaen nuoren jakamatonta ihailua.
        Tanssiyleisö on aivan sivuseikka eikä sen tarpeita bändi osaa ollenkaan ymmärtää.
        Tanssijana en mene ollenkaan niihin tansseihin jossa ko. bändi soittaa.


    • Vaihtari

      Hyvää vaihtaria soittava tanssibandi.

    • kerro mukanaolija

      Kertokaa nyt ne ihmiset ketkä oli Revontulessa, että millaista se musa nyt sitten oli ja oliko tanssikansaa.Kommentit orkan soitosta ovat kovin vaihtelevaisia.

      • tulihan käytyä

        Tanssit oli pienessä salissa ja olihan siellä tanssikansaakin, mutta suurin osa porukasta fanittajia jotka ei tanssineet, osa huojui tuoppi kourassa lavan edessä.
        Jossain vaiheessa iltaa niitä seisoskelijoita oli melkein puoleen väliin tanssilattiaa.
        Itse tulin siihen tulokseen, että en enää noille keikoille mene, todellakin enemmän bilebändi nykyään ja meteli sen mukainen.


      • Muutoksen tuulet....
        tulihan käytyä kirjoitti:

        Tanssit oli pienessä salissa ja olihan siellä tanssikansaakin, mutta suurin osa porukasta fanittajia jotka ei tanssineet, osa huojui tuoppi kourassa lavan edessä.
        Jossain vaiheessa iltaa niitä seisoskelijoita oli melkein puoleen väliin tanssilattiaa.
        Itse tulin siihen tulokseen, että en enää noille keikoille mene, todellakin enemmän bilebändi nykyään ja meteli sen mukainen.

        .... Revontuli ei enää tanssipaikka ! Pöydät ja penkit vievät tanssitilan sieltä
        pieneltä puolelta.

        Iso puoli ammottaa tyhjyyttä, vaikka siellähän oisi mahtavat puitteet tanssijoille.

        Sitä saa mitä tilaa ! Näin se on nyt nähtävä. Ravlameininkiä. Ei kiitos.


      • keppipöytää riesana
        Muutoksen tuulet.... kirjoitti:

        .... Revontuli ei enää tanssipaikka ! Pöydät ja penkit vievät tanssitilan sieltä
        pieneltä puolelta.

        Iso puoli ammottaa tyhjyyttä, vaikka siellähän oisi mahtavat puitteet tanssijoille.

        Sitä saa mitä tilaa ! Näin se on nyt nähtävä. Ravlameininkiä. Ei kiitos.

        Unohdit vielä mainita sen biljardi pöydän !
        Uskomatonta, mutta totta -D


      • 20+16
        Muutoksen tuulet.... kirjoitti:

        .... Revontuli ei enää tanssipaikka ! Pöydät ja penkit vievät tanssitilan sieltä
        pieneltä puolelta.

        Iso puoli ammottaa tyhjyyttä, vaikka siellähän oisi mahtavat puitteet tanssijoille.

        Sitä saa mitä tilaa ! Näin se on nyt nähtävä. Ravlameininkiä. Ei kiitos.

        Aivan ja Revontulen ohjelmistokin nykyään sitä luokkaa että ei houkuttele tanssijoita, aktiivitanssijat kun ei tuo rahaa taloon kun eivät osta muuta kuin lipun. Bilettäjät ostaa muutakin, niin kannattaa ennemmin houkutella niitä paikalle.


      • Mitä Mitä?
        20+16 kirjoitti:

        Aivan ja Revontulen ohjelmistokin nykyään sitä luokkaa että ei houkuttele tanssijoita, aktiivitanssijat kun ei tuo rahaa taloon kun eivät osta muuta kuin lipun. Bilettäjät ostaa muutakin, niin kannattaa ennemmin houkutella niitä paikalle.

        Kertokaa ihmeessä? Mikä biljardipöytä? Ja mitä siitä, onko siellä biljardipöytä?


      • ehotus
        Mitä Mitä? kirjoitti:

        Kertokaa ihmeessä? Mikä biljardipöytä? Ja mitä siitä, onko siellä biljardipöytä?

        Biljardipöytä !!!

        Siinähän voi tietenkin viriä tanssimies harrastaa daaminsa kanssa vaakamamboa ! D


      • Mitä mitä?
        Mitä Mitä? kirjoitti:

        Kertokaa ihmeessä? Mikä biljardipöytä? Ja mitä siitä, onko siellä biljardipöytä?

        Kerros nyt vielä siitä biljardipöydästä. Jäi kiinnostamaan , mitä erikoista on pöydässä?


      • pelisali/tanssisali
        Mitä mitä? kirjoitti:

        Kerros nyt vielä siitä biljardipöydästä. Jäi kiinnostamaan , mitä erikoista on pöydässä?

        Pöytä on iso kuin mikä ja se on sijoitettu sinne pienen puolen tanssitilaan
        vasempaan elikkä naistenpuoleiseen tilaan.

        Isolla puolella oisi hyvin tilaa sillekin tilan valtaajalle vaikka miesten vessojen eteen
        tai TV - huoneessa. Kenenkähän älynväläys oli sijoittaa tanssisaliin pelipöytä ?


      • Biljarditanssi
        pelisali/tanssisali kirjoitti:

        Pöytä on iso kuin mikä ja se on sijoitettu sinne pienen puolen tanssitilaan
        vasempaan elikkä naistenpuoleiseen tilaan.

        Isolla puolella oisi hyvin tilaa sillekin tilan valtaajalle vaikka miesten vessojen eteen
        tai TV - huoneessa. Kenenkähän älynväläys oli sijoittaa tanssisaliin pelipöytä ?

        No. Voihan hemmetti!
        Biljardipöytä tanssitilassa....Käsittämätöntä, mutta mistä noiden savolaisten ajatuksenjuoksua kukaan ymmärtää.
        Hyvä tietää kuitenkin, ettei tule sinnepäin turhaan lähdettyä.


      • Tanssin taikaa
        Biljarditanssi kirjoitti:

        No. Voihan hemmetti!
        Biljardipöytä tanssitilassa....Käsittämätöntä, mutta mistä noiden savolaisten ajatuksenjuoksua kukaan ymmärtää.
        Hyvä tietää kuitenkin, ettei tule sinnepäin turhaan lähdettyä.

        No, tämähän ollut jo pitkään tiedossa, että Revontuli ei halua profiloitua tanssipaikaksi. Suselin jäsenille myönnettävät alennukset lopetettiin pari vuotta sitten ja nyt on ahtaaseen tanssisaliin rahdattu pöytien lisäksi myös biljardi.

        Voiko tätä enää selvemmin sanoa! Tanssikansa halutaan pysyvän poissa, jottei ns tavallinen yleisö koe ahdistuvansa heidän liian taitavasta menostaan. Näihän se menee!


      • lainen
        Biljarditanssi kirjoitti:

        No. Voihan hemmetti!
        Biljardipöytä tanssitilassa....Käsittämätöntä, mutta mistä noiden savolaisten ajatuksenjuoksua kukaan ymmärtää.
        Hyvä tietää kuitenkin, ettei tule sinnepäin turhaan lähdettyä.

        Ei Revontuli ole savossa pöh.


      • yks tyttö
        lainen kirjoitti:

        Ei Revontuli ole savossa pöh.

        No ei ole pöh, vaan huomenna mennään tanssimaan A.Allon rytmiorkesterin tahdissa.Vaikka olis biljardipöytä, niin tilaa on kuitenkin enemmän tanssia, kuin yleisesti ravloissa.Tulkaa mukaan, tunnelma on hyvä.


      • yks tyttö
        yks tyttö kirjoitti:

        No ei ole pöh, vaan huomenna mennään tanssimaan A.Allon rytmiorkesterin tahdissa.Vaikka olis biljardipöytä, niin tilaa on kuitenkin enemmän tanssia, kuin yleisesti ravloissa.Tulkaa mukaan, tunnelma on hyvä.

        Korjaan , että A.Aallon orkesteri, joku olis siihenkin taas puuttunut.


      • Savon muota
        lainen kirjoitti:

        Ei Revontuli ole savossa pöh.

        No eiks se Hankasalmi oo jo synkintä Savoo ?


      • rrrrtyttö
        Savon muota kirjoitti:

        No eiks se Hankasalmi oo jo synkintä Savoo ?

        No ei ole pöh.


      • hyvä paikka
        Savon muota kirjoitti:

        No eiks se Hankasalmi oo jo synkintä Savoo ?

        Ei se nyt niin synkkä paikka ole ,Maria Lundkin siellä asuu.


      • epäilevä ellu
        yks tyttö kirjoitti:

        No ei ole pöh, vaan huomenna mennään tanssimaan A.Allon rytmiorkesterin tahdissa.Vaikka olis biljardipöytä, niin tilaa on kuitenkin enemmän tanssia, kuin yleisesti ravloissa.Tulkaa mukaan, tunnelma on hyvä.

        Kannattaako siihen A.Aallon tanssi-iltaan tulla. Onko musa niinkuin ennen, että melkein marssia koko illan?


    • Vanhaan malliin

      Revontuli on samoilla linjoilla kuin tanssiorkesteri Hurman Ollikainenkin. Nykyisillä tanssipaikoilla iloisuus ja hauskanpito on suurta teeskentelyä. Paluu vanhaan tanssilavakulttuuriin missä iloa ja hauskaa pidetään vanhaan kunnon tanssilavatyyliin kossun voimalla on sitä vanhaa iloista ja hauskaa tanssilavameininkiä, ja se pelastaa suomalaisen tanssilavakulttuurin.

      • onko iloisuutta

        Onko tänä iltana hauskanpitoa vanhan ajan tanssilavan tyyliin? Vähän siideriä ja paljon tanssia.


    • ihan suoraan

      Mikähän se oli se punkkariblondi joka äityi riitelemään bändin kanssa soittoasioista? Suoran pojat vähän kertoi välikohtauksesta?

      • lillinheitukka

        Joo se synkkä kaveri, buggmaster.


    • Vis

      Tässä heman myöhässä kommenttia kyseisestä illasta:
      mukavaa oli ja Neljänsuora soitti hyvän keikan. Itse olen nähtävästi kummajainen, sillä tykkään sekä tanssia että bilettää, joten Neljänsuoran keikat ovat minulle mitä parhainta viihdettä. Tanssittajia riitti!

      Neljänsuora on mielestäni siitä aivan loistava bändi, että tuovat nuorta porukkaa lavakulttuuriin mukaan. Tälläkin kertaa näkyi useampi fanittaja loppuillasta tanssivan. Kenties joskus saataisiin näistä fanittajista ihan tanssijoitakin. Täydet pisteet Neljänsuoralle, että tuovat uutta verta lavoille, niin naisia kuin miehiäkin.

      • lauantain meno

        Huomenna Seireenit, ihan uusi "vanha" tuttavuus minulle.Olen kuullut , että soittaa ihan hyvää tanssimusiikkia, mene ja tiedä mikä on totuus.Kertokaa ken on ollut k.o. bändin keikalla, että tulisko tanssittava ilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe