Herkkupeppu

tuu jo

Jätä jo se pettävä miehesi ja tule mun kainaloon! Se sun ääliömiehesi ei ymmärrä mitä on menettämässä. Mä haluun vain sut elämäni loppuun saakka.

15

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perseet olalla?

Mene ulkoilmaan ja etsi sieltä perseitä.

• tuu jo

Sitä parempaa persettä ei ole. Bonuksena nätti naama ja muutenkin mukava likka. Sori vaan jos olet sen ääliömies, mutta sen naisen mä otan.

• perseet olalla?
        tuu jo kirjoitti:

Sitä parempaa persettä ei ole. Bonuksena nätti naama ja muutenkin mukava likka. Sori vaan jos olet sen ääliömies, mutta sen naisen mä otan.

Et sä mitään ota, kun sulla ei ole mitään annettavaakaan.

• ....

Sä olet vissiin tän naisen viksu salarakas?kumpikin siis pettää siis turha kummankaan valittaa..

• tuu jo

Valitettavasti en ole sen herkullisen pepun sala- enkä mikään muukaan rakas. Vielä! Mutta nyt kun tiedän, että se jätkä pettää sitä, niin mä aion pelata kortit oikein. Mä haluan sut xxxxx.

• ....
        tuu jo kirjoitti:

Valitettavasti en ole sen herkullisen pepun sala- enkä mikään muukaan rakas. Vielä! Mutta nyt kun tiedän, että se jätkä pettää sitä, niin mä aion pelata kortit oikein. Mä haluan sut xxxxx.

Täältä taisit kuulla miehen pettävän..eikä taida olla paljon muutakaan teillä..taas yks epätoivonen reppana täällä.

• mee jo

Ei ihmisiä sillä tavalla oteta, vaikka olisi millainen perse.

Onko itselläsi muuten hyvä perse ja lihakset?

• tuu jo

Ainakin naiset on kehuneet meikäläisen ulkonäköä ja peppua, mutta mä haluan vain sen yhden. Olen aina halunnut vain sen. Ja nyt mulla on elämäni saumat. Nyt pitää vaan olla nopee, sillä kyllä sillä varmaan muitakin ottajia on.

• mee jo
        tuu jo kirjoitti:

Ainakin naiset on kehuneet meikäläisen ulkonäköä ja peppua, mutta mä haluan vain sen yhden. Olen aina halunnut vain sen. Ja nyt mulla on elämäni saumat. Nyt pitää vaan olla nopee, sillä kyllä sillä varmaan muitakin ottajia on.

Onnea matkaan

• nainenihastuksissa

huoh... saisimpa kans elämäni miehen, tamperelainen komistus. En kestä tätä ihastuksen tunnetta, mutta luultavasti hän ei ole minusta kiinnostunut... Tekisin mitä vain, en ole koskaan ollut näin ihastunut.

Tuli vain mieleen kommentoida tähän kun lueskelin kuinka ihastunut olet tuohon tyttöön. Eiköhän se ääliömiehensä jätä kun tajuaa, että on menettämässä jotain parempaa.

• sano motoks

se on kuitenkin botox

• tuu jo

Siis ei varmasti ole botox. Tiedän mistä se peppu on muotonsa saanut. Oliskohan härskiä pyytää tutun miehen vaimoa kaveriksi facebookissa...

• uteliasss1

kerros tän naisen nimi ketä meinaat.. ja kotipaikka? jotai?

• tuu jo

Sori, se nainen on edelleen varattu enkä haluu sille mitään ongelmia. Haluan vain sen naisen itselleni, lopullisesti.

• herkkupeppuuuuuu

tuu jo: mielenkiintosta.. anna vähän vinkkiä, ihan vähäsen. jookos :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe