Hyväksikäytön uhrit

Kammottavaa...

On se kumma kuinka täältä jatkuvasti katoaa täysin aiheellisia ja asiallisesti kantaa ottavia alotuksia!?

Suuressa Britanniassa lapsi on hyväksikäytön uhrina 20 minuutin välein. Pienessä Suomessa surmataan lapsi oman edun tavoittelussa mukavuusabortissa 40 minuutin välein. Lapsien hyväksikäyttö ja lapsiin kohdistuva väkivalta on sikamaista jopa "sivistyneeksi" itsensä kuvittelevien keskuudessa.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/raaka-todellisuus-lapsi-hyvaksikayton-kohteena-joka-20-minuutti/art-1288459897287.html

14

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen arvokkaampi

      Abortti ei tuohon liity mitenkään, joten täysin hakoteillä olet ja pelkkää mutua suollat

      • Niitä odotellessa

        Senkun todistelet pois vaan ettei abortti oo väkivalloin surmaamista.


      • Nainen arvokkaampi
        Niitä odotellessa kirjoitti:

        Senkun todistelet pois vaan ettei abortti oo väkivalloin surmaamista.

        Ei, vaan miten se liittyy hyväksikäyttöön?


      • Hyväksikäyttäjät...
        Nainen arvokkaampi kirjoitti:

        Ei, vaan miten se liittyy hyväksikäyttöön?

        Henkilö hankkii seksuaalista nautintoa ja panee sitten mukavuusabortissa lapsen vastaamaan hengellään edunsaajan mielihyvästä.


      • Nainen arvokkaampi
        Hyväksikäyttäjät... kirjoitti:

        Henkilö hankkii seksuaalista nautintoa ja panee sitten mukavuusabortissa lapsen vastaamaan hengellään edunsaajan mielihyvästä.

        No voi hohhoijaa. Tosi moni varmaan tahallaan hankkiutuu raskaaksi, koska on niin kivaa tehdä abortti. Lopetas mutuilu ja mene nukkumaan :D


      • Eli miten
        Hyväksikäyttäjät... kirjoitti:

        Henkilö hankkii seksuaalista nautintoa ja panee sitten mukavuusabortissa lapsen vastaamaan hengellään edunsaajan mielihyvästä.

        se että joku tekee vapaaehtoisesti harrastetun seksin seurauksena abortin liittyy siihen, että jotkut raiskaavat lapsia? Onko sinusta siis abortti sama kuin syntyneen lapsen raiskaaminen vai miksi yhdistät nämä kaksi asiaa näin toisiinsa?


      • Dara
        Hyväksikäyttäjät... kirjoitti:

        Henkilö hankkii seksuaalista nautintoa ja panee sitten mukavuusabortissa lapsen vastaamaan hengellään edunsaajan mielihyvästä.

        Väitätkö siis aborttiin päätyvien tekevän abortin siksi, että saavat siitä seksuaalista nautintoa? Sitähän lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö juuri on, että henkilö saa seksuaalista nautintoa seksuaalisista teoista lapsen kanssa, hän näkee nimenomaan sen lapsen seksuaalisesti kiihottavana. Luuletko sinä tosiaan abortin tekevien näkevän alkion/sikiön tappamisen seksuaalisesti nautinnollisena ja kiihottavana tilanteena, johon he ryhtyvät nimenomaan oman seksuaalisen nautintonsa vuoksi? Vai mikä ihme voi olla tuo niin voimakkaasti näkemäsi yhtäläisyys?


      • Saivartelijoille
        Dara kirjoitti:

        Väitätkö siis aborttiin päätyvien tekevän abortin siksi, että saavat siitä seksuaalista nautintoa? Sitähän lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö juuri on, että henkilö saa seksuaalista nautintoa seksuaalisista teoista lapsen kanssa, hän näkee nimenomaan sen lapsen seksuaalisesti kiihottavana. Luuletko sinä tosiaan abortin tekevien näkevän alkion/sikiön tappamisen seksuaalisesti nautinnollisena ja kiihottavana tilanteena, johon he ryhtyvät nimenomaan oman seksuaalisen nautintonsa vuoksi? Vai mikä ihme voi olla tuo niin voimakkaasti näkemäsi yhtäläisyys?

        Jospa tässä on tarkotettu sitä (kuten jo todettukin) että ovat valmiita maksattaan seksuaalisia nautintojaan tarvittaessa vaikka lapsensa hengellä. Seksistähän ne lapset kai vieläkin useimmiten saa alkunsa.


      • Nainen arvokkaampi
        Saivartelijoille kirjoitti:

        Jospa tässä on tarkotettu sitä (kuten jo todettukin) että ovat valmiita maksattaan seksuaalisia nautintojaan tarvittaessa vaikka lapsensa hengellä. Seksistähän ne lapset kai vieläkin useimmiten saa alkunsa.

        Ja rikki menneestä kumista tai pettäneistä pillereistä oikea rangaistus tosiaan on se lapsi?


      • Dara
        Saivartelijoille kirjoitti:

        Jospa tässä on tarkotettu sitä (kuten jo todettukin) että ovat valmiita maksattaan seksuaalisia nautintojaan tarvittaessa vaikka lapsensa hengellä. Seksistähän ne lapset kai vieläkin useimmiten saa alkunsa.

        Eli yhtäläisyys lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön onkin siis se, että nainen on nauttinut nimenomaan seksistä, ei siinä, että hän saisi seksuaalista nautintoa tavasta jolla alkanut raskaus päättyy? Vertaisitko myös lapsensa synnyttämistä tällä logiikalla lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön? Siis ainakin toivottavasti useinmitenhan se heidänkin raskautensa on nautinnollisesta seksistä alkanut, joten jos juuri tämä seksin nautinnollisuus on yhdistävä tekijä pedofiliaan, niin kai se pätee muidenkin kuin juuri abortoijien kohdalla?


      • No tietäähän
        Nainen arvokkaampi kirjoitti:

        Ja rikki menneestä kumista tai pettäneistä pillereistä oikea rangaistus tosiaan on se lapsi?

        siinäkin jo seksiin ryhtyessä että noinkin voi käydä.


      • Pelkkää hyvää
        Dara kirjoitti:

        Eli yhtäläisyys lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön onkin siis se, että nainen on nauttinut nimenomaan seksistä, ei siinä, että hän saisi seksuaalista nautintoa tavasta jolla alkanut raskaus päättyy? Vertaisitko myös lapsensa synnyttämistä tällä logiikalla lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön? Siis ainakin toivottavasti useinmitenhan se heidänkin raskautensa on nautinnollisesta seksistä alkanut, joten jos juuri tämä seksin nautinnollisuus on yhdistävä tekijä pedofiliaan, niin kai se pätee muidenkin kuin juuri abortoijien kohdalla?

        Mutta eihän seksistä sillon sille syntyvälle lapsellekaan mitään pahaa seurannu, päinvastoin, siis jos nyt kuitenkin sitä saatua elämää ja jatkumista syntymässä (eli toista lopputulosta kuin abortilla) pidetään hyvänä asiana.


      • Dara
        Pelkkää hyvää kirjoitti:

        Mutta eihän seksistä sillon sille syntyvälle lapsellekaan mitään pahaa seurannu, päinvastoin, siis jos nyt kuitenkin sitä saatua elämää ja jatkumista syntymässä (eli toista lopputulosta kuin abortilla) pidetään hyvänä asiana.

        Eli kyse ei siis olekaan seksuaalisesta nautinnosta, vaan siitä, että lapselle on seurannut jotain pahaa? Miksi sitten vertaus juuri lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön, jossa oleellisena osuutena on nimenomaan se hyväksikäyttäjän seksuaalinen nautinto? Miksi itse korostit nimenomaan naisen seksistä saamaa nautintoa, jos se ei olekaan se oleellinen tekijä?

        Entä terveydellisillä syillä abortoineet? Vertaatko heitäkin ehkä pedofiileihin siksi, että he ovat kaiketi saaneet seksistä nautintoa ja raskaus on päättynyt lapsen kannalta pahasti? Onko siis todella kyse ylipäätään seksuaalisesta nautinnosta tai edes abortista? Vai onko nyt kyse vain halusta esittää mahdollisimman loukkaava ja toisia keskustelijolita halventava vertaus?


    • tyyytsy

      ja moni näistä britannian hyväksikäytetyistä lapsista joutuu tekemään abortin. mieti sitä, etpä enään suojelisikaan näitä lapsiraukkoja sillä hekin ovat sinun näkemyksesi mukaan taas jotain lapsen silpoja murhaajia...

      nyt kyllä vertaat kahta niin tajuttoman erilaista asiaa. Lapsen hyväksikäyttöön liittyy pedofilia ja lain rikkominen. Abortti ei satuta kirjaimellisesti ketään (solumöykkyä jolta puuttuu jotakuinkin ihan kaikki elimet eikä ajattele tai tunne kipua vielä aikaisessa vaiheessa, saattaa satuttaa äitiä), ja on täysin laillinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe