Olen juuri päässyt yläasteelle, ja olen ihastunut tähän tyttöön kuka on meidän luokallamme. En uskalla mennä juttelemaan hänen kanssaan noin mistään, eikä minulla ole hajuakaan että mitä tekisin. Olen yritänyt ystävystyä hänen kanssaan, mutta ukkini kuolemahan ei sitten voinut tulla parempaan aikaan. Olen nyt päässyt ukistani yli, mutta olen taas lähtöruudussa, sulkeuduin nimittäin aika pahasti. Mitä minun pitäisi tehdä? Yrittää ystävystyä paremmin ja rohkaista itseni keskustelemaan hänen kanssaan ja katsoa mitä siitä tulee, vai tehdä jotain muuta, jos niin, mitä?
Yläkoulussa ihastuminen
Ihastunut kolme kk.
3
417
Vastaukset
- hurjaaaa
Kolme kuukautta ei ole edes vielä pitkä ihastus... Kokeile vielä 15 vuoden jälkeen olla samaan ihmiseen ihastunu, johon yläasteella ihastuit...
- älä nyt viitsi
arkirealismia kaataa nuorten niskaan, ei ole niitten vika jos sinua rypyt haittaa.
- elämä arkea 99%
älä nyt viitsi kirjoitti:
arkirealismia kaataa nuorten niskaan, ei ole niitten vika jos sinua rypyt haittaa.
siinä kanssa neuvo !ei ihme jos uusavuttomuus kukkii !taidat olla curling vanhempi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472