Aamulla oli tosi kevyttä, piti niinku hieman himmailla intoa et jää jaksaa työpäivän päätteeksi polkea takaisin. Työpäivän päätteeksi oli tuuli yltynyt ja piti polkea vastatuuleen ja kyllä se alkoi pikkuhiljaa tuntua reisissäkin. Mut erittäin positiivinen maku jäi suuhun, viimevuonna tuli 4000 km, pelkkää työmatka-ajoa ja tavoite on et vähintään tänävuonna samanverran.
Työmatkapyöräily 30 km suuntaan, ensimmäinen reissu takana
5
5707
Vastaukset
- ::::
Respect! Kunnioitetteva matka työmatkapyöräilyä. Paljonko sulla menee aikaa matkaan ja millaisella tsygellä ajat?
- cyclisteri
ajan v. 1997 ostamallani cannondale maastopyörällä, jossa on sileämmät maantierenkaat. Olen ajanut ko. matkaa jo useamman vuoden taitaa olla jo 6 tai 7 vuosi menossa, toki km:t vaihtelee vuosittain... joskus on tullut reilu 2500 km mut viimevuonna tuli 4000km täyteen paras vuosi on jotain 4500 paikkeilla. Aikaisemmin olen ajatellut et maastopyörä riittää työmatkapyöräilyyn ja en muuten aja pyörällä oikeastaan ollenkaan vaan rinnalla on talvella hiihto ja se on se päälaji. Mut tuo pyöräily tukee hyvin hiihtoakin. Ajallisesti käytän aamulla 1.10h - 1.25 kelistä ja vireestä riippuen, ajatuksena et aamulla mennään rauhallisesti joskus tietenkin into menee järjen edelle, mut yleensä sinne 1.20-1.25h. Työpäivän päätteeksi mennään sit kovempaa yleensä 1 - 1.10h, joskus jopa 50 - 1.00h välille mut silloin sää on suotuisa ja tunne on maximaalisen kova, et tosiaan kulkee. No nyt olen sit innostunut maantiepyörän hankinnasta ja oikeastaan triathlonpyörästä, ei kokemusta ko. pyörästä mut kovasti haluttais hankkia sellainen ja molemmilla fiiliksien mukaan.
- Juuso1001
Onpas täällä taas nopeajalkaisia työmatkatempoilijoita. Jos oikeasti MAASTOpyörällä vedät 0:50 30 km työmatkan, niin kannattaa varmaan harkita kilpalisenssin hankkimista:). Tuostahan tulee 36km/h keskivauhdiksi.
- 555555555555555
tuo on jo erittäin reipasta kuntoilua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472