Kenelle tuo disinformaatio on suunnattu?

HH-atriarkka

Vaikka kuinka tälläkin palstalla voidaan esittää näyttöä siitä että hiilihydraatit eivät aiheuta diabetesta eikä muitakaan sairauksia ja että sairauksien syynä on enimmäkseen reläinasva, esiintyy täällä silti eräitä henkilöitä jotka väittävät muuta - ja tietysti täysin ilman muuta perustetta kuin se oma väite tai korkeintaan jonkun tuntemattoman karpaajan mutu-tuntutma jostain blogista ongittuna.

Jos ihminen on sairas ja elimistö vialloinen niin ettei tavanomaiset elintoiminnot toimikaan niin kuin terveillä, pitäisi ymmärtää se, että sairautta hoidetaan oireiden mukaisesti eikä sitä hoitoa pitäisi tyrkyttää terveille. Se oma katkeruus terveitä kohtaan pitäisi vaan nielaista eikä levittää disinformaatiota terveiden keskuuteen. Se ei sairaan sairautta paranna eikä korjaa elimistön puutteita vaikka kuinka yrittäisi ja toivoisi että muutkin sairastuisivat.

Jos tämä sairas vähemmistö voisi olla levittämättä pelotteluun perustuvaa disinformaatiotaan niin saattaisipa käydä joku päivä niin että heihin alettaisiin suhtautumaan ymmärtävästi ja myötämielisesti - selkeä pelottelus ja valheiden levittäminen kyllä huomataan eikä ne myötätuntoa edistä.

14

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karppiatri

      Trolli on neuroottinen ihmisvihaaja ja eräänlainen narsisti. Hän korostaa aina kuinka hänen ei tarvitse "sortua" VHH kaltaisiin ruokavalioihin koska, hän on aina syönyt monipuolisesti, terveellisesti on hoikka ja terve ?

      • X-trollinen

        Jos narsisimia on se että korostaa miten monipuolisesti ja terveellisesti syö ja on hoikka, niin sitten myös VHH:laiset ovat narsisteja.

        Mutta toisin kuin trolli, VHH:laiset ovat samalla myös valehteiljoita. He eivät syö monipuolisesti, terveellisesti eivätkä ole hoikkia..

        Ja minkäs trolli sille voi että on terve eikä tarvitse sortua mihinkään ihmekuureihin.

        Yritä sinäkin hyväksyä sairautesi.


      • 17+13

        Sinun pitäisi hävetä itseäsi tuohon ikään, mikä herraa vaivaa?


      • Irtokeikka Ismo

        karppiatrikinolisi terve ja hoikka jos söisit kuin MINÄ THL:n lautasmallin ja ruokapyramidin mukaan..


        Turha syyttää muista kun omat luukkupöksyt on sisäpuolelta kakassa:


    • ?kysyn vaan?

      Miksi edelleenkin VHH:laiset levittävät vääristeltyä tietoa asioista?

    • minä vastaan

      Mikä on vääristeltyä tietoa? Kerroppas poju vaarille.
      Jos väität tälläistä tietoutta niin perustele se äläkä höpötä lapsellisuuttasi. Mene äidin luokse.

      • ?kysyn vaan?

        Vääristelty tieto on se jota VHH:laiset täällä hiillihydraateista väittävät. En viitsi tuhlata aikaa noin yksinkertaisen vaarin valistamiseen: jos et itse ole asiaa huomannut ei ole keinoa valaista sitä.


      • 19+13

        Minäpä kerron dementikolle asioita, pysy siellä dojossasi ja jätä jälkikasvusi rauhaan typerys.

        Se ei ole meriitti sinulle että keksit laihdutuksen ihanuuden kuusikymppisenä, ryömi takaisin koloosi häpeämään miksi päästit itsesi tuohon kuosiin, olet huono esimerkki kaikille.


      • minä vastaan
        ?kysyn vaan? kirjoitti:

        Vääristelty tieto on se jota VHH:laiset täällä hiillihydraateista väittävät. En viitsi tuhlata aikaa noin yksinkertaisen vaarin valistamiseen: jos et itse ole asiaa huomannut ei ole keinoa valaista sitä.

        Olen VHH:la ja tiedän mistä puhun. Ei tartte selittää, kun et tiedä kuitenkaan.
        Kun et tietämättömyytäsi halunut selittää, niin kerro nyt ainakin mikä niin perhanasti kiinostaa VHH:laisten terveys? Ehkäpä voisin auttaa.


      • minä vastaan
        19+13 kirjoitti:

        Minäpä kerron dementikolle asioita, pysy siellä dojossasi ja jätä jälkikasvusi rauhaan typerys.

        Se ei ole meriitti sinulle että keksit laihdutuksen ihanuuden kuusikymppisenä, ryömi takaisin koloosi häpeämään miksi päästit itsesi tuohon kuosiin, olet huono esimerkki kaikille.

        Ensiksi; En ole dojolainen.
        Toiseksi; Olen seitsemänkymppinen.
        Kolmanneksi; Olen asunut 30 vuotta pois suomesta. Täällä missä vaikutan osaavat ihmiset käyttäytyä vähän paremmin.
        Huomaan näistä kirjoituksista Hengelin olleen oikeassa suomen sivistystason romahtaneen. Kirjoitus on luettavissa lauantain Hesarissa .
        Suosittelen lukea ko. artikkelin ja opetella käyttäytymään ihmisten tavoin.


      • turha toivo?
        minä vastaan kirjoitti:

        Ensiksi; En ole dojolainen.
        Toiseksi; Olen seitsemänkymppinen.
        Kolmanneksi; Olen asunut 30 vuotta pois suomesta. Täällä missä vaikutan osaavat ihmiset käyttäytyä vähän paremmin.
        Huomaan näistä kirjoituksista Hengelin olleen oikeassa suomen sivistystason romahtaneen. Kirjoitus on luettavissa lauantain Hesarissa .
        Suosittelen lukea ko. artikkelin ja opetella käyttäytymään ihmisten tavoin.

        Hesarissa, hienoa. Toivottavasti palstan suurin törkykieli Mattila lukee sen.


      • ?kysyn vaan?
        minä vastaan kirjoitti:

        Olen VHH:la ja tiedän mistä puhun. Ei tartte selittää, kun et tiedä kuitenkaan.
        Kun et tietämättömyytäsi halunut selittää, niin kerro nyt ainakin mikä niin perhanasti kiinostaa VHH:laisten terveys? Ehkäpä voisin auttaa.

        Ei minua VHH:laisten terveys kiinnosta, itsehän ovat sen päättäneet tuhota. Mutta minua häiritsee se moraalittomuus jolla he levittävät valheellisia ja vääristeltyjä väitteitään ja saavat kenties jonkun uskomaan niihin ja syömään itsensä pysyvästi sairaaksi.

        Ja voit sinä auttaa. Alat vaan oikomaan VHH:laisten valheellisia kirjoituksia. Täällä ei paljon muuta voi tehdä.


    • miksi ei totuutta

      tutnuu että sitä mukaa kun rasvan haitallisuutta tukevia tutkimuksia tulee lisää sitä enemmän VHH:laiset levittävät vääristeltyä tietoaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      233
      2000
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1218
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1034
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1032
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      120
      809
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      773
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      123
      700
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      691
    Aihe