Käväisin pääsiäispyhinä Mansikkalan Siwassa kun oli avoinna. Voi kiessus ,mikä putka se oli. En niin ahtaassa kaupassa ole koskaan käynyt ja sai olla kyllä laitimmainen kerta kun sen kaupan oven avaan.Käytävällä et kyllä ohittamaan ketään pääse vaikka en ole edes lihava. Näkyi siinä samassa tilassa olevan vielä Posti...huh huh ,sanon vaan.
Klaustrofobia iskee takuulla !!!
2
150
Vastaukset
- MS.Regina
Taidat olla aika vanttera ja pyöreä sieväseksi koska itse yli 110 kiloisena siellä pystyn reilusti liikkumaan ja usein.Hyvä kauppa ja auki usein niin kuin huomasit.Eikä ole hinnoilla kirottu kuin esim huoltoasemien kaupat.
- Neiti Sievänen
Kuten edellisessä viestissä sanoin,en ole lihava. Ehkä aivosi toimisivat paremmin ja ymmärtäisit luetun tekstin jos et alituiseen ramppaisi kaupassa mässyä hamstraamassa jos tuo ilmoittamasi paino on totta.Luulen,ettet ole ahtautta huomannut kun olet tuollainen tankki.Ethän edes huomaa tönäisseesi ketään kun tuollainen eristävä rasvakerros on päälläsi.En varmaankaan ole ainoa joka sitä kauppaa kauhistelee.Kysyppäs seuraavalla kerralla kaupassa käydessäsi myyjiltä heidän mielipidettään "viihtyisästä työpaikasta".Arvelisin heidän olevan samaa mieltä kanssani.
Kivaa ja kevyttä loppuelämää(luulisin lyhyttä tuolla painolla :D ) sinulle vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462