Ei mulla muuta

.

Kuolisinpa.

12

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j

Miksi ihmeessä?

• .

Elämä on perseestä. -Siksi.

• iloa ja valoa

Meillä kaikilla ottaa välillä kaaliin, petymme, masennumme jne mutta usko vaan kyllä se aurinko vielä paistaa sunkin elämääsi.

• ----

Olen itse jatkoajalla ja ihmettelen miksi sellaisen sain.

• paljon kokenut

Asioilla aina tapana järjestyä.Nyt voi tuntua pahalta mutta aika tekee tehtävänsä, usko pois.Minullakin aika vaikeaa juuri nyt mutta yritän pitää lipun korkealla lenkkeilemällä ja keskittymällä työhöni ja kerrankin itseeni.Voimia sinulle.

• Elämän sankarit

Kuolema meillä kaikilla on varmasti joskus edessä. Miksi emme nyt nauttisi elämän pienistä iloista niin kauan kun meille annetaan rajallista aikaa. Katsotaan elämää lahjana ja käydään läpi tämä maallinen taival positiivisella mielellä.

• sowhat25

3 itsemurha rekkaOnnettomuutta viikon aikana kertoo aika paljon tästä elämästä tällä hetkellä..

• elähän nyt luovuta!

äläppäs nyt vielä periksi anna...

elämä elettävänä ja etkä voi tietää mitä elämällä on sinulle vielä seuraavan nurkan takana tarjottavana...

• Vigil***

Älä luovuta,elämä on rankkaa välillä,-ajattele niin että kädessäsi on musta timantti ja kun käännät sen toisenpuolen kun elämä on sitä hieman hionut se elämä sädehtii kirkkaasti.Elämä on oppimista toisaalta toisilla on vieläkin huonommin.Jaksathan vielä...

• Elämä on kovaa

Älähän nyt anna periksi! Täällä olisi varmaan monta jotka haluaisi auttaa jos kertoisit mikä on saanut sinut tuollaisiin ajatuksiin. Elämässä tulee jokaiselle joskus vaikeita aikoja mutta usko minua,niistäkin selvitään.
      Myrskyn jälkeen on aina poutasää....

• nananaaa

Jos saa kysyä niin mitä on tapahtunu? :(

• ystäväsi56

Kaikilla meillä on jotain hyvää elämässä, myös sinulla. On hyvä asia että kerroit tunteesi täällä. Saat paljon myötätuntoa....Onnellista elämää mie kuitenkin sinulle toivotan !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe