Ja taas alkoi sinnittely satulan selässä ! jos lenkki menee yli 15 km niin kyllä on naisen aarre hellänä- AUTS! Reikäsatuloita on aika eri hintaisia, onko teillä pyöräilevillä naisilla noista kokemusta? Voi kun tietäisi että 180 e satulalla olisin autettu niin en miettisi yhtään.
Hyvä naisten satula?
6
381
Vastaukset
- vooruministi
Säämiskähousuja kannattaa kokeilla myös.
- jksjjd
Esim. Specialized Riva Women
- Fillaritarr
Tuollahan on loistavia satuloita kohtuuhintaan ! Kiitos vinkistä, täytyypä pistäytyä : )
Olisiko kenelläkään kokemusta ( naiset ) noista reikäsatuloista? Säämiskähousut on aina pyöräillessä jalassa mutta se ei ole tuonut kummempaa helpotusta. - retkupyöräilijätär
Satula on itsellenikin ollut ikuinen ongelma. Ja nainen olen myös.
Olen kovin kupera alapäästäni.
Jo useampi kevät on mennyt ostellessa satuloita ja testaillessa. Eli sillä
summalla olisi jo ostanut noin 150 euron satulan...
Satulat,jotka ovat keskeltä kuopalla,eivät ole sitä tarpeeksi.
Satulat,joissa on aukko. No se aukko ei ole tarpeeksi leveä.....
Kuitenkin pitäisi saada paino noille istuinluille.
Hirmuinen on dilemma.
Ajohousuja en voi ostaa,koska niitä ei valmisteta D-mitoituksella.
Eli mallia lyhyt ja tanakka..... Eivätkä oikeastaan auta juurikaan juuri tähän
ongelmaan.- Anonyymi
On se tuo nainen kumma kun aina se perse on mitä on,ei käy mihinkään heh!
- Anonyymi
Luulisi, että satulan aukko aiheuttaisi painetta ympäröivään kudokseen ja ei siten hoitaisi ongelmaa kokonaan pois, joten ratkaisua voisi yrittää hakea laajemminkin, kuin ainostaan satulasta? Sinulla sama ongelma kuin miehillä. Onhan satula oikealla korkeudella? Liika korkeus hinkkaa. Pyöränrunko oikean kokoinen?
Minulla ajoasento on melko pysty ja sellainen, että satula on melko vaakatasossa, etuosa ei dippaa alemmaksi kuin takaosa. Ei hankaa. Itseasiassa ei ota kiinni satulaan herkät paikat, vaikka pullakat ovatkin. Paino on istuinluilla niinkuin pitääkin. Alaselkäni on ns. neutraalissa asennossa eli lannenotko on normaali, ei notko ei pyöristynyt, jo siksikin, että selkä ei kärsi.
Huomasin ajaessa, että itseasiassa otan satunnaisesti yläreisillä kiinni satulasta. Siirrän jaloillani takamusta taaksepäin, jolloin on mahdollista puristaa reisillä satulaa. Suuremmat töyssyt ajan samalla tavalla kuin hevosella ratsastaessa olen tottunut eli ratsastustermein "keventäen" ts painoa satulalta polkimille aina kun voin, mutta ristiselkä on hallittava tasapainon vuoksi ja kauaksi satulasta en irtoa.
En tahdo säämiskää alleni. Pysyn paikoillani ilmankin, kun satula on sopivassa kohti. Aika moni satula on minulle sopiva. Koska tarvittaessa pusken itseäni taaksepäin toiseen asentoon, niin siinä säämiskä haittaisi. Reisilihasten kasvu voisi myös auttaa ongelmaanne?
Ei suoraan auta ehkä, mutta osa ratkaisua on hallita kokonaisuus? Jokaisella on omanlaisensa vartalo.
nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462