AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Finalistit Oy- kokemuksia?

Finalistit Oy- kokemuksia?

23 Vastausta 4 416 Lukukertaa
Onko kenelläkään kokemusta tuollaisesta tekemarkkinointifirmasta kuin Finalistit Oy? Mitä siellä tehdään, myydäänkö lehtiä? Onko positiivisia vai negatiivisia kokemuksia? Miten kohdellaan työntekijöitä? Onko rehellistä toimintaa? Tuleeko palkat ajallaan?
Tekisi mieli hakea töihin tuonne Finalisteille mutta heidän nettisivujensa mukaan paikka kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta ja siksi epäilyni heräsivät luonnollisesti :)
Onko tietoa kyseisestä paikasta siis ja millaisia neuvoja olisi antaa?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8939371#comment-53291521

Tuol löyty keskustelua täst aiheesta. Ei kovi mairittelevia seikkoja useat ole mitä tulee keskustelus esille, mutta jokaine tekee omat ratkaisut.
Ainakin laajenee nopeesti joten kaippa siel joku saa kauppaa aikaan
fksdlfsf
Ei todellakaan kannata mennä tonne töihin! Sairain ja kuvottavin riistotyöpaikka, missä olen ikinä ollut! Eikä makseta edes palkkoja.

Tuolla paikassa on monessa pahasti vialla. Esim ensin luvattiin että saa valita kiinteän tai provisiopalkan, työt aloitettua ilmoitetaan että vain provikka. Yritetään saada kaikki kirjoittamaan pitkiä määräaikaisia sopimuksia, jolloin et pääse lähtemään tuolta mihinkään. Ylipäätään työsopimuksen kirjoittamista joutuu kyselemään ainakin viikon, ennen kuin mitään tapahtuu.

Vessassa saat käydä vain tauolla ja jos muuten yrität käydä, sinua hoputellaan takaisin töihin.

Palkkapäivä tuli ns kuukauden myöhässä, eli esim tammikuun palkka tuli (ts piti tulla) helmikuun viimeinen päivä. Finalistit ei kuitenkaan maksa ainakaan kaikille työntekijöilleen palkkaa, joillekin palkka tulee vajaana ja joillekin ei ollenkaan. En osaa sanoa saako kukaan palkkaa oikein, koska itse en ainakaan saanut.
Tervetuloa kerhoon. Koeajalla irtisanouduttuani ei palkkoja kuulunut tehdyistä kaupoista. Esimiehet ja työilmapiiri on ihan ok ja hyvä maku jäi paikasta, mutta palkkaani en saanut.
Mä sain puuttuvan palkkani kun sen oikeusteitse hain, mutta sitä ennen tuli uhkailua ja törkeitä soittoja ton paikan pomolta.
Mä oon ollu töissä finalisteilla ja aivan mahtava paikka olla töissä jos telemarkkinoinnista tykkää. Palkka tuli ajoissa, mukava työilmapiiri ja kaupungin parhaat provisiot.
Kaupungin paras provisio? Se progressiivinen palkkamalli on finalisteilla hirveetä riistoa ja orjatyötä. Ota pää pois perseestä, ellet ole pomo...
Hain Finalisteille töihin ja mulle tuli kutsu työhaastatteluun.. kuullostivat oikein mukavilta puhelimessa. Palkkaa luvattiin 7e/h vaikka mitää ei myis. Eli kunhan töihin ilmestyy.. Kuullostaa just hyvältä firmalta :D ku monessa paikassahan palkka perustuu siihen mitä myyt.. tossa tulee sen 7e päälle vielä ne bonukset sun muut ;)
Se on kyllä joko bonus palkka tai provisio palkka, ei molemmat!
Olen vasta finalisteilla aloittanut ja ihan mukavalta vaikuttaa, toivottavasti palkat tulee !
hyvä paikka, ei mitään riistoa. Esimiehet on mukavia ja palkat maksetaan ajallaan, oikean suuruisina.
Itse olin eilen työhaastattelussa ja haastattelija vaikutti tosi mukavalta.
Palkkaus vaikutti reilulta ja täytyy toivoa, että toimii kanssa.
Varsinkin Filalistien kannalta koska mä en ois jättämässä asiaa sikseen.

Ja täytyy toivoa, että työilmapiiri on mukava ja tulee sitten kaikkien kanssa toimeen.

Ainut vittumainen puoli mikä tuli huomattua oli se, että kaikki on ängetty samaan huoneeseen ja siellä sitten hölistään kilpaa, mutta minkäs teet.
Kai siihenkin ajan kanssa tottuu, että saa huutaa kilpaa muiden työntekijöiden kanssa puhelimessa.
Ihan oman maisemakonttorinko oisit toivonut ja SINÄ vaikutat ratkaisevasti itsekin työilmpariin ja siihen tuletko toisten kanssa juttuun. Vähintään puoliksi nuo SINUSTA ITSESTÄ kii.
Kuulostaa liian hyvälle... Mille paikkakunnalle jsgf olet menossa? Mulla on haastattelu ensi viikolla enkä tiedä kannattaako mennä?
Turussa olin heillä hetken aikaa, eikä kyllä ole mitään pahaa sanottavaa. Mukava työporukka, hyvä pomo, rento ilmapiiri ja palkka tuli ajallaan. Itse myyntityö on aivan paskaa, mutta se nyt ei johdu firmasta, samaa se on kaikilla. Jos telemarkkinointia kestää, niin ei muuta kuin sinne vaan!
Ihan hyvä paikka, suosittelen!
Tosiaan, itse kävin finalisteilla pyörähtämässä ja ekan 4h jälkeen päätin lopettaa. Tiesin jo aikaisemmin mitä telemarkkinointi työ on. Kyllä ne tyypit siel ihan mukavan olosii oli, mutta pari seikkaa ärsytti niin paljon, miksi loparit otin.

1) Vetkutti työsopimuksen kanssa ja kun pyysin, että saisinko edes nähdä sitä etukäteen, jotta tiedän vähän systeemejä "EI! EI MISSÄÄN NIMESSÄ! Näät sen sit parin päivän päästä". Mun mielestä ois kiva nähdä, mihin paikkaan sitä ryhtyy. Koska niiden sanalliset jutut muuttu koko ajan, nii ois siin ollu mustaa valkosella.

2) Työhaastattelussa sanottiin, "Palkka on 7-10eh + provikat" Paikan päällä sit sanottiin, että minimissää se voi olla 5e, ja se on joko minuuttimääräisesti soitot tuntia kohden tai provikat. Elikkä aika paljon muuttui. Siinä kun olin lähtöä tekemässä ja mainitsin asiasta, että alunperin sanottiin molemmat, nii se rupes sössöttään jtn "Noh, kyl se tavallaa nii on, et ne molemmat tulee..." Blaa blaa ja bull shit sanon minä!

3) Tein hyvin siellä kauppoja. Jonkin sortin nikotiiniriippuvuus oli ja vähän alko kiristämään hermoja. Pyysin kohteliaasti, että saisinko käydä 2min röökillä. Ei olisi ollut keltään pois. Koska huomasin itse, että rupesin olemaan puhelimessa töykeä ja hermot oli tosi kireellä. Sanoi vaan "Taukoajat ovat sitä varten". Ja tosiaan, kun mä olin ollut 3h töissä ja muut sellaset 6h, nii mä olin siin toimistos tehny toisiks eniten kauppoja. Että sen verran vois antaa kunnioitusta kun myy hyvin.

Ja kummastelin seinäl olevaa lappua, jossa luki jotain sairaslomista, että niitä ei kuulemma kelpuuteta. oli jtn tällästä "Jos pystyt menemään lääkäriin hakemaan todistuksen, pystyt kyllä tulemaan töihinkin"

Ja vähän kyl ihme maku jäi. Mie kun kuvittelin, että oisin saanu hyvän työpaikan, mutta onneksi minä tajusin heti, että mua ei puhelinmyyntifirmat toista kertaa vedätä.
Älä vittu ikinä mene. paska paikka ei saada ees palkkaa ja muutenki vitullist riistoo. Mee mielummi vaiks siwan kassal saat ainaki palkan
Joo itsekin olen tosiaan ollut aikaisemmin parissa erissä telemarkkinointifirmassa ja ei ole todellakaan tällaista pahaa sanottavaa niistä kummastakaan, toisin kuin Finalisteista.

Kiinnitin huomiota tässä keskustelussa siihen, että noi positiivisten kokemusten kirjoittajat kirjoittaa joko aivan utopistista shaibaa (mistä kuulee heti että ei ole kosketusta todellisuuteen), ja loput "ainakin VAIKUTTI ja KUULOSTI tosi kivalta jee, ne siellä LUPAILI ja SANOI kaikkea tosi kivaa jeejee!!!".. Eli teillekin on puhuttu samaa valheellista kakkaa ja sit uskotte sen kiltisti?

Miettikää nyt, joutuisko kiva firma, oikeasti hyvä työpaikka, hakemaan KOKOAJAN lisää työntekijöitä? Ei siellä varmaan olis noin sairasta työntekijäkatoa, jos olis oikeesti niin hyvä paikka.

Lisäks kun lopulta ne maksamattomat palkat saa oikeusteitse haettua, pistetään kirjoittamaan joku muutaman vuoden mittainen salassapitosopimus. Ette varmaan tullu tätä ajatelleeksi? Vaikuttaa ihan varmasti siihen miks vaan kaikki asioista tietämättömät kertoo täällä "positiivisia kokemuksia" (lähinnä siis toistelee sitä hienon kuuloista utopistista kakkaa mitä haastattelussakin ne on syötetty suut ja korvat täyteen uskomaan silmät sinisinä).

Vielä kerran: Aivan sairaan surkea työpaikka, älkää menkö. Saatte parempaa duunia muualta, ja jos telemarkkinointi niin kiinnostaa niin valitkaa joku muu firma.
Jos tätä ei voi uskoa niin varmaan sit tarvii käydä kantapään kautta kokeilemassa että paska ei kääntelemällä ja vääntelemällä parane.
Ja "rakentavaa keskustelua".
ottaako kukaan näitä kommentteja lukiessa huomioon, että positiiviset kommentit ovat todennäköisesti itse yrityksen kirjoittamia
Ja negatiiviset kauppaa saamattomien luusereiden. Tai voi olla kilpailijoidenkin. Mutta onko teille luuserimyyjille edes teoriassa mahdollista että joku olisi saattanut hommassa pärjätäkin? Vaikka luonnollehan se ottaa kun ei itse pärjää.
Kokeilin tota hommaa ja toi firma oli kyseessä. Työpaikkana varmaan ihan mukava, mut toi homma ei ainakaan mulle sovi yhtään. Ennemmin tyhjennän vaikka likavesikaivoja. Tuli vähän korni ja pelle olo, kun iso äijä kaupittelee jotain aku ankkaa ja siel joutuu lukee aina ton saman tekstin mitä lapussa lukee, ei saa poiketa yhtään. Jos sais käyttää luovaa ajattelutapaa nii sitte vois onnata. Mut joo siitä tuli ennätyksellisen lyhyt työsuhde 2 tuntii ja olikohan se vartti päälle". :D Mut joo ei oo mun ala.
 /   /  /  / Finalistit Oy- kokemuksia?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta