Oikeastaan katsomatta mua lainkaan..? Etkö vaan kehdannut kun siinä seurassani oli muita? Olet aina kaikkien huulilla siinä talossa, sinä kun vaan oot semmonen ihana symppis - voi että mä tykkäisin susta
Kävelit mies kahvilan läpi aamulla...
10
223
Vastaukset
- Siellähän mä
Siellä Kuopion suunnalla kävelin.
- ap.
Väärä suunta...
- Siellähän mä
ap. kirjoitti:
Väärä suunta...
Siellä Tampereen suunnalla kävelin.
- Väärä suunta?
ap. kirjoitti:
Väärä suunta...
Siellä Kouvolan suunnalla kävelin.
- symppis, oudoin
Siellä Päijät-Hämeen suunnalla kävelin.
- morkkis taidan olla
Moikkaat niin painan sitten jarrua kohdallas. Ja torstaille asti on chancea, sitten se ramppaaminen siitä loppuukin taas vaihteeksi.
- valelisensiaatti
Siellä Tikkurilan suunnalla kävelin.
- piti sanomani
Huikkaat vaan niin painan parrua kohdulles.
- ap.
No onpas täällä paljon kävelijöitä... :D
No kumminkin, mehän nähdään ensi viikolla sitten joka päivä, etkä varmasti voi olla katselematta ;) - e5j7r6yk8u
En viitsinyt katsoa sua.
Laita enskerralla enemmän meikkiä ja lyhyempi mekko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462