Lahti, etsin miestä!

Katsuska2012

Kadotin pitkän miehen jolla tummat hiukset :(
Käy usein Armaksessa laulamassa karaokea,
miehellä aina hymy herkässä.
Ajelee varmaankin mersulla ja varattu?
Auttakaa!!

16

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa touhua

Mitä vittua sä varatun miehen perässä juokset?

• hoohhoi...

Hahhaahaa, kyl se kesä pian koittaa muru. Avokin numeron saat tiedustelusta jollet muka muualta numeroa saa, jos niin tärkeetä asiaa on. Muutoin ei kiinnosta olla missään tekemisissä.

• katsuska2012

Ap.. Hänen naiselle tässä olisinkin infoomassa rakkaan miehensä puuhista.

• hoohhoi...

Hmm...ja itse ajat citikalla,niinkö?

• leppäkertulla

mustia pilkkuja punaisella pohjalla

• katsuska2012

Kumpa tietäisinkin rekkarin jotta voisin ottaa 02 numeron!!
      Miehellä siis on siniset silmät ja kuulostaa niin hirveeltä mutta isohko vatsa ja nappipaita usein päällä, ylänapituksesta puskee rintakarvoja.
      Uskon että hänen nainen haluisi tietää tämän mitä minulla olisi kerrottavaa.
      Jos kukaan lahtelainen tietää/ saattaisi tuntea miehen niin ilmotelkaa eteenpäin jotta tavottaisin hänen vaimonsa.

• vitun virhe

Juupa. Ei taida mies kyseisessä ravintolassa käydä saati karaokesta edes pitää.jos tiedät että varattu ja mikä auto, tarkoitukses on vaan kiusata.tiedät kyllä rekkarit ja puhelimet,myös puolison nimen. Joten ANNA jo olla. Enää en ihmettele mikä se oikea syy on missä poikas on.

• vitun virhe

Arvostan naisessa asioita mitä sussa ei ole ja sitä miten huolehtii jälkikasvustaan. Toivottavasti en joudu kattelemaan naamaas kesällä missään tapahtumissa.

• ep.

Katsuska.minkä värinen mese?Oon ehkä etsimäsi nainen.pientä lisätietoo että varmistuu..niin laitan säpon...minkä mittaiset hiukset,partaa entä nappipaidasta väri tmv.

• katsuska2012

Auton väriä en tiedä, kuulin että saattaa ajella mersulla jos on sama mies ketä etsin. Hiukset ovat tummanruskeat ja geeliä paljolti päässä, miehen pituus on yli 190cm.

• Olisiko tämä?
    • Ex-naapuri

Hähää, mäpä tiedän tuon!! Kulkuri se Timppa vain on!! Läski ja tyhmä "mies"!! Voi vaimo parkaa!!

• Jujuje

Onko kyseessä musta E-sarjan farmari mersu, tummilla takalaseilla? ;)

• ghghgfhgfh

ja nää vitun pässit ei tajua edes kuinka avaaja heitti hienon provon ilmoille. nauratte viestin kirjoittajalle vaikka olette itte niitä kelle nauretaan :D

• Hihihiiiiiiiiiiiiiii

Provoja han nämä on kaikki!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe