Tansittiin lauantain välisenä yönä Oscarissa, minulla oli punainen mekko ja punainen tukka. Suudeltiin eräässä nurkkauksessa pitkään ja olisin halunnut sinut yökylään, mutta kadotin sinut vähän ennen valomerkkiä ja minun kyyti lähti. Ota yhteyttä....
Mies Tanssilattialla
Lady Redd
6
550
Vastaukset
- mahtisonni oon
No sä jäit sitä vaille..yritä seuraavlla kerralla eri tyyppiä..
- oopåopåoopåopå
Mä se olin..Olit vaa ruman näkönen ett ois pitäny takaa pylsiä..joten se ol no thanks..
- 576jk7
"yökylään"
suomennos: olisin halunnut kyr-pääsi suuhuni ja pil-luuni. - gfhgfhfhh
576jk7 miksi haluat kyr-pää suuhusi?
- suomentaja..
576jk7 älä enää suomenna kiitos
- bujaah
576jk7 ei tunne naisia yhtään..taitaa asua peräkammarissa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532