mua on jäänyt vaivaamaan, kun noin 5-10 vuotta sitten tuli muistaakseni yleltä sellainen lastenohjelma jossa piirretyt tai animaatiohahmot kasvatti sateenvarjoja tai päivänvarjoja ja lenti niillä... tietääkö kukaan mikä tää ohjelma oli?
MISSÄ LASTENOHJELMASSA KASVATETAAN SATEENVARJOJA?
9
113
Vastaukset
- Maijuliisu
Joo, muistaakseni se oli jokin Riitta ja kamut! Jos tarvitset lisäinfoa niin voit kääntyä puoleeni: [email protected]
Terv, Maijuliisu - Sirpa267
Ei se tuo Riitta ja kamut tainnut ainakaan olla:D muakin jäi vaivaa, muistan sen ohjelman jotenkin hämärästi... mut nimi ei vaan tuu kielen päälle millään!!
- Miuku
Mene sinä Sirpa vittuun nyt siitä -.-
- Girl_gone_wild_96
hheiiiiii jjjoo mäki muistann sen : DDD vitsi ku ei tuu mieleeeen nyt eikä youtubestakaann löydy yhden yhtäkään videooo :/ onneee etsintöihin *! =D
- henriina69
olen hepuli hepu
- santtu_97_es
^trolli vittuun täält -.-
- tiki_98
hmmm mikäköhän se vois olla...... ite kannatan mansikkamarjaa :DD
- pullonpyörittäjä_82
olisiko ollut kattto kassisesta tai jotain? muistelin että niitä kasvoi naapurin pekan takapuolesta tai jonkun lemmikin korvista :)? oonko mä oikeessa?
- Tahvanainen_88
juuuuu se oli maija poppanen :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532