,,,,12mm sekavaneri, 13mm gyprok vai huokonen tuulensuojalevy 12-13mm?
ei niissä taida kyllä paljoa eroa olla
paras äänieriste näistä?
vähän lisää äänieris
2
1569
Vastaukset
- Kuulen ääniä
Riippuen vähän rakenteesta (ulkoseinä, väliseinä jne) veikkaisin että kustannustehokkain yhdistelmä voisi olla kipsilevy (painava) ja joko tavallinen villa tai palovilla. Siis yhdistelmänä painava rakenne ja ääniaaltoja vaimentava pehmeämpi aine. Vähän menee kyllä arvailuksi.
Mitä olet äänieristämässä? - vähän lisää äänieris
21cm paksu finfoamseinä,
sisäpuolella on gyprok ulkopuolella ei vielä mitään muuta kuin tuo foam niin kuuluu ulkoa vaikka hyttysen ininä,,,,
ulkopuolelle joku levy pitää nyt valita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2332000- 841218
- 891034
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131032J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 120809
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94773- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante123700- 23691