rakkaus liikunnalle, mutta alkoholi maistuu?

sdfrtgrftg

Miten ihmeessä te lievitätte viinan himot, jos niitä sattuu jollain olemaan. Kun vkl tulee, haluaisin polkea fillarilla, mutta tahtoo mennä toinen päivä pullon parissa. Rakkaus liikuntaa kohtaan kuitenkin on ollut jo pitkään läsnä. Viina ei kuulu urheiluun, paitsi minun osalla kyllä, valitettavasti. Himot pitäisi karsia varmaan kovalla itsekurilla. Antakaapas vanhemmat jannut neuvoa jos kokemusta on. Kaksi linjaa, urheilua ja dokailua. Ensimäinen lisää terveyttä. Toinen ei, jota kukaan ei tarvitse =)

3

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinMeillä

Eipä noita oman kokemuksen mukaan oikein pysty järkevästi yhdistämään.

"Himot pitäisi karsia varmaan kovalla itsekurilla."

Siihen tuskin kukaan pystyy jatkuvasti. Enemmän auttaa ajatusmaailman muutos. Mieti, miksi sinä tarvitset/haluat sitä alkoholia välttämättä niin paljon? Mihin se auttaa?
      Minulla ainakin on auttanut myös ihan aika. Vähitellen on alkoholin (liiallinen) käyttö alkanut tuntumaan aivan turhalta. Siitä ei ole saanut enää muuta kuin tyhjän lompakon ja huonon olon (sekä nalkuttavan vaimon...). Nykyinen "pari lasia viiniä yhtenä iltana viikossa ja sitten nukkumaan" linja taas antaa sen saman rentoutuksen mutta ilman mitään sivuvaikutuksia. Enää ei oikeastaan siis viina himota ollenkaan kun tajusi miten vähän siitä enää sai. Liikunnasta taas saa melkein pelkästään positiivisia asioita.

• Börje 321

Jos haluu tehdä molempia niin teeppä näin.

1. Juo perjantaina, lepää lauantaina ja aja sunnuntaina
      2. Aja lauantaina, juo lauantaina ja lepää sunnuntaina

Vaihtoehtoisesti ensimmäisessä vaihtoehdossa voi ajaa ERITTÄIN kevyen lenkin myöhään iltapäivällä tai alkuillasta jos olo on inhimillinen.

• o m a vali nta

Tähän käy myös vanha AA:n kikka: Mene kauppaan juomahyllyjen viereen. Katso, pääseekö joku niistä ohi ottamatta kaljaa mukaan. Jos pääsee, sinunkin pitäisi päästä. Sitten menet kassan kautta ulos (ilman kaljaa) ja lähdet pyöräilemään.

Omia tapojaan voi muuttaa. Toisia ja olosuhteita ei juuri koskaan voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      95
      2318
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      179
      1913
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1456
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      246
      900
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      79
      882
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      796
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      702
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe