Ranskaan kesäkuussa

Antti

Moikka,

olen 48v hieman ylipainoinen mies. Haluaisin löytää matkakumppanin kuntolomalle Ranskan rivieralle kesäkuussa, eli henkilön joka patistaisi lenkille aamulla, valvoisi että ruokavalio on terveellistä, ja mieluiten saisit olla hierontataitoinen (siis hyvä amatööritasoa riittää)

Pakettiin kuuluu matkat, majoitus ja viidensadan euron "shoppailukassa"

vastaukset voi lähettää: [email protected]

16

1255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkan pituus on siis viikko-10pv

      • rahaa riittää

        ja raha ei kelpaa tytöille?? vai


      • etsi sellainen
        rahaa riittää kirjoitti:

        ja raha ei kelpaa tytöille?? vai

        Maksulliset naiset ovat asia erikseen.


    • Haahahaa!

      Tää on jo huippu, siis huvittavuudessaan, epätoivossaan, surkeudessaan ja säälittävyydessään...! Et ole mies-ressu tainut saada toooodella piiiitkään aikaan??? xD

      • Arska666

        Mitä mussutat pölvästi? Eihän tuossa puhuta toosan saamisesta sanallakaan. Henkilö ei välttämättä tarkoita isotissitä naista, niin kuin sinulaisesi epätoivoiset peräkammarirunkkarit aina ajattelevat.


    • Treenattu tyttönen

      Voisin hyvin lähteä, asiallinen ilmoitus, mutta haluaisin toki tavata ennen matkaa.

      • raha tulee sinulle

        ei ole ilmeisesti rahasta pulaa tytöillä vai miten on vastatkaa . raha odottaa sinua. ??


    • siis... edellinen "raha tulee sinulle" viesti ei ole minun lähettämä :)
      Hyviä fiksuja vastauksia vaan on tullut.

    • Kelpaisko

      MIES matkaseuraksi "Mr.Andrewille???"

      • MONEY MANN

        EI HOMOT: VAAN IHAN NAISIA!!!


    • ejigoejwoigejigoer

      valtio, kunnat ja kaikenmaailman avustusjärjestöt maksaa naisille niin paljon erilaisia avustuksia ja tukia ettei 500e ole mitään kun joutuisivat vielä hieromaan jotain ukkoa, hyi yäk, tiätsä ja sillai...

    • Prinssi Eversti

      Jätkä vonkaa pesää.

      Eiköhän sieltä Rivieran alueelta löydy ihan normaali hierojia ja jos toinen kotimainen (nyk. englanti) sujuu yhtään ollenkaan, kait sieltä jonkun koutsin löytää. On sitä elämää Rivierallakin.

      • ei onnistu..

        Ai meinaat pärjätä Ranskassa englannilla? Tervemenoa....


    • baarista löytyy!!!

      toi oli täyttä PASKAA! Pitäis iha läpäl pyytää naapuri 80 muijaa lähtee sun messii hah hah se vois antaa sulle vanhus eroottista selkähierontaa. =)

    • Personalpodytree

      Onko mihin aikaan sinulla varattuna matka? Olen itse menossa myös ulkomaille kesäkuussa, mutta jos ei satu samaan saumaan, olisin kiinnostunut. Olen opiskelemassa personal traineriksi, 22v.

      • trenni ok

        käykö huomenna treeni?? paljon eeeee tahdot?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe