Hei. Voisiko joku lainata 200 euroa, sen verran. Voin maksaa takaisin 250 euroa toukokuun puolivälissä. Jos voit oikeasti auttaa, niin laitatko sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
Varma maksu takaisin.
lainaa yksityiseltä
lainaisiko joku
7
268
Vastaukset
- sievis00
Vivukselta saat tuon ilman kuluja, jos olet ekaakertaa asialla.
- 12+1
Ei kai Vivuskaan niin tyhmä ole että luottotiedottomalle lainaisi, kai niillä Virolaisilla jotain itsesuojeluvaistoa on.
- rosmariini1
joskus sitä vaan joutuu ahdinkoon,,
- 18+1
Anna pers*ttä niin lainaan ilman kuluja.
- Ahtneela
Voisin lainata, mutta tarvitsen rahat takaisin välttämättä viimeistään Vappuna.
- 18+5
Et kertonut ikääsi ja sukupuoltasi :(.
- pupapi
tässä hyvä neuvo lainaa ystäviltä tai sukulaisilta jotka tuntevat ja luottavat sinuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701