Eräs SUTin tutkijajäsen (?) kirjoittaa US-blogeissa:
"23.4.2012 17:38 Usko Ahonen
En usko ufoihin. En ole erityisen kiinnostunut aiheesta. Olen luonteeltani vakava ja melko hiljainen..."
http://uskoahonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/103979-rasismi-yhteiskunnallisena-ongelmana#comment-1479228
Mietin vaan miten ufoja tutkii henkilö joka ei niihin usko...
Ufotutkijan uskonpuute
31
424
Vastaukset
- ransut rulaa
Eikös alienit juurikin tämän saman tyypin abduktoineet....
- Väservin renrikki.
Niinhän kyseinen hom..,ei kun siis hemmo on aikoinaan vakuutellut.
Mutta eihän siinä sikäli ole mitään ihmeellistä sillä niinhän monet muutkin hänen
kaltaisensa tekevät.
Heidän kaltaisensa uskovat yleensä vain paranormaaleihin juttuihin,salaliittoihin ja niitä vastaaviin asioihinkin vain siksi,että saisivat mainetta ja kunniaa.
Ai niin,minut abduktoitiin viikko sitten sohvalta kesken erään X-Files-jakson tallenteelta katsomisen aikana.
Ja sitten minut kaukosiirrettiin Ural-vuoristossa olevaan humistukikohtaan ja sitten..,mutta loput saan paljastaa vasta 21.12.2012 klo 21.12.12.
Pari päivää sitten minut värvättiin humisten toimesta myös kontaktihenkilöksi ja nykyisin tutkin aktiivisesti kyseisiä asioita myös eräässä työryhmässä,mutta siitäkään minulla ei vielä ole lupaa paljastaa kaikkea. Sivumennen sanoen on positiivista ettei Usko Ahonen tahdo olla rasisti.
Voi kai ufoilmiötä tutkiakin, vaikkei ufouskovainen olisikaan.
Oikeastaan sehän olisi suuri etu, ettei ihmisellä ole uskonnonomaista ennakkoasennetta tutkimaansa ilmiöön, varsinkaan jos hänellä ei ilmiöstä ole omakohtaisia havaintoja.- ns
Jossain blogissaan Ahonen pohti lähtemistä mukaan politiikkaan. Ehkä tämä muodikas ristiretki "rasismia" vastaan selittyy sillä. Pelataan varman päälle ja uidaan valtavirran mukana syyttäen kantasuomalaisia rasisteiksi.
Ihmetyttää vain miksi mies nyt kieltää uskonsa ufoihin vaikka taannoin julkaisi netissä abduktiostaan kertovia monologeja. "En ole erityisen kiinnostunut aiheesta" kuulostaa myös hieman oudolta jos on lukenut kaverin Sutin ykköskanavalle tehtailemia maraton-teorioita akasha-kentästä.
Ahonen saa tietenkin kirjoitella mitä haluaa mutta ufotutkimukselle se tuskin on hyvää mainosta.
http://sites.google.com/site/uskoahonen/ ns kirjoitti:
Jossain blogissaan Ahonen pohti lähtemistä mukaan politiikkaan. Ehkä tämä muodikas ristiretki "rasismia" vastaan selittyy sillä. Pelataan varman päälle ja uidaan valtavirran mukana syyttäen kantasuomalaisia rasisteiksi.
Ihmetyttää vain miksi mies nyt kieltää uskonsa ufoihin vaikka taannoin julkaisi netissä abduktiostaan kertovia monologeja. "En ole erityisen kiinnostunut aiheesta" kuulostaa myös hieman oudolta jos on lukenut kaverin Sutin ykköskanavalle tehtailemia maraton-teorioita akasha-kentästä.
Ahonen saa tietenkin kirjoitella mitä haluaa mutta ufotutkimukselle se tuskin on hyvää mainosta.
http://sites.google.com/site/uskoahonen/Ahaa. Olisiko sittenkin kyseessä katala kelkkansa kääntäjä tai huijari. Huomionkipeä narsisti?
Eihän siinä ole mitään logiikkaa, jos ensin sanoo että hänet on abduktoitu, mutta ei kuitenkaan usko ufoihin.
Voiko tuon tulkita niin, että mies nyt tunnustaa valehdelleensa puhuessaan abduktiostaan?- Hyvän asian....
kekek-kekek kirjoitti:
Ahaa. Olisiko sittenkin kyseessä katala kelkkansa kääntäjä tai huijari. Huomionkipeä narsisti?
Eihän siinä ole mitään logiikkaa, jos ensin sanoo että hänet on abduktoitu, mutta ei kuitenkaan usko ufoihin.
Voiko tuon tulkita niin, että mies nyt tunnustaa valehdelleensa puhuessaan abduktiostaan?"Voiko tuon tulkita niin, että mies nyt tunnustaa valehdelleensa puhuessaan abduktiostaan? "
Niin tai näin.
Mutta Suomen Ilmavoimat on kuitenkin pommittanut häntä ja häntä vastaan on tehty sinkoiskuja. Kyllä sellaisia tarvitaan mukaan politiikkaan. Alkavat nuo perussuomalaisten humutkin jo toistamaan vanhaa virttä ja olla niin ennalta arvattavia, ettei niistä oikein väriä saa politiikkaan.
Mutta välikysymys puolustusministerille aiheesta " Miksi Suomen Ilmavoimat pommitti minua", ylittäisi jo kansainvälisen uutiskynnyksen jotta rytisee.
Ahonen eduskuntaan. Hyvän asian.... kirjoitti:
"Voiko tuon tulkita niin, että mies nyt tunnustaa valehdelleensa puhuessaan abduktiostaan? "
Niin tai näin.
Mutta Suomen Ilmavoimat on kuitenkin pommittanut häntä ja häntä vastaan on tehty sinkoiskuja. Kyllä sellaisia tarvitaan mukaan politiikkaan. Alkavat nuo perussuomalaisten humutkin jo toistamaan vanhaa virttä ja olla niin ennalta arvattavia, ettei niistä oikein väriä saa politiikkaan.
Mutta välikysymys puolustusministerille aiheesta " Miksi Suomen Ilmavoimat pommitti minua", ylittäisi jo kansainvälisen uutiskynnyksen jotta rytisee.
Ahonen eduskuntaan.>>Mutta Suomen Ilmavoimat on kuitenkin pommittanut häntä ja häntä vastaan on tehty sinkoiskuja.
Näinkö hän väittää?- Tikka Poli
kekek-kekek kirjoitti:
>>Mutta Suomen Ilmavoimat on kuitenkin pommittanut häntä ja häntä vastaan on tehty sinkoiskuja.
Näinkö hän väittää?Näin jokin aika sitten hän väitti. Oli tietysti silloin sairas ja jos nyt on täysin parantunut, niin mikä ettei politiikkaan.
- VLSP.
Hyvän asian.... kirjoitti:
"Voiko tuon tulkita niin, että mies nyt tunnustaa valehdelleensa puhuessaan abduktiostaan? "
Niin tai näin.
Ahonen eduskuntaan.Kyseinen henkilö pitäisi todellakin saada eduskuntaan.
Hänhän voisi nousta eduskuntaan perustamalla ensin Valeskepo nimisen puolueen,ja nousta sen listoilta kansanedustajaksi.
Silloin meinaan tulisi eduskuntaan väriä ja säpinää kun Valeskepo,eli VLSP,puolue
alkaisi tekemään välikysymyksiä aiheesta kuin aiheesta.
Edellä esille tulleen välikysymyksen puolustusministerille lisäksi välikysymyksiä
tehtäisiin tietysti myös kanavoinneista,kanavakeijoista,abduktioista,ennustajista ja
paranormaaleista asioista.
Niin ja ehdottomasti VLSP puolueen eduskuntaryhmä suorittaisi oikeusministerille
jatkuvasti välikysymyksiä salaliitoista,NWO:sta,illuminateista ja vapaamuurareista.
- Hyväjuttu
Hän kuuluu oikeisiin skepoihin. Ei ehkä usko, mutta ei hllu Suolipalstoilla pilkkaamassa ihmisiä, kuten valeskepot tekevät. Vaan on kiinnostunut tutkimaan ilmiötä omalta kantiltaan. Tervettä skeptismiä tarvitaankin. Ei omiin ennakkoluulohin ja pelkoihin perustuvaa vinoilua. Se taas ei ole skeptismiä.
- ET666
En minäkään usko ufoihin! Olen nähnyt niitä jo niin usein, että TIEDÄN niitä olevan oikeasti. Näin ollen luotan omiin kokemuksiini tästä asiasta eikä minun tarvitse pelkästään uskoa toisten puheisiin!
"Mietin vaan miten ufoja tutkii henkilö joka ei niihin usko.."
Ufotutkijoina on myös niitä, jotka eivät usko ufoihin, koska he haluavat ymmärtää ilmiötä objektiivisesti. - Skerhö
Voiko valeskepo olla samaan aikaan valehörhö? Ja mikä se sellainen sitten on?
- Koptikko
Sellainen on hörptikko, niitä näkee lähi pubeissa niiden avaamisesta aina sulkemiseen saakka. Suosittelen tutustumaan, pientä korvasuta (nestemäistä) ne kertovat sinulle kaiken mitä haluat tietää ufoista, salaliitoista tai ihan mistä vaan haluat.
- DarkNH
Koptikko kirjoitti:
Sellainen on hörptikko, niitä näkee lähi pubeissa niiden avaamisesta aina sulkemiseen saakka. Suosittelen tutustumaan, pientä korvasuta (nestemäistä) ne kertovat sinulle kaiken mitä haluat tietää ufoista, salaliitoista tai ihan mistä vaan haluat.
Minäkin suosittelen jos aihe kiinnostaa. Haluatko puhua jääkiekosta, autoista, neepereistä vai seksistä? Minä en.
Wiki:
»Koska skeptismi oikeastaan viittaa epäilyyn ennemmin kuin kieltämiseen – epäuskoon ennemmin kuin uskoon –, ovat kriitikot, jotka kernaammin ottavat kielteisen kuin epäileväisen kannan ja silti nimittävät itseään skeptikoiksi, oikeastaan pseudoskeptikoita.[2]»
- uskoisko uskoa?
Aika uskomatonta, ei usko usko ufoihin, mutta on kuitenkin sutturoiden kontaktiryhmän jäsen... ;D
http://fufora.fi/yleistietoa/hallitus.php
Tässä vielä ufotutkija ottaa uskomatonta kontaktia ulkoavaruuden olentoihin:
http://www.youtube.com/watch?v=xXEiCmaRUcc- on se, on on
On se on on. On se vaan uskomaton juttu, on se on on.
Ja vielä kerran. On se vaan aivan uskomaton juttu, on se on on.
- Mietitään yhdessä!
Samaa minäkin mietin...
- NO JOPAS JOTAKIN
HÖRHÖ on kokenut valaistumisen ja lakannut olemasta HÖRHÖ.
- Unesko?
Onhan se aivan uskomatonta ettei henkilö joka ei usko ufoihin,on kuitenkin myös sutturoiden kontaktiryhmän jäsen.
Mihin tässä enää pitäisi uskoa?
No,ei ainakaan mihinkään sellaiseeen mikä liittyy sutturoihin sekä heidän myös tajunnan ulkopuolelta olevaan viralliseeen politiikkaansa.
Eikä silloin siis kannata myöskään uskoa joidenkin sutturoiden viralliseen kanavointeihin liittyvään politiikkaankaan.
Eli en usko eli siis unesko.
Ellette muuten usko minua,saan heti itkupotkuraivarin enkä koskaan siis enää kirjoittele tälle skenelle.
Paitsi että ehkä huomenna tai viimeistään ensi viikolla....- DarkNH
Viikon päästä näet ufon.
- Androdoprensman.
DarkNH kirjoitti:
Viikon päästä näet ufon.
Nyt on kulunut jo reilusti yli viikko,enkä vieläkään ole nähnyt uhvoa
Minua ei myöskään ole abduktoitu,humikset eivät ole ottaneet yhteyttä,eli en siis
vieläkään ole kontaktihenkilö,ilmavoimat eivät ole pommittaneet minua eikä minua kohti ole ammuttu edes singolla.
Eivätkä myöskään eri maiden tiedustelupalvelut sekä terveyskeskusten lääkärit minua edelleenkään kyttää millään tavoin.
Voihan nenä!
Johtuneeko tämä siitä,että en ole vielä tarpeeksi vihervasemmistolainen hörhöilijä,
jolle tärkeintä ovat vallanhalu,kanavoinnit,salaliitot sekä paranormaalit asiat.
- mutsis on ahonen
botit
- Kotti hotti botti
Botti sulla on housuissas.
- :)
"23.4.2012 17:38 Usko Ahonen
En usko ufoihin. En ole erityisen kiinnostunut aiheesta. Olen luonteeltani vakava ja melko hiljainen..."
ei tuo oo usko asia vaa o hyvä pointti että tutkija o henkilö joka ei oo kiinnostunu aiheesta mitä tutkii jollo ei voi olettaa että olisi kovi kiinnostunu myöskää myötämää tarvittaessa olleensa väärässä aiheesta mitä tutkii vaa hiljaine luonteeltaa joka mieluummi o hiljaa ku o väärässä tai äänessä ku vastaa todistelu tulee muilta ku tutkijoide materiaali perustuu valta osi toiste tutkimuksii eikä koettuu nii että ymmärtäisi koettua ku o vaa ymmärtävinää toiste puolesta toiste tutkimuksii joita EGO tavoi pitää ominaa tai o vaa mielellää "normaali" jota kaikki muutki ympärillä eikä muutu ellei muutki ympärillä tai joku maksaa tutkimuksesta jolla ei oo merkitystä joho ei oo mielenkiintoa joka o tarkoitettu vakuuttamaa ihmiste maailma kuva valmiiksi vääristeltynä. - :)
"Viikon päästä näet ufon."
tuo o paljolti mahdolline juttu vaa jos ei oo kiinnostunu ei oo mahdollisuus nähä kui jälkikätee mitä muut näki joka o yks havainto vähemmä. kaikki vaikuttaa kaikkee joka ei kaikkii kiinnosta.
Join THE BIGGEST Sky Watch on Planet Earth - May 26th, 27th & 28th, 2012
http://www.youtube.com/watch?v=CRmuiEXta8A
The “Reality, Checked” Memorial Day Weekend Nation-Wide Sky Watch
https://www.facebook.com/events/427750950569776/ - :)
"Olen luonteeltani vakava ja melko hiljainen..."
ei kumma että o vakava ja hiljaine ja ku ei ovet avaudu väitelle. ei vaikka väitöskirja kirjoittaisi.- :)
"Jossain blogissaan Ahonen pohti lähtemistä mukaan politiikkaan."
väittelystä seuraava o politiikka ku ei opi. politiikka o jo valehtelua vaikka väittely o vielä typeryyttä.
- akirE.
No,onx Uskoo näkyny?
Tai onx Uskosta kuulunut mitään?
Vai onx Usko muuttanut muualle?
Kuten vaikka Amerikkaan?
Tai sit Lahteen?
Tai sit Tampereelle?
Tai sit ??????? - EKI85
R.I.P Usko Ahonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1072053En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761558Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 79889
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728