Sammakoksi naamioitunut reptiliaani ei muista istua kuin sammakko!
http://www.youtube.com/watch?v=SKRgktzRvZ0&feature=g-logo&context=G262f2dfFOAAAAAAAJAA
Reptiliaanin erehdys
14
159
Vastaukset
- Oikea sammakko
Eihän tuo ole mikään reptiliaani, vaan se sadun prinssi. Toisaalta satuahan sekin on, niin kuin repstiliaanitkin.
- Vihtahousu!
Häivy. Tai, tulet saamaan vihkivettä niskaasi!
- Saku Sammakko.
Kun kunnon ufotutkija suutelee tuota sammakoksi taiottua sadun prinssiä niin se
muuttuu oitis humanoidiksi.Ja alkaa oitis kanavoimaan!- Biolan kanavoimaa
Tiedättekö milloin Urho Kaleva Kekkoselta on tulossa seuraava kanavointi?
- 300000000
Biolan kanavoimaa kirjoitti:
Tiedättekö milloin Urho Kaleva Kekkoselta on tulossa seuraava kanavointi?
UKK on kuollut aikoja sitten, jos et sattunut tietämään.
- väärin...
300000000 kirjoitti:
UKK on kuollut aikoja sitten, jos et sattunut tietämään.
Ei pidä paikkaansa. Elviksen kanssa nauravat hyväuskoisille partaansa Floridan auringossa.
- lguygfoutyvol
Epäilen kyllä, että kyseessä on se sammakko, jonka ilkeä noita oli jossain Röllin tarinassa noitunut komeaksi prinssiksi. Vaikka sammakko on onnellisesti palautunut omaan olomuotoonsa, on joitakin vanhoja maneereita prinssiajoilta vielä jäänyt.
Röllit ovat todellisuudessa avaruusrotu, joka on haaksirikkoutunut maapallolle johonkin Teiskon perämetsiin.
- joo joo
Jospa onkin sammakoksi noiduttu prinsessa? Laittas ensin "taikasauvan" sammakolle suuhun ja sitten vasta pussais. Mutta joo, mistä näistä tietää , voi olla vaikka humanioidi.
- Niinpä niin.
Kyseessä saattaa todellakin olla sammakoksi noiduttu prinsessahumanoidi.Ja siinä
tapauksessa se on tietysti se Plajadilainen kaunotar eli Semjase.
Voi olla että kohta Billy Meier suorittaa sillä "taikasauvallaan" sille sammakolle kaikenlaista nannaa ja hupsista,Semjase palautuu entiselleen.- Pekka Puupääkkönen
Aivan, Billy "Pili" Mayerilla on kuulemma sopivankokoinen "taikasauva" sammakonkin nuss.. eikun palautuspuuhiin.
- Tomtommottomtom.
Anromedan miespuolisilla poppoilla ja valotyontekjöillä se "taikasauva" on kuulemma kuin rumpalin palikka.
Sellaisella on varmaan mukavaa "rummutella" kaikkia maan ja taivaan väliltä.
Kyllä siinä saisivat sammakotkin kyytiä ja alienprinsessoja palautuisi tuhka tiheään.- fgjkfgbnasklf
Tarkoitit varmaankin tulitikkua.
- Tomtommottomtom.
fgjkfgbnasklf kirjoitti:
Tarkoitit varmaankin tulitikkua.
Tulitikku on varteen otettava vaihtoehto palikan tilalle.Mutta toisaalta tulitikku on kertakäyttöinen.
Mutta toisaalta taas tulinen ja kuuma ainakin vähän aikaa.Saattaahan sen käytön aikana piparikin paistua ja karvat kärytä..heh..kosmista huumoria tämä!
Ja vaikka alienin stidi käytön aikana palaa karrelle ja hiiltyy,niin käsittääkseni valotyöntekijät,Andromedalaiset,Plejadilaiset,Siriuslaiset ynnä muut miespuoliset avaruushemmot voivat ajatuksen voimalla kasvattaa uuden stidin entisen tilalle!
- 99,naintinain
epäilen filunkii, vois se ehk olla tuollases asennos, mut ei se ite siihe oo menny. mite se oiskaa siihe ees päässy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592