Reptiliaanin erehdys

14

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikea sammakko

      Eihän tuo ole mikään reptiliaani, vaan se sadun prinssi. Toisaalta satuahan sekin on, niin kuin repstiliaanitkin.

    • Vihtahousu!

      Häivy. Tai, tulet saamaan vihkivettä niskaasi!

    • Saku Sammakko.

      Kun kunnon ufotutkija suutelee tuota sammakoksi taiottua sadun prinssiä niin se
      muuttuu oitis humanoidiksi.Ja alkaa oitis kanavoimaan!

      • Biolan kanavoimaa

        Tiedättekö milloin Urho Kaleva Kekkoselta on tulossa seuraava kanavointi?


      • 300000000
        Biolan kanavoimaa kirjoitti:

        Tiedättekö milloin Urho Kaleva Kekkoselta on tulossa seuraava kanavointi?

        UKK on kuollut aikoja sitten, jos et sattunut tietämään.


      • väärin...
        300000000 kirjoitti:

        UKK on kuollut aikoja sitten, jos et sattunut tietämään.

        Ei pidä paikkaansa. Elviksen kanssa nauravat hyväuskoisille partaansa Floridan auringossa.


      • lguygfoutyvol

        Epäilen kyllä, että kyseessä on se sammakko, jonka ilkeä noita oli jossain Röllin tarinassa noitunut komeaksi prinssiksi. Vaikka sammakko on onnellisesti palautunut omaan olomuotoonsa, on joitakin vanhoja maneereita prinssiajoilta vielä jäänyt.
        Röllit ovat todellisuudessa avaruusrotu, joka on haaksirikkoutunut maapallolle johonkin Teiskon perämetsiin.


    • joo joo

      Jospa onkin sammakoksi noiduttu prinsessa? Laittas ensin "taikasauvan" sammakolle suuhun ja sitten vasta pussais. Mutta joo, mistä näistä tietää , voi olla vaikka humanioidi.

    • Niinpä niin.

      Kyseessä saattaa todellakin olla sammakoksi noiduttu prinsessahumanoidi.Ja siinä
      tapauksessa se on tietysti se Plajadilainen kaunotar eli Semjase.

      Voi olla että kohta Billy Meier suorittaa sillä "taikasauvallaan" sille sammakolle kaikenlaista nannaa ja hupsista,Semjase palautuu entiselleen.

      • Pekka Puupääkkönen

        Aivan, Billy "Pili" Mayerilla on kuulemma sopivankokoinen "taikasauva" sammakonkin nuss.. eikun palautuspuuhiin.


    • Tomtommottomtom.

      Anromedan miespuolisilla poppoilla ja valotyontekjöillä se "taikasauva" on kuulemma kuin rumpalin palikka.

      Sellaisella on varmaan mukavaa "rummutella" kaikkia maan ja taivaan väliltä.

      Kyllä siinä saisivat sammakotkin kyytiä ja alienprinsessoja palautuisi tuhka tiheään.

      • fgjkfgbnasklf

        Tarkoitit varmaankin tulitikkua.


      • Tomtommottomtom.
        fgjkfgbnasklf kirjoitti:

        Tarkoitit varmaankin tulitikkua.

        Tulitikku on varteen otettava vaihtoehto palikan tilalle.Mutta toisaalta tulitikku on kertakäyttöinen.

        Mutta toisaalta taas tulinen ja kuuma ainakin vähän aikaa.Saattaahan sen käytön aikana piparikin paistua ja karvat kärytä..heh..kosmista huumoria tämä!

        Ja vaikka alienin stidi käytön aikana palaa karrelle ja hiiltyy,niin käsittääkseni valotyöntekijät,Andromedalaiset,Plejadilaiset,Siriuslaiset ynnä muut miespuoliset avaruushemmot voivat ajatuksen voimalla kasvattaa uuden stidin entisen tilalle!


    • 99,naintinain

      epäilen filunkii, vois se ehk olla tuollases asennos, mut ei se ite siihe oo menny. mite se oiskaa siihe ees päässy?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe