Pelilistahan on surkea, täynnä ihan päivänselviä sopupelejä. Jokainen Sopupeliserie A:nkin peleistä voi päättyä tasan. Kyösti nyt arpoo lapulle Leccen, joka tarvitsee pisteitä välttääkseen putoamisen Sopupeliserie B:hen ja on pelannut ihan hyvin viime aikoina.
Kaveriksi lapulle vaikka OHK Dinamo, jolla näyttäisi nyt olevan se kuuluisa "momentum" tai joku muu sivistyssana puolellaan. Avangard tekee sen verran vähän maaleja, että maalivahtipelin pitää olla kunnossa, mitä se ei ole ollut viime peleissä. No okei, ehkä tähän valintaan vaikutti se, että Kyösti on pienimuotoinen Leo Komarovin fani, ja tämä ex-Pelsuhan pelaa Dinamossa.
Korispeleissä tulee käymään silleen, että Kataja voittaa selvästi ja toinen peli on erittäin tasainen. Pyrinnön 2.15 on aika hyvä kerroin, koska jotkin buukkerit ovat laskeneet pelin jopa tasabuukiksi. Kyösti katseli aiempien pelien tuloksia ja edellisen pelin Pyrintö hävisi, koska se teki virheitä 27 Loimaan 16 virhettä vastaan. Jos Pyrintö rikkoo tänään vähemmän, se voi jälleen ottaa vierasvoiton. Tässä pelissä voi käydä miten vain, mutta kun Pyrinnön kerroin on selvästi isompi, Kyösti kokeilee kakkosta.
Illan Mestareiden liigan peliä Kyösti ei varmaan betsaa, mutta nyt kun Chelsea odottaa finaalissa, niin Kyösti on ilman muuta Bayernin puolella! Real-Chelsea ei sytytä läheskään yhtä paljon kuin Bayern-Chelsea! Saataisiin kunnon World War II -uusintamatsi, kun sakut ja engelsmannit ottaisivat mittaa toisistaan! Kyöstikin pistäisi vanhan matkamuistoksi ostamansa sotakypärän päähänsä ja virittäytyisi finaalitunnelmaan kuuntelemalla Iron Maidenin sota-aiheisia biisejä! Englantilaisesta musiikista huolimatta Kyösti olisi tietenkin Bayernin nahkahousujen puolella. Hik ja röyh.
Keskiviikon aatokset
4
126
Vastaukset
- ghjklöääöl
ei ollut katajasta sitten voittajaksi saivat rumasti turpaansa aika outoa.
Jees, aika outoa. Ehkä koriksessakin pelataan sen verran sopua, että otetaan vielä yhden matsin pääsylipputulot? Aika yllättävän ruma tappio joka tapauksessa.
No, oli miten oli, niin Kyösti toivoo, että Kataja voittaa mestaruuden. Sehän pääsee finaaliin, siitä ei ole mitään epäselvyyttä. Se on sitten eri asia, että mitä joukkuetta Kyösti finaaleissa betsaa. Luultavasti Katajan vastustajaa, ainakin jos se on Loimaa. Luultavasti Bisons saa ekaan peliin vieraskertoimeksi jonkun neljä tai sinne päin ja sitä pitää kyllä kokeilla. Kataja on kova, mutta ei se ihan voittamaton ole. Ja Katajahan on tunnettu siitä, että se ei koskaan voita mestaruutta, vaan aina tulee hopeaa...
Keskiviikon vetelyt sitten menivät samaan osoitteeseen kuin Tepon sukulainen Anu S. Tappi. Onneksi panos oli pieni, nääs kun Kyösti jo vähän osasi odottaa huteja, kun ei ole mikään osunut puoleentoista viikkoon paitsi yksi ravirivi, josta tuli vähän alle satanen lohdutusvoittona. Tällaista tämä on. Loppuillan Kyösti aikoo jännittää ilman vetoja sen puolesta, että Bayern selvittäisi tiensä finaaliin. Kyösti ei vielä tiedä, meneekö hän lähibubiin vai katsooko hän peliä kotikorsussa. No, ehkä hän menee bubiin, koska tuollaista megamatsia on niin tylsää seurata himassa. Kyöstillähän ei ole kavereina yhtään futisfania, vaan kaikki ovat jotain fakin hevosmiehiä tai lätkäfaneja. Pitäisiköhän yrittää löytää jostain esim. lesboja, joiden kanssa voisi ottaa Nobelaneria ja katsoa urheilua? Heteronaisista ei siihen touhuun ole, koska aina tiukimmalla hetkellä he rupeavat keskustelemaan jostain hemmetin Ronaldon takapuolesta tai muusta sivuseikasta. Bärkkel.
Kyösti veti ihan huvin vuoksi Real-Nahkahousu -matsiin tulosvetoon 2e patilla 1,2-2,3. Siihen ei ole järkiperusteita. Kyösti lähti siitä, että Mourinho on tyytyväinen jo siihen, että Barcakaali ei voita Espanjan eikä Mestareiden liigaa, joten ei olisi mikään katastrofi, vaikkei Realkaan pääsisi finaaliin. Ehkä se lähtee hakemaan 1-0 voittoa ja luottaa vierasmaaliinsa, mutta se kostautuu, kun Nahkahousut tekevätkin sen ekan börsän? Sitten peli aukeaa, mutta ei vielä revähdä levälleen kuten Tepon haarat Miehelän saunassa, koska 1-2 tuloskin veisi Realin jatkoajalle. Mutta jos sen pakkomaalin tekeminen kostautuu ja Nahkahousut tekevät vielä toisenkin, sitten niitä maaleja rupeaa tulemaan oikein urakalla. On oikeastaan ihan turhaa filosodoida tulosvedolla, koska kaikki riippuu siitä, kuka tekee sen ekan. Real painostaa, se on ihan selvä. 2-1 ia 3-1 ovat Kyöstin tiedotustoimiston mielestä todennäköisimpiä tuloksia, mutta koska niiden kerroin on niin pieni, niin ei Kyöstin tasoinen mahtibetsari viitsi vaivautua. Kyösti ei rupea antamaan samanlaisia tulosrajoja kuin Edi Fan Club. Mikähän sen Edinkin ajatus on, koska hän suosittaa pelaamaan useita tuloksia, jos reaalikertoimet vain ylittävät hänen suosituksensa? Pitääkö pelata kaikkia kymmeniä tuloksia, jotka hänen suosituksensa ylittävät? Eihän sillä pääse koskaan voitolle. Mitä mieltä on Kokkolan lantalordi tai joku muu voitollinen betsari?- Lahden Kuningas
Leccen makaroonipojat muni koko ottelun, ei maalin maalia.
Ja Lecceähän hehekuteltiin kovana joukkueena, mutta maitonaamoja olivat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602