Mitä tämä nimimerkki on tänne kirjoitellut kun hörhöt ovat olleet suorastaan lynkkaustuulella jo jonkin aikaa?
Melkein kaikki hänen kirjoituksensa ja kommentointinsa olen lueskellut, eikä niissä ole mielestäni mitään sellaista että niiden vuoksi pitäisi olla tuohtunut, kenenkään. Itse asiassa kekek-kekek kirjoittaa vain olemassa olevasta totuudesta, siis siitä mikä on nykyhetkellä yleinen kiistämätön käsitys asioista.
Totuusko se on se joka saa hörhöt takajaloilleen, siis se totuus joka on tällä hetkellä vallalla oleva käsitys olemassa olevista asioista ympärillämme?
Kyllä asia on niin että nimimerkki kekek-kekek on pystynyt todistamaan väitteensä kokolailla 100%:sti, mm. web-linkein.
Lukemieni kirjoitusten mukaan kekek-kekek vinoilee vain jos siihen on aihetta, esim. jos joku ei pystykään todistamaan omia kirjoituksiaan millään tavalla.
kekek-kekek
4
66
Vastaukset
Olen aivan samaa mieltä. Mutta saa minulle yrittää pottuilla. En vain piittaa siitä.
- DarkNH
>>Totuusko se on se joka saa hörhöt takajaloilleen, siis se totuus joka on tällä hetkellä vallalla oleva käsitys olemassa olevista asioista ympärillämme?
- MINÄPÄ VÄLITÄN!!
Pottuilun takana lienee justiinsa se, että pseudotiedettä ei voi 100% käsitellä tieteen keinoin. Mikä on 'totuus'!? Mielipiteistä ei voi kiistellä -ne ovat jok'ikisen korvien välissä-, mutta siitä 'totuudesta' voi ja usein kiistelläänkin. Valmiita 'totuuksia' sitten helppo linkittää, ei tarvitse muka perustella. Välinpitämätöntä touhua tosiaan, sulkea aistit kun kaikki muka jo valmiiksi koettua ...
- GEV
Laittakaapa "kek" googlen kuvahakuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427