Kertokaa kokemuksia.
Olemme sinne lähdössä pääsislomalle. Halutaan vaan rentoutua ja jättää arkipäivän stressi. Tilattu jopa Ai, koska siellä Amadores rannalla ei ole ruokailupaikkoja iltasin. Olimme viime pääsiäisenä Puerto Ricossa ja kävelimme Amadoresrannalle joten ympäristö on tuttu. Olisi hauskaa kuulla jotain hotellista.
Gloria Palace Royal
6
829
Vastaukset
- kanarialainen
Pääsiäinen oli jo, ainakin Kanarialla.??
- serodama
Tarkoitan siis pääsiäislomaa 2013
- Lomaa odotellen
Perheemme on ollut viidesti Amadoresissa ja tässä hotellissa 4 kertaa. On vaan niin ihana paikka, että siihen jää koukkuun... Heti alkuun on korjattava yksi virhe tuossa viestissäsi; Amadoresin rannalla nimenomaa ON paljon iltaruokapaikkoja! Ei kun uimaranta hiljenee, nämä rantaravintolat (suurin osa, ei toki kaikki) alkavat siisitiä paikkoja; pöydille ilmestyy pöytäliinat, kukat, kynttilät yms. Sään salliessa pitävät myös "seinän" merelle auki, mutta jos tuulee kovasti tai on viileää niin laskevat tämän läpinäkyvän "muoviseinän" alas. Olemme itse todenneet, että ruoka on useissa rantaravintoloissa hyvää. Hyvä paikka on esim. CiaoCiao (nimenomaa se, joka on hotellilta päin katsottuna vasemmalla puolella, niitä kun 2 vierekkäin, veljesten "kilpavarustelua"...;)?) Kaikki rantaravintolat ovat auki yleensä niin myöhään kuin siellä asiakkaita on. Ruuhkaisin hetki lienee tuo klo 20-21, kun kaikki valuvat samaan aikaan rannalle syömään, mutta pöytävarauksenhan voi halutessaan tehdä päivällä etukäteen. Itse olemme vaan menneet ilman varausta ja aina on joku pöytä järjestynyt.
Hotelli Gloria Palace Royal on kaunis ja kaikista huoneista tosiaan on upeat merimaisemat. Hotellissa on useampi rakennus vierekkäin, joten huoneen sijainti määrää miten parvekkeelle osuu aurinko. Aamiainen on runsas ja sillä pärjää pitkälle iltapäivään. Ai:tä en itse valitsisi, koska on samat maut alkavat aika pian tympiä ja valtavasta ruokasalista puuttuu se tunnelma, jonka pienessä rantaravintolassa saa aaltojen kohistessa ja kynttilöiden palaessa... Mutta voihan sen Ai:n aina perua, jos tulet toisiin ajatuksiin! Hyvää lomaa teille, itsekin tässä juuri katson miten löytyy matkoja ko. hotelliin kevättalvella....! - Ciaota
Ciao Ciao ja Ciao Beach ovat molemmat hyviä suositeltavia ruokapaikkoja, ja ne ovat saman omistajan ravintoloita, joten ei mitään erityistä eroa ruoan tasossa tai palvelussa ole sinänsä, riippuu tietty illasta, tunnelma ja ruokavalinnasta, meneekö ns. nappiin. Meillä meni molemmissa paikoissa (tammikuussa). Tosin paikat hiljenivät kyllä tuossa yhdeksän kymmenen aikaan viimeistään ihan oleellisesti. Olimme kummasssakin ravintolassa viimeiset asiakkaat, mikä ei ole sinänsä ihan kauhean mukavaa. Muut paikat olivat tuolloin jo täysin tyhjiä. Kannattaa mennä suhteellisen ajoissa ruokailemaan.
- gloriapalaceroyal
Hauskaa lukea, että Gloria Palace Royal on hyvä valinta. Ylihuomenna menemme sinne. On jo otettu matkalaukut esille.
- viisikymppinen1
Löytyykö tuoreempia kokemuksia? Varasin juuri tähän hotelliin 5-kymppisteni aikaan perheellemme huoneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504