Gloria Palace Royal

serodama

Kertokaa kokemuksia.
Olemme sinne lähdössä pääsislomalle. Halutaan vaan rentoutua ja jättää arkipäivän stressi. Tilattu jopa Ai, koska siellä Amadores rannalla ei ole ruokailupaikkoja iltasin. Olimme viime pääsiäisenä Puerto Ricossa ja kävelimme Amadoresrannalle joten ympäristö on tuttu. Olisi hauskaa kuulla jotain hotellista.

6

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanarialainen

      Pääsiäinen oli jo, ainakin Kanarialla.??

      • serodama

        Tarkoitan siis pääsiäislomaa 2013


    • Lomaa odotellen

      Perheemme on ollut viidesti Amadoresissa ja tässä hotellissa 4 kertaa. On vaan niin ihana paikka, että siihen jää koukkuun... Heti alkuun on korjattava yksi virhe tuossa viestissäsi; Amadoresin rannalla nimenomaa ON paljon iltaruokapaikkoja! Ei kun uimaranta hiljenee, nämä rantaravintolat (suurin osa, ei toki kaikki) alkavat siisitiä paikkoja; pöydille ilmestyy pöytäliinat, kukat, kynttilät yms. Sään salliessa pitävät myös "seinän" merelle auki, mutta jos tuulee kovasti tai on viileää niin laskevat tämän läpinäkyvän "muoviseinän" alas. Olemme itse todenneet, että ruoka on useissa rantaravintoloissa hyvää. Hyvä paikka on esim. CiaoCiao (nimenomaa se, joka on hotellilta päin katsottuna vasemmalla puolella, niitä kun 2 vierekkäin, veljesten "kilpavarustelua"...;)?) Kaikki rantaravintolat ovat auki yleensä niin myöhään kuin siellä asiakkaita on. Ruuhkaisin hetki lienee tuo klo 20-21, kun kaikki valuvat samaan aikaan rannalle syömään, mutta pöytävarauksenhan voi halutessaan tehdä päivällä etukäteen. Itse olemme vaan menneet ilman varausta ja aina on joku pöytä järjestynyt.
      Hotelli Gloria Palace Royal on kaunis ja kaikista huoneista tosiaan on upeat merimaisemat. Hotellissa on useampi rakennus vierekkäin, joten huoneen sijainti määrää miten parvekkeelle osuu aurinko. Aamiainen on runsas ja sillä pärjää pitkälle iltapäivään. Ai:tä en itse valitsisi, koska on samat maut alkavat aika pian tympiä ja valtavasta ruokasalista puuttuu se tunnelma, jonka pienessä rantaravintolassa saa aaltojen kohistessa ja kynttilöiden palaessa... Mutta voihan sen Ai:n aina perua, jos tulet toisiin ajatuksiin! Hyvää lomaa teille, itsekin tässä juuri katson miten löytyy matkoja ko. hotelliin kevättalvella....!

    • Ciaota

      Ciao Ciao ja Ciao Beach ovat molemmat hyviä suositeltavia ruokapaikkoja, ja ne ovat saman omistajan ravintoloita, joten ei mitään erityistä eroa ruoan tasossa tai palvelussa ole sinänsä, riippuu tietty illasta, tunnelma ja ruokavalinnasta, meneekö ns. nappiin. Meillä meni molemmissa paikoissa (tammikuussa). Tosin paikat hiljenivät kyllä tuossa yhdeksän kymmenen aikaan viimeistään ihan oleellisesti. Olimme kummasssakin ravintolassa viimeiset asiakkaat, mikä ei ole sinänsä ihan kauhean mukavaa. Muut paikat olivat tuolloin jo täysin tyhjiä. Kannattaa mennä suhteellisen ajoissa ruokailemaan.

    • gloriapalaceroyal

      Hauskaa lukea, että Gloria Palace Royal on hyvä valinta. Ylihuomenna menemme sinne. On jo otettu matkalaukut esille.

    • viisikymppinen1

      Löytyykö tuoreempia kokemuksia? Varasin juuri tähän hotelliin 5-kymppisteni aikaan perheellemme huoneen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe