Gloria Palace Royal

serodama

Kertokaa kokemuksia.
Olemme sinne lähdössä pääsislomalle. Halutaan vaan rentoutua ja jättää arkipäivän stressi. Tilattu jopa Ai, koska siellä Amadores rannalla ei ole ruokailupaikkoja iltasin. Olimme viime pääsiäisenä Puerto Ricossa ja kävelimme Amadoresrannalle joten ympäristö on tuttu. Olisi hauskaa kuulla jotain hotellista.

6

776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanarialainen

Pääsiäinen oli jo, ainakin Kanarialla.??

• serodama

Tarkoitan siis pääsiäislomaa 2013

• Lomaa odotellen

Perheemme on ollut viidesti Amadoresissa ja tässä hotellissa 4 kertaa. On vaan niin ihana paikka, että siihen jää koukkuun... Heti alkuun on korjattava yksi virhe tuossa viestissäsi; Amadoresin rannalla nimenomaa ON paljon iltaruokapaikkoja! Ei kun uimaranta hiljenee, nämä rantaravintolat (suurin osa, ei toki kaikki) alkavat siisitiä paikkoja; pöydille ilmestyy pöytäliinat, kukat, kynttilät yms. Sään salliessa pitävät myös "seinän" merelle auki, mutta jos tuulee kovasti tai on viileää niin laskevat tämän läpinäkyvän "muoviseinän" alas. Olemme itse todenneet, että ruoka on useissa rantaravintoloissa hyvää. Hyvä paikka on esim. CiaoCiao (nimenomaa se, joka on hotellilta päin katsottuna vasemmalla puolella, niitä kun 2 vierekkäin, veljesten "kilpavarustelua"...;)?) Kaikki rantaravintolat ovat auki yleensä niin myöhään kuin siellä asiakkaita on. Ruuhkaisin hetki lienee tuo klo 20-21, kun kaikki valuvat samaan aikaan rannalle syömään, mutta pöytävarauksenhan voi halutessaan tehdä päivällä etukäteen. Itse olemme vaan menneet ilman varausta ja aina on joku pöytä järjestynyt.
      Hotelli Gloria Palace Royal on kaunis ja kaikista huoneista tosiaan on upeat merimaisemat. Hotellissa on useampi rakennus vierekkäin, joten huoneen sijainti määrää miten parvekkeelle osuu aurinko. Aamiainen on runsas ja sillä pärjää pitkälle iltapäivään. Ai:tä en itse valitsisi, koska on samat maut alkavat aika pian tympiä ja valtavasta ruokasalista puuttuu se tunnelma, jonka pienessä rantaravintolassa saa aaltojen kohistessa ja kynttilöiden palaessa... Mutta voihan sen Ai:n aina perua, jos tulet toisiin ajatuksiin! Hyvää lomaa teille, itsekin tässä juuri katson miten löytyy matkoja ko. hotelliin kevättalvella....!

• Ciaota

Ciao Ciao ja Ciao Beach ovat molemmat hyviä suositeltavia ruokapaikkoja, ja ne ovat saman omistajan ravintoloita, joten ei mitään erityistä eroa ruoan tasossa tai palvelussa ole sinänsä, riippuu tietty illasta, tunnelma ja ruokavalinnasta, meneekö ns. nappiin. Meillä meni molemmissa paikoissa (tammikuussa). Tosin paikat hiljenivät kyllä tuossa yhdeksän kymmenen aikaan viimeistään ihan oleellisesti. Olimme kummasssakin ravintolassa viimeiset asiakkaat, mikä ei ole sinänsä ihan kauhean mukavaa. Muut paikat olivat tuolloin jo täysin tyhjiä. Kannattaa mennä suhteellisen ajoissa ruokailemaan.

• gloriapalaceroyal

Hauskaa lukea, että Gloria Palace Royal on hyvä valinta. Ylihuomenna menemme sinne. On jo otettu matkalaukut esille.

• viisikymppinen1

Löytyykö tuoreempia kokemuksia? Varasin juuri tähän hotelliin 5-kymppisteni aikaan perheellemme huoneen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      88
      1815
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      276
      1687
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      291
      1458
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1359
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      945
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      50
      938
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      70
      927
    8. 66
      904
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      891
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      50
      873
    Aihe