Kaksoset

koskaan en ole nähny

Kananmunarasiasta löytyi niin pitkä muna, ettei rasia meinannut sulkeutua. Enempää mietimättä löin munan rikki ja sieltä löytyi kaksoset! Pelästyin jo, että ne ovat eläviä, koska kuori oli niin kova, että piti lyödä kahdesti.

31

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kas kun ei kolmoset

Tämäkö on sinusta hauskaa?

• ap.

Ei ole, mutta oletko sinä koskaan nähnyt kahta keltuaista yhdessä munassa? Vähän harmittaa, kun en ottanut valokuvaa siitä, koska se oli todella pitkä muna, mutta olin niin orientoinut lyömään sitä, ettei siinä ehtinyt ajatella todistusaineistoa. On ne kuorenpuolikkaat vielä tuolla rasiassa.

• ap. kirjoitti:

Ei ole, mutta oletko sinä koskaan nähnyt kahta keltuaista yhdessä munassa? Vähän harmittaa, kun en ottanut valokuvaa siitä, koska se oli todella pitkä muna, mutta olin niin orientoinut lyömään sitä, ettei siinä ehtinyt ajatella todistusaineistoa. On ne kuorenpuolikkaat vielä tuolla rasiassa.

Voi hemmetti, minä olen ainakin nähnyt ja en näe siinä mitään ihmeellistä.

• ap.
        Nittaminax kirjoitti:

Voi hemmetti, minä olen ainakin nähnyt ja en näe siinä mitään ihmeellistä.

Minulla on vielä pääsiäisestä rairuohoa kasvamassa ikkunalla monessa eri lootassa. Kai minä ne sinne olisin ensihätään tyrkännyt, jos olisivat olleet elossa. Sitten olisi täytynyt kai alkaa etsiskelemään jonkun maalaistalon numeroa...

• ap. kirjoitti:

Minulla on vielä pääsiäisestä rairuohoa kasvamassa ikkunalla monessa eri lootassa. Kai minä ne sinne olisin ensihätään tyrkännyt, jos olisivat olleet elossa. Sitten olisi täytynyt kai alkaa etsiskelemään jonkun maalaistalon numeroa...

Hi hi..että keltuaiset elossa? Säähän metka olet.

• ?---?
        Nittaminax kirjoitti:

Hi hi..että keltuaiset elossa? Säähän metka olet.

Huomasitko - "jos"?

• lakkkkki

Tavalliset aiheet on mukavia. painukaa kireepipot muuanne!

• :)

Yhdyn edelliseen.

• ap.

Ainut vaan, että olisivat voineet saada veitseniskustani aivovamman tms.

• :)
        ap. kirjoitti:

Ainut vaan, että olisivat voineet saada veitseniskustani aivovamman tms.

Olisihan munankuorista saanut niille kypärät.

• ap.
        :) kirjoitti:

Olisihan munankuorista saanut niille kypärät.

Jaa-a? Menen nyt paistamaan lättyjä, jos sopii. Taikina on turvonnut puoli tuntia.

• munat-on
        ap. kirjoitti:

Jaa-a? Menen nyt paistamaan lättyjä, jos sopii. Taikina on turvonnut puoli tuntia.

Jeps, nyt alkoi tehdä mieli itselläkin. Vielä kermavaahtoa ja mansikkahilloa.

• munat-on

Olen nähnyt, kauan sitten. Kyllä minä niin murehdin, kun me ihmiset syömme kanan lapsia.
      Ihmeen pahantuulista porukkaa täällä tänään.
      Kunhan ei tartu.
      Sulle ei siis huomautus, vaan yleensä.

• ap.

Pojan kissanpentu tykkäsi maata rairuohopetissä.

• munat-on
        ap. kirjoitti:

:)) Ei sentään alkanut kuopimaan ja pissiä lirauttamaan?

• hehhhehhe
        ap. kirjoitti:

meilläkin kissa meni rairuoholautaselle maate.

• ap.
        munat-on kirjoitti:

:)) Ei sentään alkanut kuopimaan ja pissiä lirauttamaan?

Ei se täällä nuku vaan kotonaan.

• munat-on
        ap. kirjoitti:

Ei se täällä nuku vaan kotonaan.

ap:lle

Eikö kissat nuku päntiönään?

• SAS*

Ei kaikki munat ole hedelmöittyneet, tarvitaan kukko kanalaan, muuten ei tule kanan lapsia.
        Suurissa munissa on usein kaksi keltuaista. Kaupassa ei taida niitä suuria munia olla myytävänä.

• ap.
        munat-on kirjoitti:

ap:lle

Eikö kissat nuku päntiönään?

Kyllä kai, niinkuin munatkin.

• ap.
        SAS* kirjoitti:

Ei kaikki munat ole hedelmöittyneet, tarvitaan kukko kanalaan, muuten ei tule kanan lapsia.
        Suurissa munissa on usein kaksi keltuaista. Kaupassa ei taida niitä suuria munia olla myytävänä.

Täytyy tunnustaa, etten ole tutustunut kanan hedelmöitysoppiin.

• munat-on
        SAS* kirjoitti:

Kyllä tiesin, että äitikanat munivat ilman isukkiakin.
        Voihan suurta halusessaan ostaa strutsin munia.
        Ei taida marketeista löytyä?
        Olisikohan Ikeassa?

• Ingvarin munat
        munat-on kirjoitti:

Kyllä tiesin, että äitikanat munivat ilman isukkiakin.
        Voihan suurta halusessaan ostaa strutsin munia.
        Ei taida marketeista löytyä?
        Olisikohan Ikeassa?

Minäpä vilkaisen kun menen Ikealle ensi viikolla.

Jos löytyy strutsinmunia, niin laitan tulemaan.

• äitemuori*
        SAS* kirjoitti:

Toi kotikanojen pito on uusi harrastus, joka valtaa alaa. Voi ostaa siitosmunia, jos ei kanoja ensin osta. Siitosmunien sisällöstä ei tiedä onko ne kukkopoikia vai munan tuottajia. Mutta kai tiede kehityy siinäkin lajissa (kuten lapsen sukupuoli).

Olishan se hauska harrastus, mutta mulla vain kesäaikaan maalla kesäkanoja. Sais kerätä tuoreita munia.

Naapurit ei taitas tykätä, jos mun parvekkeella kaakattais kanaset ja kukko kiekasis aamusin.

• meeriamanda

Aina sillointällöin on osunut kohdalleni et kaksi keltuaista munassa, eikä välttämättä ole kovin suuria munaset.

• .

On sattunut useamminkin ja kerran jopa kolmoset.

• henrjii

Kissa putosi uimaltaaseen, ja kastui, munaa se nauratti.
      Tarinan opetus, missä märkä mirri, sielä iloinen muna

• ;)

Vieläkö sitä mirriä naurattaa? Liekö hysteria astunut kuvioihin?

• Vanhat kanat munivat usein munia joissa on tuplakeltuainen.

Ja muna on elossa niin kauan kuin sitä voi käyttää. Kuollut muna on pilaantunut. Se, onko muna hedelmöittynyt on sitten asia erikseen, yleensä ei ole...

• ap.

Mielenkiintoista!

• Koska tämän aloituksen piiloaihe ei ollut kananmuna, niin kirjoitanpa minäkin vähän hassuja.

Munajohtimien satunnainen tahmeus johtaa joskus siihen että kaksi aihiota vaeltavat yhdessä, kuten kaksi naista.
      Kukko puuttuu, niin syntyy kummallisuus.
      ei Siittiö erota toisesta toista.
      Niin kasvaa Kanassa outo elo, ja sieltä se sitten putkahtaa.
      Ja niin jäävät paistajan sormet vain kerran tahmeaksi.
      Yleensä kun kahdesti.
      H.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe