Onko jopolla hyvä ajaa n.20km matkoja? Entä onko ajo asento mukava? :) itse hankin jopon ja ajattelin et vois polkea lähi kuntaan.
Jopo, hyvä ajaa??
7
2879
Vastaukset
- jopo=paska
Miten sillä voi olla hyvä ajaa 20km matkoja, kun jo kilsakin on liikaa jopolla? Pienet pyörät, kelvoton runko. Huono satula ja yleisesti sopimaton runkokoko eivät tee mukavaa pyörää polkea. Jopo on turhake.
- Joo, siis ei
Jopo on näppärä ajaa lyhyitä matkoja hitaalla nopeudella esimerkiksi kaupungissa. Sen ajoasento on pysty, joten se on ikävä pidemmillä matkoilla. Jopon satula ei sovi myöskään kovin pitkään istumiseen. Se on liian leveä ja pehmeä.
Viime kesän TdH:ssa joku kiersi lenkin kuulemma Jopolla! Se ei ollut helppo päiivätaival. Mikähän vedonlyönti oli kyseessä? Jutun mukaan pyörää olisi tuunattu vain vaihtamalla polkimet lukkopolkimiin. - Pedelecci
Jopo on tosiaan mitä mainioin fillari lyhyisiin puoti- ym. ravitsemusliikeissä käynteihin. Ikävä vaan, että se ainakin täällä Stadissa on kovin varkausaltis.
- jopo:paras
Sillä on hyvä ajaa pitempiäkin matkoja, ainenkin minun mielestäni. Ehkei niin kovaa kuin jollain maantiepyörällä mutta hiljaa hyvä tulee ;)
- Aletsi14
Huono ajaa pitkiä matkoja mut voittamaton kaupungissa...
- On mukavaa
Mä tykkään ajaa pitkiäkin (30-50 km) pyörälenkkejä pystyasennossa. Just koska ajoasento on niin mukava. Kattelen maisemia. :) Toki matkavauhti on hitaampi, ja pienemmän rengaskoon takia joutuu polkemaan suhteessa enemmän. Mut sellaista 15-17 km tunnissa pystyy Jopollakin huristelemaan.
- woow
30-50km. :) joskus vois kokeillakki 50km kuha ensi vähä treenaa et jaksaa:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571