Moi mie oon sellanen sureva mutten tajuu enää mitää mut nyt alotan: mä olin ennen aina yhes paikas aina mul oli kaks parast kamuu siel ne oli siskoi ja se pikkusisko oli ihastunnu minuu nii mut en tienny sit ja sit ne muutti tohon ihan meijän lähelle tohon meijän viereiselle kadulle ja se pikkusisko oli vielkii ihastun minuu sit mie ja se isosisko nii meist tuli parahait kamui sit luotin tietyst siihe mun "parahaasee kamuu" ni se kerto et se pikkusisko oli ihastun minuu vielkiin ja vähitellen miekii ihastuin siihe sit päätin kertoo sille ja se sano et se haluis vast kuukauden pääst ja sit minuu nolotti ihan kauheest ja mie olin niin ihastun siihe ja sen isosisko koko ajan sano et se on ihastunnu minuu ja kokeilin sit uuestaa ja ne oli pakit mut myöhemmin se isosisko sano koko ajan et sil on toinen vaik ei ollu se sano viel et se pikkusisko oli raskaana sille pojjalle mul tuli niin paha miel et meinasin tehä itsarin kunnes se isosisko sano et se oli huijannu minuu koko ajan siis koko ajan se sano et se pikkusisko tykkäs vaa silloin mis ne ennen asu ja suutuin sille isosisko olle niin pahast että ja me oltii tunettui parhait kavereit siis kaikki ties meijät rita myrenin ja jonaan mora parhait kamui kaikki ihmetteli mis oltii mut nyt todellisuutee nyt me ollaa kavereit se pikkusisko ja mie ja se isosisko ja mie ollaa tosi harvoin väleis mut ajatella ku mie ja se pikkusisko ollaa oltu aina samal luokal silloin ku kärsin ton jutunkaa nii se oli ihan kauheeeta mut joo todellisuuteen nykyää se kattoo minuu melkee koko ajan miekii katon siihen koko ajan mut se sano yhen kerran et se on ihastun yhtee meijän luokkalaisee mut sit se kattoo minuukii sillee samal taval ku sit poikaa , luulen et on haaste mitä ehotuksii et saisin sen tytön??
Auttkaa;((
3
227
Vastaukset
- addsa
Ei tollasta paska tekstiä edes pysty lukemaan...
- hohhoijaa
kasva aikuseks
- hjgcgh
anteeks mut..... mitä mää just luin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462